Ja !quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar de trailer kijken!
Die voucher is voor 4 maanden PU voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pathe unlimited kan je toch gewoon kopen? Waar dient de voucher voor? Goedkoper?
En waarom is die dan goedkoper?
Dat zou me moeten overtuigen hoe ?quote:
Helder! Duidelijk!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die voucher is voor 4 maanden PU voor de helft van de prijs.
Gewone PU is me veul te duur.
-edit-
En ING heeft die stomme rentepuntenwinkel waar je producten die 2x zo duur zijn als in een normale winkel, voor de helft met "rentepunten" kunt betalen![]()
Enige nuttige wat er in staat is dus die Pathé voucher.
Dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen jammer...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is het toch niet mijn schuld
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat zou me moeten overtuigen hoe ?
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Als zelfs dat je niet overtuigt, weet ik het ook niet meer.
Als je foto's post, mag datquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?
Wij moeten ook aan jou wennen, dus dat is geen excuus!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt een keer overstappen op vrouwen. Maar niet als Barbusse daar ongelukkig van wordt....
voor de beeldvormingquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!
Mens zit ook net een ochtend hier zeg, meteen onder m'n duiven.
Weet je eens hoe ik me voelquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!
Mens zit ook net een ochtend hier zeg, meteen onder m'n duiven.
Maagdenbloed van jonge dansers houdt me stralendquote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ouder dan Ang3l ! En die is nog uit het oude testament
nou wanneer ben je er weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen jammer...
quote:
quote:
Voor beide geldt: Het is slechts een kwestie van tijdquote:
Ik hengel vriendje gewoon voor je neus om je te lokkenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Voor beide geldt: Het is slechts een kwestie van tijd
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hengel vriendje gewoon voor je neus om je te lokken
Bij Ang3l vast wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!
Komt wel met de feestdagen.quote:
Geen ideequote:
The Hobbit dan in elk geval! The Counselor zal ik ook vast gaan kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt wel met de feestdagen.
En je kunt die voucher ook eerst een half jaar op de plank laten liggen.
Ja de ellende is dat ik net 2 goeie films gezien heb waar ik duur voor betaald hebquote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
The Hobbit dan in elk geval! The Counselor zal ik ook vast gaan kijken.
En het Diner. Dat dan weer wel
... you in a wheelchair honey!quote:
Heeeequote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!
2 goeie? Welke dan!!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de ellende is dat ik net 2 goeie films gezien heb waar ik duur voor betaald heb
Ja, aangezien jij t ook al voor me doetquote:
Da's (waarschijnlijk) totaal geen film voor mijquote:
Is die gerelateerd aan Wall Street never sleeps?quote:
Ik doe helemaal niks voor je! Dat doe je zelf!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, aangezien jij t ook al voor me doet
The only way is up!
Nee, nieuwe film van Scorcese.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is die gerelateerd aan Wall Street never sleeps?
Slechtste film die ik ooit in de bios gezien heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |