Wat voor voucher?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Godver. Ik moest nog 3 euro terugboeken naar mijn ING rekening om die Pathe Unlimited voucher te kunnen bestellen.
Staat het er eindelijk bij, is die voucher uitverkocht. [ afbeelding ], [ afbeelding ]!!!
Lacto dinges. Heeft je vagijn dat nodig?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:05 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Na ja 'intieme reinigings emulsie', ja
Ja even serieus!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
Maar even serieus: foto van de nieuwe
Je kan toch gewoon naar de trailer kijken!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
wrom ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:09 schreef rhubarbje het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik hou van iedereen. Van iedereen op zijn of haar Eigen special manier die bij hem of haar past
Pathe unlimited kan je toch gewoon kopen? Waar dient de voucher voor? Goedkoper?quote:
Ja !quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon naar de trailer kijken!
Die voucher is voor 4 maanden PU voor de helft van de prijs.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pathe unlimited kan je toch gewoon kopen? Waar dient de voucher voor? Goedkoper?
En waarom is die dan goedkoper?
Dat zou me moeten overtuigen hoe ?quote:
Helder! Duidelijk!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die voucher is voor 4 maanden PU voor de helft van de prijs.
Gewone PU is me veul te duur.
-edit-
En ING heeft die stomme rentepuntenwinkel waar je producten die 2x zo duur zijn als in een normale winkel, voor de helft met "rentepunten" kunt betalen![]()
Enige nuttige wat er in staat is dus die Pathé voucher.
Dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen jammer...quote:Op woensdag 6 november 2013 12:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan is het toch niet mijn schuld
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dat zou me moeten overtuigen hoe ?
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]Als zelfs dat je niet overtuigt, weet ik het ook niet meer.
Als je foto's post, mag datquote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?
Wij moeten ook aan jou wennen, dus dat is geen excuus!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Mag ik eerst een paar dagen aan jullie wennen ?
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:49 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Misschien moet ik echt een keer overstappen op vrouwen. Maar niet als Barbusse daar ongelukkig van wordt....
voor de beeldvormingquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!
Mens zit ook net een ochtend hier zeg, meteen onder m'n duiven.
Weet je eens hoe ik me voelquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Blijf met je tengels van Barbusse af ja!!!!
Mens zit ook net een ochtend hier zeg, meteen onder m'n duiven.
Maagdenbloed van jonge dansers houdt me stralendquote:Op woensdag 6 november 2013 11:57 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ouder dan Ang3l ! En die is nog uit het oude testament
nou wanneer ben je er weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik vind het alleen jammer...
quote:
quote:
Voor beide geldt: Het is slechts een kwestie van tijdquote:
Ik hengel vriendje gewoon voor je neus om je te lokkenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Voor beide geldt: Het is slechts een kwestie van tijd
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hengel vriendje gewoon voor je neus om je te lokken
Bij Ang3l vast wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!
Komt wel met de feestdagen.quote:
Geen ideequote:
The Hobbit dan in elk geval! The Counselor zal ik ook vast gaan kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Komt wel met de feestdagen.
En je kunt die voucher ook eerst een half jaar op de plank laten liggen.
Ja de ellende is dat ik net 2 goeie films gezien heb waar ik duur voor betaald hebquote:Op woensdag 6 november 2013 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
The Hobbit dan in elk geval! The Counselor zal ik ook vast gaan kijken.
En het Diner. Dat dan weer wel
... you in a wheelchair honey!quote:
Heeeequote:Op woensdag 6 november 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een rotte afgelikte vis als lokmiddel! Zou dat werken! .... spannend!
2 goeie? Welke dan!!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja de ellende is dat ik net 2 goeie films gezien heb waar ik duur voor betaald heb
Ja, aangezien jij t ook al voor me doetquote:
Da's (waarschijnlijk) totaal geen film voor mijquote:
Is die gerelateerd aan Wall Street never sleeps?quote:
Ik doe helemaal niks voor je! Dat doe je zelf!quote:Op woensdag 6 november 2013 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, aangezien jij t ook al voor me doet
The only way is up!
Nee, nieuwe film van Scorcese.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is die gerelateerd aan Wall Street never sleeps?
Slechtste film die ik ooit in de bios gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |