~curtsies politely~quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Oeh, nieuw vrouwvleesch in het topic?
VErder niet hopeloos...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Oeh, nieuw vrouwvleesch in het topic?
Nah, er schijnen wel vaker homo's op hem te vallen, I'll take my chancesquote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zou sowieso zorgen dat die uit de buurt is als ik aalcohol in me krijg!
Alsof T een nerd is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof er meer vrouwlijke nerds zijn
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie hebben een extra alcohol gen
Oi !quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scheer je me nu over 1 kam met de rest van de nichterij?!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, er schijnen wel vaker homo's op hem te vallen, I'll take my chances
Ik weet niet wie T is, maar wel wie IAOTIS isquote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er nou van!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheer je me nu over 1 kam met de rest van de nichterij?!
Gaat ze een award winnen bij de amateur musical awards?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wie T is, maar wel wie IAOTIS is
I'm special!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een award winnen bij de amateur musical awards?
Like driving the small bus special?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm special!
*klapt als josti in de handjes*
Ja, welke dan ?quote:
Beste ensemble lid in een winnende musical? Geen ideequote:
Dat weet ik toch niet trutjequote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beste ensemble lid in een winnende musical? Geen ideeWelke zijn er?
Beste dramatische agressieve uitval richting een hoofdrolspeler.quote:
Ik toch ook niet lummel. Jij begint steeds over die awards!quote:
Ze is geen fanboy.... Well Whovian-ish en Browncoat-ishquote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
De vraag is: is ze een nerd, een geek, een dweeb of een fanboy?
psst. wat moeten de mensen nu niet van mij denken ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beste dramatische agressieve uitval richting een hoofdrolspeler.
WHO THE FUCK DO YOU THINK YOU ARE?!?!?!!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |