Naar een kroeg of slijterij loppen, daar moet een planning voor gemaakt worden?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
You have no idea. Ik heb het sinds begin april 2012 in de planning en het is er nog steeds niet van gekomen !
Vodka?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is een understatement. MissB is gemarineerd in Vodka
Ik zal hem onthouden, voor het komend terrasseizoen, op de een of andere manier vind ik zware bieren alleen buiten lekker.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Probeer ook eens 'n Toeback van Schelde Brouwerij (niet paars). Ook lekker
Even op de grill, wat extra Vodka eropquote:
Met die LAT-relatie van mij? Hardlyquote:
Vind je t gek!!! Ik weeg 64kg en kan er sowieso niet meer zo goed tegen. Ik weet wat ik doe als ik zat ben... en dat ik t me daarna niet meer kan herinnerenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tsssk zegt de man die het niet aandurft
Das alleen in het weekend, get your facts straightquote:
Nou, zitten we in dezelfde gewichtsklassequote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je t gek!!! Ik weeg 64kg en kan er sowieso niet meer zo goed tegen. Ik weet wat ik doe als ik zat ben... en dat ik t me daarna niet meer kan herinnerenIk ben dramaaaaatisch dronken!
Hoe moet ik dat weten? Ze nodigt mij nooit uitquote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das alleen in het weekend, get your facts straight
Dan kroeg, want we drinken niet in ons eentje stel je voor. En ja. Genoeg tijd in een kroeg om überhaupt een roesje te krijgen en met name de halve dag lam zijn erna. Ik krijg het niet voor elkaar om die twee achter elkaar te plannen. Dat halve dag lam thuishangen wel al. Het vollopen daarvoor nog niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naar een kroeg of slijterij loppen, daar moet een planning voor gemaakt worden?
Honey, ain't nottin' straight 'bout himquote:Op woensdag 6 november 2013 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das alleen in het weekend, get your facts straight
Hoi T!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Smart what ? haha. En ik wilde alleen maar code opschonen. N000b én G33k... zucht
Jullie hebben een extra alcohol genquote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zitten we in dezelfde gewichtsklasse
Je doet iets verkeerd!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Dan kroeg, want we drinken niet in ons eentje stel je voor. En ja. Genoeg tijd in een kroeg om überhaupt een roesje te krijgen en met name de halve dag lam zijn erna. Ik krijg het niet voor elkaar om die twee achter elkaar te plannen. Dat halve dag lam thuishangen wel al. Het vollopen daarvoor nog niet.
Zit je nu weer op mijn vent te azen?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Honey, ain't nottin' straight 'bout him
Ik zou hoi terug zeggen, maar ik zie dat je me negeertquote:
Da's T heul nietquote:
Hoi I.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ik zou hoi terug zeggen, maar ik zie dat je me negeert
Ja zeg, ik zou sowieso zorgen dat die uit de buurt is als ik aalcohol in me krijg!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit je nu weer op mijn vent te azen?
~curtsies politely~quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Oeh, nieuw vrouwvleesch in het topic?
VErder niet hopeloos...quote:Op woensdag 6 november 2013 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Oeh, nieuw vrouwvleesch in het topic?
Nah, er schijnen wel vaker homo's op hem te vallen, I'll take my chancesquote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zeg, ik zou sowieso zorgen dat die uit de buurt is als ik aalcohol in me krijg!
Alsof T een nerd is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alsof er meer vrouwlijke nerds zijn
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie hebben een extra alcohol gen
Oi !quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Scheer je me nu over 1 kam met de rest van de nichterij?!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, er schijnen wel vaker homo's op hem te vallen, I'll take my chances
Ik weet niet wie T is, maar wel wie IAOTIS isquote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je er nou van!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Scheer je me nu over 1 kam met de rest van de nichterij?!
Gaat ze een award winnen bij de amateur musical awards?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wie T is, maar wel wie IAOTIS is
I'm special!quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gaat ze een award winnen bij de amateur musical awards?
Like driving the small bus special?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'm special!
*klapt als josti in de handjes*
Ja, welke dan ?quote:
Beste ensemble lid in een winnende musical? Geen ideequote:
Dat weet ik toch niet trutjequote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beste ensemble lid in een winnende musical? Geen ideeWelke zijn er?
Beste dramatische agressieve uitval richting een hoofdrolspeler.quote:
Ik toch ook niet lummel. Jij begint steeds over die awards!quote:
Ze is geen fanboy.... Well Whovian-ish en Browncoat-ishquote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef Ang3l het volgende:
De vraag is: is ze een nerd, een geek, een dweeb of een fanboy?
psst. wat moeten de mensen nu niet van mij denken ?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beste dramatische agressieve uitval richting een hoofdrolspeler.
WHO THE FUCK DO YOU THINK YOU ARE?!?!?!!?
Een hoop vooral 'TIETUUUUUH'quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
psst. wat moeten de mensen nu niet van mij denken ?
Whovian? Is dat een Dr Who fanaat?quote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ze is geen fanboy.... Well Whovian-ish en Browncoat-ish
en meer Geek dan Nerd.
Checked requirements:
mousy brown hair
glasses
too much time on internet
gamer (but casual games muwhahaha)
roleplayer
musicaltheater geek
IT'er-ish
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar hoef ik me geen zorgen om te maken.
Defying Gravity since 1985.
yessh maar zoals dat tegenwoordig hoort alleen de David Tennant/Matt Smith variantquote:
Ik moet die awars toch een beetje pluggen. Een kennis is de organisator en bedenker.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik toch ook niet lummel. Jij begint steeds over die awards!
Ik kende ze niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |