O, en deze meneer zei jou te kennen:quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh... ik hou van mannen met Karakter. Maar een Gouden draak mag ook en Quadripple is ook goed hoor.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Doet dat geen pijn, die dop?
[ afbeelding ]
Nah, und?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tell me about it, het is pas woensdag
Welke quadripple? Ik ben zelf ook een groot liefhebber namelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh... ik hou van mannen met Karakter. Maar een Gouden draak mag ook en Quadripple is ook goed hoor.
Ehm, logistics?quote:
Ocharme jij tochquote:
Gulden Draak ! Maar La Trappe mag ook. Vooral omdat het etiket paars is. (lang verhaal)quote:[
Welke quadripple? Ik ben zelf ook een groot liefhebber namelijk.
Je moet nog wel leren quoten dame!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:39 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Gulden Draak ! Maar La Trappe mag ook. Vooral omdat het etiket paars is. (lang verhaal)
Smart what ? haha. En ik wilde alleen maar code opschonen. N000b én G33k... zuchtquote:Op woensdag 6 november 2013 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet nog wel leren quoten dame!
Of zit je op een smartphone?
Ja dat heb ik hem op facebook al verwetenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, en deze meneer zei jou te kennen:
Oeeeh Kabouterbier. Never been the same after my visit to the brewery.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb van het weekend zwaar aan de Triple Karmeliet gezeten, en de La Chouffe. Eindelijk weer eens.
Volgens mij heb ik die kabouter nog nooit opquote:Op woensdag 6 november 2013 10:41 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb van het weekend zwaar aan de Triple Karmeliet gezeten, en de La Chouffe. Eindelijk weer eens.
Wishful thinking.... Ik moet dringend weer eens aan de zuip. Ik hoop op eind november.quote:
Borrel na de premiere?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wishful thinking.... Ik moet dringend weer eens aan de zuip. Ik hoop op eind november.
Je moet het echt inplannen ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Wishful thinking.... Ik moet dringend weer eens aan de zuip. Ik hoop op eind november.
Zegt de oostblokse onderdetafel drinkster!quote:
Wij musicalsterren (quote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het echt inplannen ja?
Yupquote:Op woensdag 6 november 2013 10:48 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oeeeh Kabouterbier. Never been the same after my visit to the brewery.
Is lekkerquote:Op woensdag 6 november 2013 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die kabouter nog nooit op
You have no idea. Ik heb het sinds begin april 2012 in de planning en het is er nog steeds niet van gekomen !quote:Op woensdag 6 november 2013 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je moet het echt inplannen ja?
Tsssk zegt de man die het niet aandurftquote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de oostblokse onderdetafel drinkster!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:53 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
You have no idea. Ik heb het sinds begin april 2012 in de planning en het is er nog steeds niet van gekomen !
Dat is een understatement. MissB is gemarineerd in Vodkaquote:Op woensdag 6 november 2013 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zegt de oostblokse onderdetafel drinkster!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |