Als één van jullie bewijs heeft dat de staatsloterij niet eerlijk zou zijn, kun je daar denk ik best beroemd mee wordenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Anders kunnen ze geen eindejaars-megajackpot-reclamestunt doen tegenover de postcodeloterijshow.
Nou bookmark mijn post evenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als één van jullie bewijs heeft dat de staatsloterij niet eerlijk zou zijn, kun je daar denk ik best beroemd mee worden
Dat denk ik ook. Gezien ik niet beroemd ben zijn ze of eerlijk, of is het lastig te bewijzenquote:Op woensdag 6 november 2013 08:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als één van jullie bewijs heeft dat de staatsloterij niet eerlijk zou zijn, kun je daar denk ik best beroemd mee worden
De kans dat je gelijk hebt is omgekeerd evenredig aan de kans dat hij wel valt. Redelijk zekere gok die je daar neemtquote:
JIj noemt het een gokquote:Op woensdag 6 november 2013 09:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De kans dat je gelijk hebt is omgekeerd evenredig aan de kans dat hij wel valt. Redelijk zekere gok die je daar neemt
Ha zie je wel, ik sta niet alleen!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi misschien niet, maar in films als "Vicky, Christina, Barcelona" mag ie me ook van alle kanten naaien hoor.
Wij vallen op karakter en geilheid, niet op pretty boys.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha zie je wel, ik sta niet alleen!
Amerika weet al wie de staatsloterij hier wint.quote:
Yeah!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij vallen op karakter en geilheid, niet op pretty boys.
Zo zijn wij. Wij zijn niet oppervlakkig en zo.quote:
Nuhuh, karakter zit van binnen!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo zijn wij. Wij zijn niet oppervlakkig en zo.
Ja, hallo, moet je zien wie je medestander is.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha zie je wel, ik sta niet alleen!
Ik stop regelmatig mijn karakter in mijn vriendinquote:Op woensdag 6 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, karakter zit van binnen!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hallo, moet je zien wie je medestander is.
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stop regelmatig mijn karakter in mijn vriendin
Doet dat geen pijn, die dop?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik stop regelmatig mijn karakter in mijn vriendin
Zat er maar wat van binnen!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nuhuh, karakter zit van binnen!
Chocolade! Racleette setje! Een klok!quote:Op woensdag 6 november 2013 10:18 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo fucking nieuwsgierig wat vriendje voor mijn verjaardag gekocht heeft.. Ik weet alleen dat ik het blijkbaar al heel lang wil hebben en dat het uit Zwitserland moet komen.. Ik wil het weten!!
quote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Chocolade! Racleette setje! Een klok!
Tell me about it, het is pas woensdagquote:
Gulden Draek! Gij onverlaatquote:Op woensdag 6 november 2013 10:29 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
Oh... ik hou van mannen met Karakter. Maar een Gouden draak mag ook en Quadripple is ook goed hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |