Eens.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind Amerikaans qua accent vreselijk om naar te moeten luisteren
£118quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:02 schreef xcachet het volgende:
Ben erg benieuwd stu. Hou me maar op de hoogte als je wilt
Hoeveel kost zo'n examen eigenlijk?
Weil ich Deutsch nie mehr spreche oder schreibe. Mehh. Und ich kann nicht Französisch lesen.quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Warum nicht, kannst du es nicht mehr?
Nous pouvons parler le français, mais mon français ce n'est pas bon.
Lijkt mij ook heel verwarrend om even intensief aan twee talen te gaan werken.quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, misschien laterVond het ook een leuke taal om te leren dus wie weet. Mijn prioriteit ligt nu echt even bij Engels ondat ik daar diploma's in moet gaan halen
Volgens Google is het die vent van Top Gearquote:
quote:
Vooral omdat ik nu spaans moet leren met la en el. En frans met la en le. Die talen lijken op elkaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weil ich Deutsch nie mehr spreche oder schreibe. Mehh. Und ich kann nicht Französisch.
[..]
Lijkt mij ook heel verwarrend om even intensief aan twee talen te gaan werken.
Ah aber es ist einfachquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Weil ich Deutsch nie mehr spreche oder schreibe. Mehh. Und ich kann nicht Französisch.
[..]
Lijkt mij ook heel verwarrend om even intensief aan twee talen te gaan werken.
O jeetje, daar heb ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vooral omdat ik nu spaans moet leren met la en el. En frans met la en le. Die talen lijken op elkaar
Het is Stephen Fryquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Volgens Google is het die vent van Top Gear
Is een leuke taalquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
O jeetje, daar heb ik nog niet eens aan gedacht.Maar ja, da's wel flink verwarrend. Op een dag kan ik ook Spaans.
Ohh! Deze speelt ook in een paar afleveringen van Bones?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is Stephen Fry
http://en.wikipedia.org/wiki/Stephen_Fry
Heb een aantal zinnen en woorden geleerd toen ik Barcelona was. Beetje gekke zinnetjes, dus daar heb ik niet veel aan.quote:
Ah jaquote:
Daarom wil ik het kunnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Spaans lijkt me ook verrekte handig om te kunnen spreken
Dat klopt. Maar de een kan ook beter engels spreken dan de ander.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Spaans lijkt me ook verrekte handig om te kunnen spreken
ik was in de zomer in Mexico en buiten de toeristenoorden zijn er teveel die geen woord Engels sprekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom wil ik het kunnen.Naast dat het best leuk klinkt.
Is ook wel leuk om in het buitenland de taal van het land een beetje te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was in de zomer in Mexico en buiten de toeristenoorden zijn er teveel die geen woord Engels spreken
Ik weet ook hoe je in het Spaans "de aktetas" zegt. Heb je ook geen flikker aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb een aantal zinnen en woorden geleerd toen ik Barcelona was. Beetje gekke zinnetjes, dus daar heb ik niet veel aan.
ik kom helaas niet verder dan bier bestellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe je in het Spaans "de aktetas" zegt. Heb je ook geen flikker aanSoms moet je echt van die nutteloze dingen leren.
Maar nu kan je wel stoer doen met je vocabulaire.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe je in het Spaans "de aktetas" zegt. Heb je ook geen flikker aanSoms moet je echt van die nutteloze dingen leren.
¿Cual est tu nombre?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom helaas niet verder dan bier bestellen
Misschien Nederlands een 6,5 en Engels een 5,5quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik geef zowel mijn Nederlands als Engels qua cijfer een 6
wat heeft dat omgedraaide vraagteken voor functie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
¿Cual est tu nombre?
¿Cual est tu apelido?
Verder weet ik ook vrij weinig
Heel veel woordjes.
kritisch katje, prrrrquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien Nederlands een 6,5 en Engels een 5,5
Nou zeg dat wel. Gewoon soms een spaans woord door je zin zeggen. Dan lijk je slim.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel stoer doen met je vocabulaire.
"You've just had the almost imponderable joy of watching charlieissocoollike which makes you, like, cool!"quote:
Spaans is het nieuwe Engels! Like DOH!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Gewoon soms een spaans woord door je zin zeggen. Dan lijk je slim.
Dan weet je van te voren dat het een vragende zin is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft dat omgedraaide vraagteken voor functie?
Charlie is echt zo'n aandoenlijk ventje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"You've just had the almost imponderable joy of watching charlieissocoollike which makes you, like, cool!"
Jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Charlie is echt zo'n aandoenlijk ventje.
handigquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weet je van te voren dat het een vragende zin is.
Jezelf te hoog inschatten heeft geen zinquote:
quote:
Imponderablequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"You've just had the almost imponderable joy of watching charlieissocoollike which makes you, like, cool!"
Die is echt belachelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja
Die video dat 'ie alleen cornflakes eet
Doe ik ook niet aan. Maar zesjes zijn wel vrij laag.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jezelf te hoog inschatten heeft geen zin![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jezelf te hoog inschatten heeft geen zin![]()
Als je zo'n accent hebtquote:
Qua taal ben ik een 6quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die is echt belachelijk.![]()
Jammer dat hij zowat nooit meer wat plaatst.
[..]
Doe ik ook niet aan. Maar zesjes zijn wel vrij laag.
meisjes met een brits accent zijn de droomquote:
hoiquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan weet je van te voren dat het een vragende zin is.
Spreek jij eigenlijk Nederlands of Engels met een accent? Aangezien je al zo lang in Engeland woont.quote:
Best wel.quote:
Jongens met een Iers accent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meisjes met een brits accent zijn de droom
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
meisjes met een brits accent zijn de droom
[mi] ipv [mai]quote:
Hoe ze my uitsprekenquote:
Ik ben altijd bang van onweerquote:
Sommige mensen horen een accent in het Engels maar kunnen het niet plaatsen. Een enkeling vraagt of ik Zuid Afrikaans ben. Ja, ik ben zelf van mening dat ik met een licht Nederlands accent spreek maar niet overdreven duidelijk/aanwezigquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Spreek jij eigenlijk Nederlands of Engels met een accent? Aangezien je al zo lang in Engeland woont.
quote:
accent blijf je toch altijd houdenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen horen een accent in het Engels maar kunnen het niet plaatsen. Een enkeling vraagt of ik Zuid Afrikaans ben. Ja, ik ben zelf van mening dat ik met een licht Nederlands accent spreek maar niet overdreven duidelijk/aanwezig
Onweer is alleen mooi om naar te kijken vanuit de autoquote:
Is tofquote:
Waarschijnlijk wel. In het Nederlands zul je ook horen dat ik in de randstad ben opgegroeidquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
accent blijf je toch altijd houden
jij was toch niet m'n buurvrouw?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Onweer is alleen mooi om naar te kijken vanuit de auto
Neequote:
Dit lekker onder de dekens kruipenquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 04-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 304 VoornaamAchternaam
02. 297 DonnieDarkno
03. 280 Toto69
04. 263 xcachet
05. 192 LittleBrownie
06. 192 essnhills
07. 178 Rodawa
08. 172 supersof
09. 115 Tjacka
10. 111 Insomnia_
11. 106 LETMEIN
12. 103 Stuart
13. 066 Ezell
14. 065 OmgevallenFlat
15. 064 richolio
16. 063 Spatieloos
17. 057 gianni61
18. 055 Jhali
19. 040 Omdatappel
20. 039 MaleDuck
Reeks-statistieken!
Neequote:
Waarom hebben LB en ik geen gedeelde 5e plaats?quote:
Dat kan ik wel maar dat is niet hoe ik normaal gesproken spreekquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:21 schreef badschaap het volgende:
als ik engels spreek, zeggen mensen vaak dat ik de posh versie ervan spreek, of tenminste op een posh toon
Ik moet zeggen dat ik dat ook vreemd vind van dit systeemquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom hebben LB en ik geen gedeelde 5e plaats?
Omdat ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom hebben LB en ik geen gedeelde 5e plaats?
ja ik spreek normaal ook niet echt zo, maar ik kan het ook best redelijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik wel maar dat is niet hoe ik normaal gesproken spreek![]()
quote:
Dat mag evengoed wel hoorquote:
Ik hoor het eigelijk altijd als iemand uit Nederland komt, zelfs van mensen die hier langer dan 10 jaar wonenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja ik spreek normaal ook niet echt zo, maar ik kan het ook best redelijk.
Mensen uit het buitenland merken wel dat ik uit nederland kom met me accent.
Heb kennelijk nogal een duidelijk accent. Ikzelf vind van niet
Ja daaromquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:23 schreef LittleBrownie het volgende:
In normale dagcijfers is het wel
op tv kan ik altijd de Nederlanders er tussen uit halenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoor het eigelijk altijd als iemand uit Nederland komt, zelfs van mensen die hier langer dan 10 jaar wonen
Toen had je echt geen flikker te doen he?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daaromIk word gesaboteerd
Of jullie zijn gewoon jaloers op mijn overmacht van gisteren natuurlijk
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toen had je echt geen flikker te doen he?
quote:
Leuk om te horen, maar totaal niet charmant.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:25 schreef badschaap het volgende:
dat accent wat ze in geordie shore spreken
of in the valleys
Ja nouquote:
Je plaatje doet het nietquote:
Wanneer komt 'ie weer?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nouIk moet even wennen aan een vrij weekend hoor
Anders had ik die wel doorgebracht bij m'n vriendje
Mwah, iemand als een Famke Janssen spreekt wel erg goed Engelsquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:24 schreef badschaap het volgende:
[..]
op tv kan ik altijd de Nederlanders er tussen uit halen
In maart ergensquote:
Heel vaagquote:
metoo :HYquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga vandaag eens lekker op tijd slapen![]()
![]()
Sweet dreams Essquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ik ga vandaag eens lekker op tijd slapen![]()
![]()
ja klopt, maar op discovery channel enzo, die mensen die duidelijk nooit goed waren in engels xdquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mwah, iemand als een Famke Janssen spreekt wel erg goed Engels
Dan pasquote:
Ik ken wel Nederlanders die hier wonen en schriftelijk fenomenaal zijn in de beheersing van de taal maar zodra je ze hoort spreken is dat een grote teleurstelling.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja klopt, maar op discovery channel enzo, die mensen die duidelijk nooit goed waren in engels xd
zoals de engelse docente van een maatje van me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken wel Nederlanders die hier wonen en schriftelijk fenomenaal zijn in de beheersing van de taal maar zodra je ze hoort spreken is dat een grote teleurstelling.
Bij mij is het meer andersom. Ik spreek de taal goed maar schriftelijk ben ik vrij matigquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
zoals de engelse docente van een maatje van me.
Had een master in de engelse taal, kon nog geen 3 woorden spreken
Same!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het meer andersom. Ik spreek de taal goed maar schriftelijk ben ik vrij matig
nou ik zou het vrij irritant vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Leuk als je kat op je hoofd springt terwijl je probeert te slapen.
hier ook!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het meer andersom. Ik spreek de taal goed maar schriftelijk ben ik vrij matig
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou ik zou het vrij irritant vinden.
Vloeiend zal ik niet claimen maar goed durf ik wel te zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
hier ook!
Mijn brieven zitten vol met domme spelfouten, maar ik kan bijna vloeiend engels spreken
~4 jaar, en de reden is dat het toen even beter uit kwam. Geen zin om daar nu even heel veel tijd aan te wijden. Beetje persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang zit jij eigenlijk in de UK en waarom?
tenminste boven het niveau wat mij word geleerd hier op school.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vloeiend zal ik niet claimen maar goed durf ik wel te zeggen![]()
Klappen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Leuk als je kat op je hoofd springt terwijl je probeert te slapen.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
Ik schrijf beter Nederlands dan dat ik spreek.Ach ja, gelukkig komt dat goed uit met m'n studie.
Ach, oké. Je bent niemand een antwoord verschuldigd, was alleen nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
~4 jaar, en de reden is dat het toen even beter uit kwam. Geen zin om daar nu even heel veel tijd aan te wijden. Beetje persoonlijk.
Als kind standaard de zomervakanties ook "gewoond".
boksquote:
Allochtonenstrugglesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, oké. Je bent niemand een antwoord verschuldigd, was alleen nieuwsgierig.
[..]
boks
Niet echt in de mood atm. Ik vertel het wel een keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ach, oké. Je bent niemand een antwoord verschuldigd, was alleen nieuwsgierig.![]()
Ook dat is bij mij andersomquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
Ik schrijf beter Nederlands dan dat ik spreek.Ach ja, gelukkig komt dat goed uit met m'n studie.
Nee, Nederlands maar m'n ouders praten meestal Hindi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeweet! Spreek jij eigenlijk een andere taal van huis uit?
Ik kan me ermee redden in mijn werk en in mijn omgang met mensenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
tenminste boven het niveau wat mij word geleerd hier op school.
best ver denk ik zelfs.
In London ook, ik kon me ermee redden, gesprekjes aangaan enzo,
Gamen heeft dus toch nog een voordeel
quote:
Bij jullie is dat acceptabel.quote:
Kan je daar iets van verstaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, Nederlands maar m'n ouders praten meestal Hindi.
Allesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Bij jullie is dat acceptabel.
[..]
Kan je daar iets van verstaan?
Mijn zwakste punt in het Nederlands is grammatica (d/t). Verder is het wel okayquote:
hoe zeg je kut boer in het hindiquote:
Nee, zelf kan ik het niet neequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar je kan het dus zelf niet spreken of?
Ja eh weet nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef badschaap het volgende:
nee mijn familie woont weer niet in het butenland hoor. Van me vaders kant zijn ze gewoon niet zo slim
[..]
hoe zeg je kut boer in het hindi
Lijkt mij best vreemd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, zelf kan ik het niet nee
En bij jou?
Ik vind het ook apart maar ik kan echt niet andersom denkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lijkt mij best vreemd.Het wel kunnen verstaan, maar niet spreken. Niet dat het raar is ofzo, want ik hoor het wel vaker.
Ik kan m'n ouders' moedertaal wel redelijk begrijpen. Ook spreken, maar niet super. Genoeg om er (niet al te ingewikkelde) gesprekken mee te voeren in ieder geval.
Fries vind ik altijd zo'n bizar taaltje als je kijkt naar het taalgebruik in Nederland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:46 schreef badschaap het volgende:
Mijn oma spreekt fries, Kut taal kut land. Maar mijn achter achter achter achter nichtjes zijn wel gewoon hot
Zou je het willen leren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart maar ik kan echt niet andersom denken
Kan je het wel een beetje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het best jammer dat mijn moeder niet meer Pools tegen mij heeft gesproken als kind.
Vrouwen en denken gaat vaker mis ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart maar ik kan echt niet andersom denken
Mondjesmaats, verstaan gaat wel als het niet te moeilijk wordt.quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrouwen en denken gaat vaker mis ja.
* d4v1d rent
Ik heb het geprobeerdquote:
Origineel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja.
Die grap is ook nog nooit eerder gemaakt. Echt nooit
O, jammer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerdNiet gelukt
Over miljoenen jaren, als de mensheid de aarde nog niet naar de klote heeft gebracht, spreken we met z'n allen één taal. Dat is dan een mix van allerlei talen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Met m'n oma spreek ik wel vaak een mix Pools/Nederlands
Ik weet het eigenlijk niet. Ik kan me niet herinneren dat ik geen hindi verstond ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, jammer.Hoe komt het eigenlijk dat je het wel verstaat, maar niet kan spreken?
Ja. Jij ook?quote:
ik versta der letterlijk geen kut vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Fries vind ik altijd zo'n bizar taaltje als je kijkt naar het taalgebruik in Nederland.
[..]
Zou je het willen leren?
[..]
Kan je het wel een beetje?
Goedenavond Tjacka.quote:
Bewijs het.quote:
Prima.quote:
Ik zie het nu pasquote:
Slaap lekker ventje.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
LBquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas
Hoi moemoe
Goedenavond.quote:
Rustig, rustigquote:
quote:
Lamme arm van smartphonequote:
Nexus 5quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lamme arm van smartphone.
Moet maar eens een grotere halen. Ik denk dat het een iPhone gaat worden.
Mobielquote:
Crystal meth? Lets cook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:13 schreef badschaap het volgende:
ohjee ik ga morgen voor het eerst sinds lange tijd weer eens koken
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga slapen. fuck iedereen. Nouja bijna iedereen. lobi voor een aantal
Zo gemeen tegenover Ryan dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
haha klopt. Is inderdaad een aardig fool proof recept.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nice. Moet wel te doen zijn.
Nu heb ik ook trek in macaroni.
Je haat mij he.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat zegt mij ook niks eigenlijk, maar ziet er niet al te moeilijk uit. ;Dquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha klopt. Is inderdaad een aardig fool proof recept.
Fattouche ga ik wel voor het eerst maken
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
google laat fattouche in een nogal smerig daglicht zien
Hoiquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo geenreettedoenslowtsjetters.
Hoi knutquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo Knut, kom je doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hoi knutquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit interressante bericht postenquote:
en dan weer weg aangezien xcakut nog wakker is.quote:Een op vijf sterren heeft planeet als aarde
De aarde blijkt veel minder uniek dan we dachten. Waarschijnlijk heeft een op de vijf sterren zoals de zon een planeet zo groot als de aarde, waar heel misschien leven mogelijk is.
Foto: ThinkStock
Dat hebben Amerikaanse wetenschappers uitgerekend. Hun conclusies zijn maandag verschenen in het wetenschapsblad Proceedings of the National Academy of Sciences.
''Als je 's nachts naar de duizenden sterren in de lucht kijkt, is de dichtstbijzijnde zonachtige ster met een planeet als de aarde waarschijnlijk maar 12 lichtjaar van ons verwijderd. De ster is met het blote oog te zien’’, zegt onderzoeksleider Erik Petigura.
gewoon ordinaire TVPquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit interressante bericht posten
[..]
en dan weer weg aangezien xcakut nog wakker is.
ik doe niet aan voor-, bij- en nagerechtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
het is een oosterse salade.
Andere suggesties dan voor een makkelijk bijgerecht?
Ik moet helemaal naar Leiden om een verslag in te leverenquote:
Cachie is voor mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je pakt cachie van me af
Ze ligt nog in mijn bed. Zal er een paar maken, dan heb ik ze ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geen van jullie heeft naaktpics van d'r
Met mij prima, als je naast het meisje komt te zitten spreek haar dan aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moet helemaal naar Leiden om een verslag in te leveren.
Misschien kom ik weer naast het meisje van gister te zitten, dus best oké. Met jou?
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Met mij prima, als je naast het meisje komt te zitten spreek haar dan aan
hurry upquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:51 schreef supersof het volgende:
pls tell meh to hurry up. don't wanna leave home. don't want to have maths. pls tell meh
dont crie cuz of my languagequote:
die heb jij ook nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geen van jullie heeft naaktpics van d'r
much lovequote:
Hoeveel bussen ga je vandaag missen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:51 schreef supersof het volgende:
pls tell meh to hurry up. don't wanna leave home. don't want to have maths. pls tell meh
Geenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoeveel bussen ga je vandaag missen?
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoop dat je jezelf grappig vind
quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoop dat je jezelf grappig vind
aldoquote:
Lobi you 4 altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
much love
such amaze
many xeor
wow
Ga gaat wel.quote:
met mij gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga gaat wel.
heb honger en ben moe.
met jou?
heb je helemaal niks te doen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor
verveling breekt wel los helaas
helemaal niks te doen neequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:13 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je helemaal niks te doen?
Waarom ben je dan wakker?
Ga film kijken. Neem een pathe abonnement en ga naar de film.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
helemaal niks te doen neeen al mijn vrienden zijn weg
omdat ik niet kan slapen
in mijn eentje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga film kijken. Neem een pathe abonnement en ga naar de film.
Ik ga zo browniemix halen hehequote:
Je blijft met je tengels van mijn zusje af jij!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo browniemix halen hehe
hmm ja kan een beetje saai zijn. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in mijn eentje?![]()
maar ik kijk wel veel films en series inderdaadAch ja, nog maar 2 weken niets doen, en dan half leren voor 1 tentamen en dan vakantie
Veel plezier, en goed opletten hequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja kan een beetje saai zijn. Maar goed.
Ik ga naar school daaaaag!!!
ik ga haar volstoppen met wietquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je blijft met je tengels van mijn zusje af jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |