Ehm, is mooi en sexy een beetje het zelfde?quote:Op maandag 4 november 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wanneer heb je het meest sexy gevoeld?
Nein, dass finde ich nicht Toll.quote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je gewoon duits met jezelf gaan praten. Op de fiets ofzo.
Ja dat heb ik met Frans. Vind Frans zo'n leuke taalquote:Op maandag 4 november 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Ik heb op de havo wel Duits gedaan. Alleen jammer dat ik het nu aan het vergeten ben.
:squote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iemand anders vult haar al met griekse yoghurt.
Ze staat bij ons bekend als De Griekse Flap
Mwah, ik heb een voorkeur voor Duits.quote:Op maandag 4 november 2013 23:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja dat heb ik met Frans. Vind Frans zo'n leuke taal
Wanneer ga je cambridge doen?quote:Op maandag 4 november 2013 23:54 schreef Stuart het volgende:
Ik spreek geen enkele taal goed. Ik ben dan ook geen talenwonder. Ik kan me redden in zowel het Nederlands als in het Engels maar 'goed' zal ik het noemen.
Iemand die 'goed' Engels spreekt in mijn ogen is bijvoorbeeld Stephen Fry
quote:
jaquote:Op maandag 4 november 2013 23:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, is mooi en sexy een beetje het zelfde?
Ik had 3 jaar lang een strenge docent voor frans. Dus dat werd er wel even flink ingestampt. Ben het wel erg vergeten ben ik bang. Maar zal het vast redelijk snel weer oppikken. Zou me net niet/net wel in frankrijk kunnen redden haha.quote:Op maandag 4 november 2013 23:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een voorkeur voor Duits.Kan alleen een paar kleine dingetjes in Frans praten. Hoe is jouw Frans?
O, zonde.quote:Op maandag 4 november 2013 23:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had 3 jaar lang een strenge docent voor frans. Dus dat werd er wel even flink ingestampt. Ben het wel erg vergeten ben ik bang. Maar zal het vast redelijk snel weer oppikken. Zou me net niet/net wel in frankrijk kunnen redden haha.
Oeh nicequote:
Spreek onderdeel is de 19e, schriftelijke deel is 23equote:
Warum nicht, kannst du es nicht mehr?quote:
Ehm, misschien laterquote:Op maandag 4 november 2013 23:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, zonde.Ga je het zelf wel een beetje bij te houden? Je Frans? Ik wil dat heel graag met mijn Duits doen, maar heb ik niet echt veel tijd voor.
Wetende dat er een vrij grote groep is die zowel Engels als Spaans spreekt, houdt dat dus in dat er in Amerika ook mensen zijn die helemaal geen taal spreken?quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wetende dat er een vrij grote groep is die zowel Engels als Spaans spreekt, houdt dat dus in dat er in Amerika ook mensen zijn die helemaal geen taal spreken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |