Zo gemeen tegenover Ryan dit.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga slapen. fuck iedereen. Nouja bijna iedereen. lobi voor een aantal
haha klopt. Is inderdaad een aardig fool proof recept.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, nice. Moet wel te doen zijn.
Nu heb ik ook trek in macaroni.
Je haat mij he.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga slapen. fuck iedereen. Nouja bijna iedereen. lobi voor een aantal
Dat zegt mij ook niks eigenlijk, maar ziet er niet al te moeilijk uit. ;Dquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:16 schreef badschaap het volgende:
[..]
haha klopt. Is inderdaad een aardig fool proof recept.
Fattouche ga ik wel voor het eerst maken
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
google laat fattouche in een nogal smerig daglicht zien
Hoiquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo geenreettedoenslowtsjetters.
Hoi knutquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo Knut, kom je doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
hoi knutquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit interressante bericht postenquote:
en dan weer weg aangezien xcakut nog wakker is.quote:Een op vijf sterren heeft planeet als aarde
De aarde blijkt veel minder uniek dan we dachten. Waarschijnlijk heeft een op de vijf sterren zoals de zon een planeet zo groot als de aarde, waar heel misschien leven mogelijk is.
Foto: ThinkStock
Dat hebben Amerikaanse wetenschappers uitgerekend. Hun conclusies zijn maandag verschenen in het wetenschapsblad Proceedings of the National Academy of Sciences.
''Als je 's nachts naar de duizenden sterren in de lucht kijkt, is de dichtstbijzijnde zonachtige ster met een planeet als de aarde waarschijnlijk maar 12 lichtjaar van ons verwijderd. De ster is met het blote oog te zien’’, zegt onderzoeksleider Erik Petigura.
gewoon ordinaire TVPquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit interressante bericht posten
[..]
en dan weer weg aangezien xcakut nog wakker is.
ik doe niet aan voor-, bij- en nagerechtenquote:Op dinsdag 5 november 2013 01:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
het is een oosterse salade.
Andere suggesties dan voor een makkelijk bijgerecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |