ja klopt, maar op discovery channel enzo, die mensen die duidelijk nooit goed waren in engels xdquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mwah, iemand als een Famke Janssen spreekt wel erg goed Engels
Dan pasquote:
Ik ken wel Nederlanders die hier wonen en schriftelijk fenomenaal zijn in de beheersing van de taal maar zodra je ze hoort spreken is dat een grote teleurstelling.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja klopt, maar op discovery channel enzo, die mensen die duidelijk nooit goed waren in engels xd
zoals de engelse docente van een maatje van me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken wel Nederlanders die hier wonen en schriftelijk fenomenaal zijn in de beheersing van de taal maar zodra je ze hoort spreken is dat een grote teleurstelling.
Bij mij is het meer andersom. Ik spreek de taal goed maar schriftelijk ben ik vrij matigquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
zoals de engelse docente van een maatje van me.
Had een master in de engelse taal, kon nog geen 3 woorden spreken
Same!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het meer andersom. Ik spreek de taal goed maar schriftelijk ben ik vrij matig
nou ik zou het vrij irritant vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Leuk als je kat op je hoofd springt terwijl je probeert te slapen.
hier ook!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is het meer andersom. Ik spreek de taal goed maar schriftelijk ben ik vrij matig
quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou ik zou het vrij irritant vinden.
Vloeiend zal ik niet claimen maar goed durf ik wel te zeggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef badschaap het volgende:
[..]
hier ook!
Mijn brieven zitten vol met domme spelfouten, maar ik kan bijna vloeiend engels spreken
~4 jaar, en de reden is dat het toen even beter uit kwam. Geen zin om daar nu even heel veel tijd aan te wijden. Beetje persoonlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoelang zit jij eigenlijk in de UK en waarom?
tenminste boven het niveau wat mij word geleerd hier op school.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vloeiend zal ik niet claimen maar goed durf ik wel te zeggen![]()
Klappen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
Leuk als je kat op je hoofd springt terwijl je probeert te slapen.
Ik ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
Ik schrijf beter Nederlands dan dat ik spreek.Ach ja, gelukkig komt dat goed uit met m'n studie.
Ach, oké. Je bent niemand een antwoord verschuldigd, was alleen nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
~4 jaar, en de reden is dat het toen even beter uit kwam. Geen zin om daar nu even heel veel tijd aan te wijden. Beetje persoonlijk.
Als kind standaard de zomervakanties ook "gewoond".
boksquote:
Allochtonenstrugglesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, oké. Je bent niemand een antwoord verschuldigd, was alleen nieuwsgierig.
[..]
boks
Niet echt in de mood atm. Ik vertel het wel een keer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef Ezell het volgende:
Ach, oké. Je bent niemand een antwoord verschuldigd, was alleen nieuwsgierig.![]()
Ook dat is bij mij andersomquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:39 schreef Ezell het volgende:
Ik schrijf beter Nederlands dan dat ik spreek.Ach ja, gelukkig komt dat goed uit met m'n studie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |