Nee, Nederlands maar m'n ouders praten meestal Hindi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jeweet! Spreek jij eigenlijk een andere taal van huis uit?
Ik kan me ermee redden in mijn werk en in mijn omgang met mensenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:40 schreef badschaap het volgende:
[..]
tenminste boven het niveau wat mij word geleerd hier op school.
best ver denk ik zelfs.
In London ook, ik kon me ermee redden, gesprekjes aangaan enzo,
Gamen heeft dus toch nog een voordeel
quote:
Bij jullie is dat acceptabel.quote:
Kan je daar iets van verstaan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, Nederlands maar m'n ouders praten meestal Hindi.
Allesquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Bij jullie is dat acceptabel.
[..]
Kan je daar iets van verstaan?
Mijn zwakste punt in het Nederlands is grammatica (d/t). Verder is het wel okayquote:
hoe zeg je kut boer in het hindiquote:
Nee, zelf kan ik het niet neequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar je kan het dus zelf niet spreken of?
Ja eh weet nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef badschaap het volgende:
nee mijn familie woont weer niet in het butenland hoor. Van me vaders kant zijn ze gewoon niet zo slim
[..]
hoe zeg je kut boer in het hindi
Lijkt mij best vreemd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee, zelf kan ik het niet nee
En bij jou?
Ik vind het ook apart maar ik kan echt niet andersom denkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lijkt mij best vreemd.Het wel kunnen verstaan, maar niet spreken. Niet dat het raar is ofzo, want ik hoor het wel vaker.
Ik kan m'n ouders' moedertaal wel redelijk begrijpen. Ook spreken, maar niet super. Genoeg om er (niet al te ingewikkelde) gesprekken mee te voeren in ieder geval.
Fries vind ik altijd zo'n bizar taaltje als je kijkt naar het taalgebruik in Nederland.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:46 schreef badschaap het volgende:
Mijn oma spreekt fries, Kut taal kut land. Maar mijn achter achter achter achter nichtjes zijn wel gewoon hot
Zou je het willen leren?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart maar ik kan echt niet andersom denken
Kan je het wel een beetje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het best jammer dat mijn moeder niet meer Pools tegen mij heeft gesproken als kind.
Vrouwen en denken gaat vaker mis ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook apart maar ik kan echt niet andersom denken
Mondjesmaats, verstaan gaat wel als het niet te moeilijk wordt.quote:
Grappig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vrouwen en denken gaat vaker mis ja.
* d4v1d rent
Ik heb het geprobeerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |