quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoop dat je jezelf grappig vind
aldoquote:
Lobi you 4 altijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
much love
such amaze
many xeor
wow
Ga gaat wel.quote:
met mij gaat het goed hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga gaat wel.
heb honger en ben moe.
met jou?
heb je helemaal niks te doen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor
verveling breekt wel los helaas
helemaal niks te doen neequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:13 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je helemaal niks te doen?
Waarom ben je dan wakker?
Ga film kijken. Neem een pathe abonnement en ga naar de film.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
helemaal niks te doen neeen al mijn vrienden zijn weg
omdat ik niet kan slapen
in mijn eentje?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ga film kijken. Neem een pathe abonnement en ga naar de film.
Ik ga zo browniemix halen hehequote:
Je blijft met je tengels van mijn zusje af jij!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo browniemix halen hehe
hmm ja kan een beetje saai zijn. Maar goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in mijn eentje?![]()
maar ik kijk wel veel films en series inderdaadAch ja, nog maar 2 weken niets doen, en dan half leren voor 1 tentamen en dan vakantie
Veel plezier, en goed opletten hequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hmm ja kan een beetje saai zijn. Maar goed.
Ik ga naar school daaaaag!!!
ik ga haar volstoppen met wietquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je blijft met je tengels van mijn zusje af jij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |