ik ben ass-we-speak een broodje met emmenthaler aan het wegwerkenquote:
Oh altijd fijn zulke dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een instructiecollege dat minder dan 10 minuten duurde. Op 't hbo nemen leraren zichzelf niet eens serieus.
Ohja eten, goed ideequote:
Je hoeft niet meer begeleid te wonen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Coke snuiven, heb wat te vieren namelijk
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer begeleid te wonen?
fix'dquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
ik val best mee hoor.
nee ik ben vanochtend opgenomen
Hoop dat je jezelf grappig vindquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
fix'd
In het psychiatrisch centrum?
Dit zet ik in m'n signquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoop dat je jezelf grappig vind
stage.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit zet ik in m'n sign. Waarvoor ben je aangenomen?
Wat voor stage?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stage.
kwam binnen had 3 minuten met die gozer staan praten en hij vroeg wanneer ik kon beginnen
Cliniclownquote:
Wehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef gianni61 het volgende:
oke, het moment is aangebroken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |