quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet meer sinds vorige winter, maar ja, was in de aanbieding
Schindlers lijstjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jepquote:
Lekkah chille jeweetzellufquote:
chille in het bubbelbad?quote:
ik ga dinsdag waarschijnlijk naar de saunaquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ga dinsdag waarschijnlijk naar de sauna
Okquote:
Deze info is nutteloos zolang niet helemaal duidelijk is vanaf waar je naar Leiden bent gereisd :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben voor 10 minuten, heulemaal naar Leiden gegaan.
Durft ik nie te zagenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze info is nutteloos zolang niet helemaal duidelijk is vanaf waar je naar Leiden bent gereisd :p
Dan moet je ook niet zeurenquote:
Het is in elk geval een uur met het ov. En er zat een oud vrouwke naast me dat de hele tijd met me mee keek op m'n telefoonquote:
Oh nou vooruit dat is al heul wat meer infoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is in elk geval een uur met het ov. En er zat een oud vrouwke naast me dat de hele tijd met me mee keek op m'n telefoon.
Omdat het een kutstadje is denkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nou vooruit dat is al heul wat meer info![]()
Nu mag je wel klagen
Waarom was je zo kort in Leiden?
Een instructiecollege dat minder dan 10 minuten duurdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nou vooruit dat is al heul wat meer info![]()
Nu mag je wel klagen
Waarom was je zo kort in Leiden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |