wat moet er veranderd?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Gekloot met de UI's
Tijd voor een laatste biertje van de avond
Het was al verkloot. No worries. ik pas het wel aan als ik weer eens openquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat moet er veranderd?
ik heb alleen mijn UI toegevoegd
je zal maar betaald krijgen in noord-ierse ponden en alles moeten omwisselenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, de 'New Lotto' heeft nu elke trekking 50 prijzen van £20,000
Ik zou het dan gewoon storten bij mijn bank hier, geen probleemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je zal maar betaald krijgen in noord-ierse ponden en alles moeten omwisselen
Kleingeld als ik euromillions heb gewonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, de 'new Lotto' heeft nu elke trekking 50 prijzen van £20,000.00
Daar speel ik ook in meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kleingeld als ik euromillions heb gewonnen
We zijn pas vorige week met EuroMillions begonnen. Samen met iemand uit KSC speel ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe vaak heb je al gewonnen?
nice!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn pas vorige week met EuroMillions begonnen. Samen met iemand uit KSC speel ik
Kun je die eigenlijk spelen in Nederland?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn pas vorige week met EuroMillions begonnen. Samen met iemand uit KSC speel ik
Ja, wel leuk. We spelen maar 2 rijtjes hoor, op dinsdag en vrijdag dus £4 per persoon per week.quote:
Nee, daarom moet ik hier de loten kopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk spelen in Nederland?
hm nee ik zie het niet op ebayquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk spelen in Nederland?
oh zo, je zou m maar winnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik hier de loten kopen
Dat zou niet gek zijn. Hij moet over zijn deel 30% belasting betalen in NL thoughquote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn. Hij moet over zijn deel 30% belasting betalen in NL though
hm misschien kan jij zijn deel dan overmaken aan een door hem opgericht goed doelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn. Hij moet over zijn deel 30% belasting betalen in NL though
Geen idee hoe het zit als ik in NL een prijs zou winnen en dat geld hierheen wil halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.Dat is hier toch wat beter geregeld.
Hahahahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm misschien kan jij zijn deel dan overmaken aan een door hem opgericht goed doel
Denk dat dat belastingvrij zou zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit als ik in NL een prijs zou winnen en dat geld hierheen wil halen
Is te laat waarschijnlijk als ie het al gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Hij kan ook overwegen om te emigreren
Je hebt vaak wel een probleem als je vermogen van land A naar land B wilt brengen en andersomquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat dat belastingvrij zou zijn.
Je hoeft hier ook niets af te dragen van online gok/poker aanbieders die in andere landen gevestigd zijn zover ik weet.
ja dat moet dan 10.000 euro per keerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vaak wel een probleem als je vermogen van land A naar land B wilt brengen van andersom
hmm tja ik weet het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vaak wel een probleem als je vermogen van land A naar land B wilt brengen en andersom
Die weten dat niet als ik het nog niet heb overgemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is te laat waarschijnlijk als ie het al gewonnen heeft.Dan komt de fiscus even langs als ie weg wilt.
Wat een gevoel moet dat zijn om een bedrag met zoveel nullen over te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die weten dat niet als ik het nog niet heb overgemaakt natuurlijk
ja ik zou het wel een paar keer checken, ik heb vaak genoeg een bod gedaan op marktplaats met een verkeerd geplaatste komma.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een gevoel moet dat zijn om een bedrag met zoveel nullen over te maken![]()
Mag wel meer, maar dat moet je aangeven bij de douanequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat moet dan 10.000 euro per keer
een hoop ritjes
Ja, dat lijkt me wel mooi maar ook pijnlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een gevoel moet dat zijn om een bedrag met zoveel nullen over te maken![]()
Ik bedoel dat als je een groot bedrag vanuit het buitenland hierheen haalt je mogelijk belasting moet betalenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag wel meer, maar dat moet je aangeven bij de douane
ja dat weet ik dus niet. binnen de EU hoef je alleen belasting af te dragen in het land waar je woont zover ik weet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je een groot bedrag vanuit het buitenland hierheen haalt je mogelijk belasting moet betalen
Ja, ik dacht even dat je CGT moest betalenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet. binnen de EU hoef je alleen belasting af te dragen in het land waar je woont zover ik weet.
postal goldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon in goud investeren toch.
Bij een aankoop boven de 5 of 10k wordt die informatie weer doorgespeeld naar de belastingdienst volgens mij. Of in ieder geval beschikbaar gemaakt voor zequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon in goud investeren toch.
Niet aan te ontkomen die lui!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij een aankoop boven de 5 of 10k wordt die informatie weer doorgespeeld naar de belastingdienst volgens mij. Of in ieder geval beschikbaar gemaakt voor ze
quote:- If your purchase exceeds £4,999 in one transaction OR you make multiple purchases collectively exceeding £9,999 during the course of a year, you need to supply us with proof of name and address to comply with HM Revenue & Customs' (HMRC) legislation.
- We will retain copies of all identification taken (irrespective of the transaction amount) which may be inspected by HMRC should they wish to do so.
- Transactions totalling £10,000 or more may require up to 24 hours processing time for due diligence checking.
- Harrods Bank Limited reserves the right to decline transactions where we are unable to satisfy our customer due diligence.
Ook niet meer, kijk maar naar silkroad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bitcoins kan je wel redelijk anoniem houden
Ja maar dat was een beginnersfout he, dezelfde nickname gebruiken voor een silk road topic en voor een forum waar ie een vraag stelde met z'n echte naam erbijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook niet meer, kijk maar naar silkroad.
Maarja, het idee om miljoenen in bitcoins te stoppen spreekt me ook niet heel erg aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar dat was een beginnersfout he, dezelfde nickname gebruiken voor een silk road topic en voor een forum waar ie een vraag stelde met z'n echte naam erbij
nee iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, het miljoenen in bitcoins te stoppen spreekt me ook niet heel erg aan
Zou van mij ook niet hoevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, het idee om miljoenen in bitcoins te stoppen spreekt me ook niet heel erg aan
een miljoen pond is ook meer waardquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet eens een miljoen. Ik kom helaas niet in de buurt
Troost je, ik ook niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet eens een miljoen. Ik kom helaas niet in de buurt
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een miljoen pond is ook meer waard
hoe laat en hoe lang moet je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:48 schreef c-u-t-e het volgende:
Wakker haha, maar zie er als een berg tegenop om straks weer aan het werk te gaan..
succesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh de tijd is het probleem niet hoor.
Moet van 11 tot 2, is maar drie uurtjes.
Hey lang niet gezien hier!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een miljoen pond is ook meer waard
Hahaha..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had de bus gemist, dus besloten dat ik vandaag maar 'ziek' ben.
Wat ben ik toch een stoere spijbelaar
komt me wel bekend voor van mn eigen school tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had de bus gemist, dus besloten dat ik vandaag maar 'ziek' ben.
Wat ben ik toch een stoere spijbelaar
Awhquote:
Jawel en mwah. Soms.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En geniet je een beetje van het leven daar in Portugalië?
En is je baan leuk?
Ik moet tot 11 uurquote:
Met een i zeker?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:31 schreef Toto69 het volgende:
Gvdik lees op onze mail dat een klant mij wilde spreken maar DRIE mensen spellen mijn naam verkeerd
Verkoop je dingen of moet je mensen helpen?quote:
Helpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verkoop je dingen of moet je mensen helpen?
En ja, als je in een callcentre werkt mogen klanten jou niet en jij de klanten niet
het i/y ding is èèn ding, maar dat is wel heel erg fuckin' stupidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helpen.
Godver, weer een collega die mijn naam fout spelt maar nu zelfs als hersen.
Iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het i/y ding is èèn ding, maar dat is wel heel erg fuckin' stupid
Elen ipv Ellen, dat soort dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iddik snap i/y dan nog wel, maar ai
ik ga echt namen terug fout spellen
Elan dan eerder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elen ipv Ellen, dat soort dingen
quote:
Xeorquote:
Eigenlijk is het ''Sarge''quote:
Captain Porkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk is het ''Sarge''
Maar ik zie het door de vingers
OMGOMG Essquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:10 schreef essnhills het volgende:
[Goed bezig]
Zo, vandaag al de keuken én de wc grondig geboend![]()
[/Goed bezig]
Essje my darlingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:10 schreef essnhills het volgende:
[Goed bezig]
Zo, vandaag al de keuken én de wc grondig geboend![]()
[/Goed bezig]
Ja hoorquote:
quote:
quote:
Dolfijnquote:
Kuikenquote:
Ja hoorquote:
Vanmorgen even jaquote:
en nu?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vanmorgen even ja![]()
Dat ik vanmorgen naar de wc ging vond ik het niet fris meer dus ben ik hem daarna maar meteen gaan schoonmaken, en dat ik even wat in de keuken zou gaan doen had ik gister al besloten
Nu ben ik aan het chillen jeweetzzzquote:
lekkaahquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu ben ik aan het chillen jeweetzzz
He waited his whole damn life, to take that flightquote:
wat kwoot jij alanis?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
He waited his whole damn life, to take that flight
And as the plane crashed down he thought, well isn't this nice
Die is nu op de radioquote:
all the leaves are brown, and the sky is grayquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is nu op de radio
It's like raihiaaaaaain on your wedding day!
I've been for a walk, on a winters day!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
all the leaves are brown, and the sky is gray
hoor ik nu op de radio
california dreamin'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've been for a walk, on a winters day!
Lunchquote:
quote:
Oeh ja lekkerquote:
Jaa!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ja lekkerlekker zacht met gestold eiwit, een dun randje gestold eigeel en daarbinnen lekker vloeibaar
ZOals ik het doe is dat pan met warm water (niet heet, je hand moet er nog inkunnen) eitjes direct erin, aan de kook brengen en dan nog 2,5 à 3 minuten kokenquote:
En of je koud of warm water dood, direct kokend of niet..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minuutje of 5? afhankelijk van hoe groot je ei is
Ik las het ja, goed van jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben goed bezig vandaag zoals je kon lezen
ik gooi ze er meestal pas in als ze het water kookt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En of je koud of warm water dood, direct kokend of niet..![]()
qua koken zou ik altijd op ess vertrouwenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe de manier van Ess en dan 3 min. Omdat ik eiwit wat nog niet goed is echt afschuwelijke vies vind
quote:
Haha, eerlijk van jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua koken zou ik altijd op ess vertrouwen
Dat doen de meeste mensen ja, maar als ik mijn manier aanhoudt heb ik nooit last van gebarsten eitjes en ik weet zo ook precies wat ik moet doen voor het perfecte eitjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gooi ze er meestal pas in als ze het water kookt.
Maar heb al een paar keer gehad dat het wit eigenlijk nog nog niet goed was
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe de manier van Ess en dan 3 min. Omdat ik eiwit wat nog niet goed is echt afschuwelijke vies vind
De meerdere topics met iets met ess in de keuken zou wel iets moeten verklappenquote:
Ja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Crack_ het volgende:
HELP, laat jij ze dan meteen schrikken of niet?
ik wel, omdat ik anders mn handen verbrand als ik ze wil pellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Crack_ het volgende:
HELP, laat jij ze dan meteen schrikken of niet?
quote:
quote:
als we het toch over koken hebben: heb je nog tips om iets anders te doen met prei behalve kleinhakken, koken en in saus te verzuipen?quote:
Roerbakken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we het toch over koken hebben: heb je nog tips om iets anders te doen met prei behalve kleinhakken, koken en in saus te verzuipen?
volgens mij zal ik jamie oliver laatst prei grill, dat leek me ook wel watquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roerbakken?Niet te lang zodat het nog knapperig is
Ik zou ook weer eens iets met prei moeten proberen. Tijd niet meer gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij zal ik jamie oliver laatst prei grill, dat leek me ook wel wat
ik ook niet meer sinds vorige winter, maar ja, was in de aanbiedingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens iets met prei moeten proberen. Tijd niet meer gehad
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet meer sinds vorige winter, maar ja, was in de aanbieding
Schindlers lijstjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Jepquote:
Lekkah chille jeweetzellufquote:
ik ga dinsdag waarschijnlijk naar de saunaquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ga dinsdag waarschijnlijk naar de sauna
Okquote:
Deze info is nutteloos zolang niet helemaal duidelijk is vanaf waar je naar Leiden bent gereisd :pquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ben voor 10 minuten, heulemaal naar Leiden gegaan.
Durft ik nie te zagenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze info is nutteloos zolang niet helemaal duidelijk is vanaf waar je naar Leiden bent gereisd :p
Dan moet je ook niet zeurenquote:
Het is in elk geval een uur met het ov. En er zat een oud vrouwke naast me dat de hele tijd met me mee keek op m'n telefoonquote:
Oh nou vooruit dat is al heul wat meer infoquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is in elk geval een uur met het ov. En er zat een oud vrouwke naast me dat de hele tijd met me mee keek op m'n telefoon.
Omdat het een kutstadje is denkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nou vooruit dat is al heul wat meer info![]()
Nu mag je wel klagen
Waarom was je zo kort in Leiden?
Een instructiecollege dat minder dan 10 minuten duurdequote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh nou vooruit dat is al heul wat meer info![]()
Nu mag je wel klagen
Waarom was je zo kort in Leiden?
Oh altijd fijn zulke dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Een instructiecollege dat minder dan 10 minuten duurde. Op 't hbo nemen leraren zichzelf niet eens serieus.
Ohja eten, goed ideequote:
Je hoeft niet meer begeleid te wonen?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:50 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Coke snuiven, heb wat te vieren namelijk
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer begeleid te wonen?
fix'dquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]![]()
ik val best mee hoor.
nee ik ben vanochtend opgenomen
Hoop dat je jezelf grappig vindquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
fix'd
In het psychiatrisch centrum?
Dit zet ik in m'n signquote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoop dat je jezelf grappig vind
stage.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit zet ik in m'n sign. Waarvoor ben je aangenomen?
Wat voor stage?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stage.
kwam binnen had 3 minuten met die gozer staan praten en hij vroeg wanneer ik kon beginnen
Cliniclownquote:
Wehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:14 schreef gianni61 het volgende:
oke, het moment is aangebroken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Snoeperdquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:18 schreef gianni61 het volgende:
als objectieve lezer zou ik op dit moment een beetje onpasselijk worden van dit topic
Ik had een gister een karbonadequote:
straks BRATWURST!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had een gister een karbonade
Ik heb nog niet bedacht wat ik ga etenquote:
+quote:
=quote:
Eitje!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog niet bedacht wat ik ga eten
Ohja, ik moet nog lunchenquote:
ass?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ass-we-speak een broodje met emmenthaler aan het wegwerken
assjemenouquote:
alweer een andere ui?quote:
mijn ass moet eigenlijk een andere broek aan en richting sportschool maar ik heb koppijn...quote:
sporten met koppijn is wel erg vervelendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn ass moet eigenlijk een andere broek aan en richting sportschool maar ik heb koppijn...
dat xequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja, hij begon te vervelen![]()
Alles oké met je
ja, maar ik heb al 1,5 week niks gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten met koppijn is wel erg vervelend
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar ik heb al 1,5 week niks gedaan
wat lief💚quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:03 schreef essnhills het volgende:
Laatste keer dat je hier was ging je net slapen en toen was het topic vol dus kon ik geen weltrusten zeggen dus toen werd dat maar de TT
sórrrryyyyyquote:
Ik vergeef jequote:
Jaquote:
Npquote:
Mijn vriendje is negerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dronk vandaag zwarte Koffie, vinden jullie dit racistisch ?
nee egoïstisch, omdat ik er geen kreegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dronk vandaag zwarte Koffie, vinden jullie dit racistisch ?
ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vriendje is negerBen ik nu ook racistisch?
jij krijgt een negerzoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee egoïstisch, omdat ik er geen kreeg
jij voelt je zeker te goed voor Aziaten he? HE?quote:
Ja, die zijn zo kleinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij voelt je zeker te goed voor Aziaten he? HE?
oh t gaat om de piemolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die zijn zo kleinIk wil het kleintje zijn in de relatie
mensen schieten katten af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag het ook een kattenzoen zijn?
oh nou okéquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Morgenquote:
ook daar heb ik weinig moeite meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mensen schieten katten af.
Ze kunnen beter dakloze mensen afschieten.
Hoe gaat het ?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
jij snoepertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook zo. Kleine piemols voel je [ik] amper! behalve bij bepaalde standjes
Maar je kunt dan wel weer gemakkelijker dp'en.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.
Maar als ik kiezen mocht
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
vertel verderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij snoepertje
Maar als ik kiezen mocht
als ze ganzen en katten afschieten mogen ze van mij ook dakloze mensen neerschieten. Oog om oog tand om tand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar heb ik weinig moeite mee
koppijn, verder goed, met u?quote:
Maar dan schieten ze mij ook neerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ze ganzen en katten afschieten mogen ze van mij ook dakloze mensen neerschieten. Oog om oog tand om tand.
okequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk altijd een foto van jou in plaatsen, gegarandeerd een leuke UI
Hier goedquote:
Wie is hier nou de snoepertquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij snoepertje
Maar als ik kiezen mocht
u bent niet dakloos.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maar dan schieten ze mij ook neer
ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ze ganzen en katten afschieten mogen ze van mij ook dakloze mensen neerschieten. Oog om oog tand om tand.
Wat wordt eigenlijk als groot/klein gezien tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij snoepertje
Maar als ik kiezen mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |