mijn ass moet eigenlijk een andere broek aan en richting sportschool maar ik heb koppijn...quote:
sporten met koppijn is wel erg vervelendquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn ass moet eigenlijk een andere broek aan en richting sportschool maar ik heb koppijn...
dat xequote:Op donderdag 10 oktober 2013 13:59 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja, hij begon te vervelen![]()
Alles oké met je
ja, maar ik heb al 1,5 week niks gedaanquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sporten met koppijn is wel erg vervelend
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja, maar ik heb al 1,5 week niks gedaan
wat lief💚quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:03 schreef essnhills het volgende:
Laatste keer dat je hier was ging je net slapen en toen was het topic vol dus kon ik geen weltrusten zeggen dus toen werd dat maar de TT
sórrrryyyyyquote:
Ik vergeef jequote:
Jaquote:
Npquote:
Mijn vriendje is negerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dronk vandaag zwarte Koffie, vinden jullie dit racistisch ?
nee egoïstisch, omdat ik er geen kreegquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:11 schreef Moeraskat het volgende:
Ik dronk vandaag zwarte Koffie, vinden jullie dit racistisch ?
ja.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn vriendje is negerBen ik nu ook racistisch?
jij krijgt een negerzoenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee egoïstisch, omdat ik er geen kreeg
jij voelt je zeker te goed voor Aziaten he? HE?quote:
Ja, die zijn zo kleinquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij voelt je zeker te goed voor Aziaten he? HE?
oh t gaat om de piemolquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, die zijn zo kleinIk wil het kleintje zijn in de relatie
mensen schieten katten af.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag het ook een kattenzoen zijn?
oh nou okéquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Morgenquote:
ook daar heb ik weinig moeite meequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mensen schieten katten af.
Ze kunnen beter dakloze mensen afschieten.
Hoe gaat het ?quote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
jij snoepertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is ook zo. Kleine piemols voel je [ik] amper! behalve bij bepaalde standjes
Maar je kunt dan wel weer gemakkelijker dp'en.
Elk nadeel heeft z'n voordeel.
Maar als ik kiezen mocht
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
vertel verderquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij snoepertje
Maar als ik kiezen mocht
als ze ganzen en katten afschieten mogen ze van mij ook dakloze mensen neerschieten. Oog om oog tand om tand.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook daar heb ik weinig moeite mee
koppijn, verder goed, met u?quote:
Maar dan schieten ze mij ook neerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ze ganzen en katten afschieten mogen ze van mij ook dakloze mensen neerschieten. Oog om oog tand om tand.
okequote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kan er natuurlijk altijd een foto van jou in plaatsen, gegarandeerd een leuke UI
Hier goedquote:
Wie is hier nou de snoepertquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij snoepertje
Maar als ik kiezen mocht
u bent niet dakloos.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Maar dan schieten ze mij ook neer
ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
als ze ganzen en katten afschieten mogen ze van mij ook dakloze mensen neerschieten. Oog om oog tand om tand.
Wat wordt eigenlijk als groot/klein gezien tegenwoordig.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jij snoepertje
Maar als ik kiezen mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |