Nu ben ik aan het chillen jeweetzzzquote:
lekkaahquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu ben ik aan het chillen jeweetzzz
He waited his whole damn life, to take that flightquote:
wat kwoot jij alanis?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
He waited his whole damn life, to take that flight
And as the plane crashed down he thought, well isn't this nice
Die is nu op de radioquote:
all the leaves are brown, and the sky is grayquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is nu op de radio
It's like raihiaaaaaain on your wedding day!
I've been for a walk, on a winters day!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
all the leaves are brown, and the sky is gray
hoor ik nu op de radio
california dreamin'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've been for a walk, on a winters day!
Lunchquote:
quote:
Oeh ja lekkerquote:
Jaa!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ja lekkerlekker zacht met gestold eiwit, een dun randje gestold eigeel en daarbinnen lekker vloeibaar
ZOals ik het doe is dat pan met warm water (niet heet, je hand moet er nog inkunnen) eitjes direct erin, aan de kook brengen en dan nog 2,5 à 3 minuten kokenquote:
En of je koud of warm water dood, direct kokend of niet..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minuutje of 5? afhankelijk van hoe groot je ei is
Ik las het ja, goed van jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben goed bezig vandaag zoals je kon lezen
ik gooi ze er meestal pas in als ze het water kookt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En of je koud of warm water dood, direct kokend of niet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |