Nu ben ik aan het chillen jeweetzzzquote:
lekkaahquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu ben ik aan het chillen jeweetzzz
He waited his whole damn life, to take that flightquote:
wat kwoot jij alanis?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
He waited his whole damn life, to take that flight
And as the plane crashed down he thought, well isn't this nice
Die is nu op de radioquote:
all the leaves are brown, and the sky is grayquote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is nu op de radio
It's like raihiaaaaaain on your wedding day!
I've been for a walk, on a winters day!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
all the leaves are brown, and the sky is gray
hoor ik nu op de radio
california dreamin'quote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
I've been for a walk, on a winters day!
Lunchquote:
quote:
Oeh ja lekkerquote:
Jaa!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oeh ja lekkerlekker zacht met gestold eiwit, een dun randje gestold eigeel en daarbinnen lekker vloeibaar
minuutje of 5? afhankelijk van hoe groot je ei isquote:
ZOals ik het doe is dat pan met warm water (niet heet, je hand moet er nog inkunnen) eitjes direct erin, aan de kook brengen en dan nog 2,5 à 3 minuten kokenquote:
En of je koud of warm water dood, direct kokend of niet..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
minuutje of 5? afhankelijk van hoe groot je ei is
Ik las het ja, goed van jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 10:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoorIk ben goed bezig vandaag zoals je kon lezen
ik gooi ze er meestal pas in als ze het water kookt.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
En of je koud of warm water dood, direct kokend of niet..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |