Denk dat dat belastingvrij zou zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit als ik in NL een prijs zou winnen en dat geld hierheen wil halen
Is te laat waarschijnlijk als ie het al gewonnen heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahahaha
Hij kan ook overwegen om te emigreren
Je hebt vaak wel een probleem als je vermogen van land A naar land B wilt brengen en andersomquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk dat dat belastingvrij zou zijn.
Je hoeft hier ook niets af te dragen van online gok/poker aanbieders die in andere landen gevestigd zijn zover ik weet.
ja dat moet dan 10.000 euro per keerquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vaak wel een probleem als je vermogen van land A naar land B wilt brengen van andersom
hmm tja ik weet het niet eigenlijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt vaak wel een probleem als je vermogen van land A naar land B wilt brengen en andersom
Die weten dat niet als ik het nog niet heb overgemaakt natuurlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is te laat waarschijnlijk als ie het al gewonnen heeft.Dan komt de fiscus even langs als ie weg wilt.
Wat een gevoel moet dat zijn om een bedrag met zoveel nullen over te makenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die weten dat niet als ik het nog niet heb overgemaakt natuurlijk
ja ik zou het wel een paar keer checken, ik heb vaak genoeg een bod gedaan op marktplaats met een verkeerd geplaatste komma.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een gevoel moet dat zijn om een bedrag met zoveel nullen over te maken![]()
Mag wel meer, maar dat moet je aangeven bij de douanequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat moet dan 10.000 euro per keer
een hoop ritjes
Ja, dat lijkt me wel mooi maar ook pijnlijkquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een gevoel moet dat zijn om een bedrag met zoveel nullen over te maken![]()
Ik bedoel dat als je een groot bedrag vanuit het buitenland hierheen haalt je mogelijk belasting moet betalenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mag wel meer, maar dat moet je aangeven bij de douane
ja dat weet ik dus niet. binnen de EU hoef je alleen belasting af te dragen in het land waar je woont zover ik weet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als je een groot bedrag vanuit het buitenland hierheen haalt je mogelijk belasting moet betalen
Ja, ik dacht even dat je CGT moest betalenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet. binnen de EU hoef je alleen belasting af te dragen in het land waar je woont zover ik weet.
postal goldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon in goud investeren toch.
Bij een aankoop boven de 5 of 10k wordt die informatie weer doorgespeeld naar de belastingdienst volgens mij. Of in ieder geval beschikbaar gemaakt voor zequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Anders gewoon in goud investeren toch.
Niet aan te ontkomen die lui!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij een aankoop boven de 5 of 10k wordt die informatie weer doorgespeeld naar de belastingdienst volgens mij. Of in ieder geval beschikbaar gemaakt voor ze
quote:- If your purchase exceeds £4,999 in one transaction OR you make multiple purchases collectively exceeding £9,999 during the course of a year, you need to supply us with proof of name and address to comply with HM Revenue & Customs' (HMRC) legislation.
- We will retain copies of all identification taken (irrespective of the transaction amount) which may be inspected by HMRC should they wish to do so.
- Transactions totalling £10,000 or more may require up to 24 hours processing time for due diligence checking.
- Harrods Bank Limited reserves the right to decline transactions where we are unable to satisfy our customer due diligence.
Ook niet meer, kijk maar naar silkroad.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
bitcoins kan je wel redelijk anoniem houden
Ja maar dat was een beginnersfout he, dezelfde nickname gebruiken voor een silk road topic en voor een forum waar ie een vraag stelde met z'n echte naam erbijquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook niet meer, kijk maar naar silkroad.
Maarja, het idee om miljoenen in bitcoins te stoppen spreekt me ook niet heel erg aanquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar dat was een beginnersfout he, dezelfde nickname gebruiken voor een silk road topic en voor een forum waar ie een vraag stelde met z'n echte naam erbij
nee iddquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, het miljoenen in bitcoins te stoppen spreekt me ook niet heel erg aan
Zou van mij ook niet hoevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maarja, het idee om miljoenen in bitcoins te stoppen spreekt me ook niet heel erg aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |