wat moet er veranderd?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
Gekloot met de UI's
Tijd voor een laatste biertje van de avond
Het was al verkloot. No worries. ik pas het wel aan als ik weer eens openquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat moet er veranderd?
ik heb alleen mijn UI toegevoegd
je zal maar betaald krijgen in noord-ierse ponden en alles moeten omwisselenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, de 'New Lotto' heeft nu elke trekking 50 prijzen van £20,000
Ik zou het dan gewoon storten bij mijn bank hier, geen probleemquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je zal maar betaald krijgen in noord-ierse ponden en alles moeten omwisselen
Kleingeld als ik euromillions heb gewonnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Zo, de 'new Lotto' heeft nu elke trekking 50 prijzen van £20,000.00
Daar speel ik ook in meequote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kleingeld als ik euromillions heb gewonnen
We zijn pas vorige week met EuroMillions begonnen. Samen met iemand uit KSC speel ikquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en hoe vaak heb je al gewonnen?
nice!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn pas vorige week met EuroMillions begonnen. Samen met iemand uit KSC speel ik
Kun je die eigenlijk spelen in Nederland?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
We zijn pas vorige week met EuroMillions begonnen. Samen met iemand uit KSC speel ik
Ja, wel leuk. We spelen maar 2 rijtjes hoor, op dinsdag en vrijdag dus £4 per persoon per week.quote:
Nee, daarom moet ik hier de loten kopenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk spelen in Nederland?
hm nee ik zie het niet op ebayquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je die eigenlijk spelen in Nederland?
oh zo, je zou m maar winnenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik hier de loten kopen
Dat zou niet gek zijn. Hij moet over zijn deel 30% belasting betalen in NL thoughquote:
Klopt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn. Hij moet over zijn deel 30% belasting betalen in NL though
hm misschien kan jij zijn deel dan overmaken aan een door hem opgericht goed doelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou niet gek zijn. Hij moet over zijn deel 30% belasting betalen in NL though
Geen idee hoe het zit als ik in NL een prijs zou winnen en dat geld hierheen wil halenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.Dat is hier toch wat beter geregeld.
Hahahahahaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hm misschien kan jij zijn deel dan overmaken aan een door hem opgericht goed doel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |