een miljoen pond is ook meer waardquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet eens een miljoen. Ik kom helaas niet in de buurt
Troost je, ik ook niet.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:57 schreef Stuart het volgende:
Ik heb niet eens een miljoen. Ik kom helaas niet in de buurt
Ja, dat is waarquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een miljoen pond is ook meer waard
hoe laat en hoe lang moet je?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:48 schreef c-u-t-e het volgende:
Wakker haha, maar zie er als een berg tegenop om straks weer aan het werk te gaan..
succesquote:Op donderdag 10 oktober 2013 07:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh de tijd is het probleem niet hoor.
Moet van 11 tot 2, is maar drie uurtjes.
Hey lang niet gezien hier!!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
een miljoen pond is ook meer waard
Hahaha..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had de bus gemist, dus besloten dat ik vandaag maar 'ziek' ben.
Wat ben ik toch een stoere spijbelaar
komt me wel bekend voor van mn eigen school tijdquote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:11 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had de bus gemist, dus besloten dat ik vandaag maar 'ziek' ben.
Wat ben ik toch een stoere spijbelaar
Awhquote:
Jawel en mwah. Soms.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En geniet je een beetje van het leven daar in Portugalië?
En is je baan leuk?
Ik moet tot 11 uurquote:
Met een i zeker?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 08:31 schreef Toto69 het volgende:
Gvdik lees op onze mail dat een klant mij wilde spreken maar DRIE mensen spellen mijn naam verkeerd
Verkoop je dingen of moet je mensen helpen?quote:
Helpen.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verkoop je dingen of moet je mensen helpen?
En ja, als je in een callcentre werkt mogen klanten jou niet en jij de klanten niet
het i/y ding is èèn ding, maar dat is wel heel erg fuckin' stupidquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helpen.
Godver, weer een collega die mijn naam fout spelt maar nu zelfs als hersen.
Iddquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het i/y ding is èèn ding, maar dat is wel heel erg fuckin' stupid
Elen ipv Ellen, dat soort dingenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iddik snap i/y dan nog wel, maar ai
ik ga echt namen terug fout spellen
Elan dan eerder.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 09:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elen ipv Ellen, dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |