qua koken zou ik altijd op ess vertrouwenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe de manier van Ess en dan 3 min. Omdat ik eiwit wat nog niet goed is echt afschuwelijke vies vind
quote:
Haha, eerlijk van jequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua koken zou ik altijd op ess vertrouwen
Dat doen de meeste mensen ja, maar als ik mijn manier aanhoudt heb ik nooit last van gebarsten eitjes en ik weet zo ook precies wat ik moet doen voor het perfecte eitjequote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gooi ze er meestal pas in als ze het water kookt.
Maar heb al een paar keer gehad dat het wit eigenlijk nog nog niet goed was
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:26 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe de manier van Ess en dan 3 min. Omdat ik eiwit wat nog niet goed is echt afschuwelijke vies vind
De meerdere topics met iets met ess in de keuken zou wel iets moeten verklappenquote:
tja, ik kan wel koken, maar ess is hier toch wel de keuken koninginquote:
Ja!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Crack_ het volgende:
HELP, laat jij ze dan meteen schrikken of niet?
ik wel, omdat ik anders mn handen verbrand als ik ze wil pellenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:34 schreef Crack_ het volgende:
HELP, laat jij ze dan meteen schrikken of niet?
logisch, want Essquote:
quote:
quote:
als we het toch over koken hebben: heb je nog tips om iets anders te doen met prei behalve kleinhakken, koken en in saus te verzuipen?quote:
Roerbakken?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als we het toch over koken hebben: heb je nog tips om iets anders te doen met prei behalve kleinhakken, koken en in saus te verzuipen?
volgens mij zal ik jamie oliver laatst prei grill, dat leek me ook wel watquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Roerbakken?Niet te lang zodat het nog knapperig is
Ik zou ook weer eens iets met prei moeten proberen. Tijd niet meer gehadquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij zal ik jamie oliver laatst prei grill, dat leek me ook wel wat
ik ook niet meer sinds vorige winter, maar ja, was in de aanbiedingquote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou ook weer eens iets met prei moeten proberen. Tijd niet meer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |