Ah jaquote:
Daarom wil ik het kunnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Spaans lijkt me ook verrekte handig om te kunnen spreken
Dat klopt. Maar de een kan ook beter engels spreken dan de ander.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Koen66 het volgende:
Spaans lijkt me ook verrekte handig om te kunnen spreken
ik was in de zomer in Mexico en buiten de toeristenoorden zijn er teveel die geen woord Engels sprekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daarom wil ik het kunnen.Naast dat het best leuk klinkt.
Is ook wel leuk om in het buitenland de taal van het land een beetje te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was in de zomer in Mexico en buiten de toeristenoorden zijn er teveel die geen woord Engels spreken
Ik weet ook hoe je in het Spaans "de aktetas" zegt. Heb je ook geen flikker aanquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb een aantal zinnen en woorden geleerd toen ik Barcelona was. Beetje gekke zinnetjes, dus daar heb ik niet veel aan.
ik kom helaas niet verder dan bier bestellenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe je in het Spaans "de aktetas" zegt. Heb je ook geen flikker aanSoms moet je echt van die nutteloze dingen leren.
Maar nu kan je wel stoer doen met je vocabulaire.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet ook hoe je in het Spaans "de aktetas" zegt. Heb je ook geen flikker aanSoms moet je echt van die nutteloze dingen leren.
¿Cual est tu nombre?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom helaas niet verder dan bier bestellen
Misschien Nederlands een 6,5 en Engels een 5,5quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef Stuart het volgende:
Ik geef zowel mijn Nederlands als Engels qua cijfer een 6
wat heeft dat omgedraaide vraagteken voor functie?quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
¿Cual est tu nombre?
¿Cual est tu apelido?
Verder weet ik ook vrij weinig
Heel veel woordjes.
kritisch katje, prrrrquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien Nederlands een 6,5 en Engels een 5,5
Nou zeg dat wel. Gewoon soms een spaans woord door je zin zeggen. Dan lijk je slim.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar nu kan je wel stoer doen met je vocabulaire.
"You've just had the almost imponderable joy of watching charlieissocoollike which makes you, like, cool!"quote:
Spaans is het nieuwe Engels! Like DOH!quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel. Gewoon soms een spaans woord door je zin zeggen. Dan lijk je slim.
Dan weet je van te voren dat het een vragende zin is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat heeft dat omgedraaide vraagteken voor functie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |