abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132877003

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132894258
En iedereen fors onder de indruk van de subtitel deze keer? Is wel erg stil, niemand iets beleefd dit weekend?

Ik heb m'n tinder date voor zondagmiddag maar afgezegd zaterdagavond laat.

Gevoel klopte al niet helemaal en als klap op de vuurpijl kwam er zaterdagavond ineens weer een oude paiq date voorbij. Ipv relaxed biertjes drinken met een vriend werd het dus ineens een avond met erg serieus gesprek.

Nu nog aan het twijfelen hoe ik hiermee verder moet.
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132896916
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
En iedereen fors onder de indruk van de subtitel deze keer? Is wel erg stil, niemand iets beleefd dit weekend?

Ik heb m'n tinder date voor zondagmiddag maar afgezegd zaterdagavond laat.

Gevoel klopte al niet helemaal en als klap op de vuurpijl kwam er zaterdagavond ineens weer een oude paiq date voorbij. Ipv relaxed biertjes drinken met een vriend werd het dus ineens een avond met erg serieus gesprek.

Nu nog aan het twijfelen hoe ik hiermee verder moet.
Waarom/waarover twijfel je?

Bij mij vrij stil op dit moment. (ik maak niks mee... boehoe).
Paiq doe ik niet zoveel meer mee, Tinder ook niet echt. Heb wel een leuk gesprek lopen via Into my life.
pi_132897186
Zaterdag date gehad, was erg gezellig. Veel gepraat, raakvlakken. Ergens had ik al een idee dat het niet veel zou gaan worden.. Even laten bezinken en zondag kwam een appje met: ik vond het heel gezellig maar meer ook niet. Ik dacht er hetzelfde over, dat laten weten en het beste gewenst.

Zo kan het gelukkig dus ook :).
pi_132898328
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zaterdag date gehad, was erg gezellig. Veel gepraat, raakvlakken. Ergens had ik al een idee dat het niet veel zou gaan worden.. Even laten bezinken en zondag kwam een appje met: ik vond het heel gezellig maar meer ook niet. Ik dacht er hetzelfde over, dat laten weten en het beste gewenst.

Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over is. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.

Zelf weinig meegemaakt op dategebied dit weekend. Woensdag staat er een tinderdate gepland, maar ik merk dat ik er eigenlijk toch niet heel veel zin in heb. Twijfelgevalletje dus.
pi_132898623
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over is. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.

Zelf weinig meegemaakt op dategebied dit weekend. Woensdag staat er een tinderdate gepland, maar ik merk dat ik er eigenlijk toch niet heel veel zin in heb. Twijfelgevalletje dus.
Zeker netjes en daar heb ik haar ook voor bedankt :)
  maandag 4 november 2013 @ 20:06:27 #7
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132901278
Heeft de herfstblues een beetje toegeslagen ofzo? Weinig succesverhalen op het moment..

Hier helaas ook geen leuk dateverslag nog (hoe doe je die pompoms andersom? :') )
Laatste tijd niet zoveel soeps voorbij gekomen op Paiq. Je weet wel, zo iemand met wie het gesprek vanzelf gaat en waar je niet precies meer van weet waar je het de vorige keer over had omdat het gewoon lekker loopt... Komt wel weer :)
pi_132901989
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

Mooi.Dan is het prima toch?

Zelf niet veel meegemaakt dit weekend. Heb komende zaterdag een tinderdate staan en als ik zou willen zou ik er denk ik nog meer kunnen plannen met andere dames waar ik op tinder momenteel mee in gesprek ben. Maar ik heb niet zoveel zin om meerdere dates door elkaar heen te laten lopen.
  maandag 4 november 2013 @ 20:48:32 #9
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_132903633
Hiero met gezeik de date gister afgesloten. Ze vond dat ze te weinig sex had gekregen....ik wist al dat ze licht nymf was, maar goed...
pi_132903987
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hiero met gezeik de date gister afgesloten. Ze vond dat ze te weinig sex had gekregen....ik wist al dat ze licht nymf was, maar goed...
Beschamend
pi_132905829
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
En maar klagen :+
pi_132907038
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:
Heeft de herfstblues een beetje toegeslagen ofzo? Weinig succesverhalen op het moment..

Hier helaas ook geen leuk dateverslag nog (hoe doe je die pompoms andersom? :') )
Laatste tijd niet zoveel soeps voorbij gekomen op Paiq. Je weet wel, zo iemand met wie het gesprek vanzelf gaat en waar je niet precies meer van weet waar je het de vorige keer over had omdat het gewoon lekker loopt... Komt wel weer :)
-O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 4 november 2013 @ 22:09:39 #14
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132908019
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

-O-
DP to the rescue :)
pi_132911168
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Waarom/waarover twijfel je?

Bij mij vrij stil op dit moment. (ik maak niks mee... boehoe).
Paiq doe ik niet zoveel meer mee, Tinder ook niet echt. Heb wel een leuk gesprek lopen via Into my life.
Vorige keer liep het op heel duidelijk punt mis, ondanks dat er dingen veranderd zijn vraag ik me af of het voldoende is om het nog eens te proberen
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_132915448
Wat ik nu toch weer meemaak.. Binnen 10 zinnen op Tinder een date gescoord.. Moet niet gekker worden :Y) *O*. Wordt vervolgd..
pi_132916203
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat ik nu toch weer meemaak.. Binnen 10 zinnen op Tinder een date gescoord.. Moet niet gekker worden :Y) *O*. Wordt vervolgd..
Haha goed bezig. ;) Man er staan er in mijn lijst een hoop die ik wel zou willen daten, maar ik weet niet of het handig is om er meerdere doorelkaar heen te laten lopen :P. Ik heb er namelijk op zaterdag al eentje in de planning staan.
pi_132916514
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:

Idem. Lijkt wel of de leuke mannen op zijn.

Had allemaal berichten op Tinder gisteren. Ik was al een tijdje niet op de app geweest dus ben verbaasd gaan kijken.. Veel match-berichten en een paar gewone berichten. Maar echt mannen waarvan ik dacht 'noooooo way'. Dus ik denken,huh, hoe kan dat? Gaat Tinder zelf matches maken?

Maar ineens had ik hem door. Die kleine tuttebel van mij weet goed te swypen met haar vingertje, heeft dus de app opgestart en al die mannen geliked :D
Die berichten die ik kreeg ook :D 'Wauw, je bent mijn allereerste match!' :')
pi_132916713
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:

[..]

Had allemaal berichten op Tinder gisteren. Ik was al een tijdje niet op de app geweest dus ben verbaasd gaan kijken.. Veel match-berichten en een paar gewone berichten. Maar echt mannen waarvan ik dacht 'noooooo way'. Dus ik denken,huh, hoe kan dat? Gaat Tinder zelf matches maken?

Maar ineens had ik hem door. Die kleine tuttebel van mij weet goed te swypen met haar vingertje, heeft dus de app opgestart en al die mannen geliked :D
_O-
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:52:25 #20
242666 BeamofLight
pi_132916915
quote:

[..]

Ghehe, moest glimlachen
pi_132916922
quote:

[..]

Of gewoon iets te enthousiast swypen... En ja hoor! Meteen een match! :+
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_132916987
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:52 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Of gewoon iets te enthousiast swypen... En ja hoor! Meteen een match! :+
Helaas swype ik soms ook de leuke mannen per ongeluk weg :(
pi_132917016
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:56 schreef Sannne het volgende:

[..]

Helaas swype ik soms ook de leuke mannen per ongeluk weg :(
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!! ;( "
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_132917034
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Perzephone het volgende:

[..]

_O-
pi_132917062
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ja! Precies! :D
pi_132917082
quote:

:D
pi_132917102
quote:
'Wauw, je bent mijn allereerste match!' :')
Goede openingszin btw. :') _O-
pi_132917112
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:04 schreef Murdera het volgende:

[..]

Goede openingszin btw. :') _O-
Het werkte wel. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen niet te reageren :')
pi_132917119
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Sannne het volgende:

[..]

Het werkte wel. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen niet te reageren :')
Wanneer is de date geplanned met deze woest-aantrekkelijke alpha man?
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 november 2013 @ 10:06:23 #30
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132917132
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-

Ohno, she didn't.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_132917144
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:

[..]

Haha :D
Ik kan hem natuurlijk de nacht van zijn leven geven..
pi_132917156
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:07 schreef Sannne het volgende:

[..]

Haha :D
Ik kan hem natuurlijk de nacht van zijn leven geven..
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

_O-

Ohno, she didn't.
pi_132917222
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:06 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

_O-

Ohno, she didn't.
Tevens, She? :(
pi_132917261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Sanne is in friesland een jongensnaam ja :')
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 november 2013 @ 10:14:13 #35
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132917269
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

Is je vrouwelijke kant denk B-)
pi_132917270
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef Sannne het volgende:

[..]

Sanne is in friesland een jongensnaam ja :')
Huh? Ik dacht dat hij het over mij had. :@ :')
Was ook zo. :7

Tevens vind ik het erger dat je me een fries noemt, dan dat hij me een vrouw noemt. :(
pi_132917303
I need coffee.
pi_132917312
Terug naar ervaringen :P

Tinder word ondertussen dus al te mainstream? De fakers en scammers hebben het ontdekt?

Wat zijn de ervaringen met Into my life? Nieuw, nog weinig gebruikers, zag hier dat Kekaa een leuk gesprek had lopen, ik zelf ook. Nog meer mensen ?
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:23:48 #39
242666 BeamofLight
pi_132917436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef Clicks_nl het volgende:

Tinder word ondertussen dus al te mainstream? De fakers en scammers hebben het ontdekt?

Wat zijn de ervaringen met Into my life? Nieuw, nog weinig gebruikers, zag hier dat Kekaa een leuk gesprek had lopen, ik zelf ook. Nog meer mensen ?
ontiegelijk veel gesprekken op lopen. Nou ja, gesprekken. Van die one-liners over en weer. En dan heb ik nog maar 3 foto's er op staan...Ik zie dat er dames zijn die er 20+ op hebben, tja dan haatl mijn accu het zeker niet meer voor 5 uur.

Date die er geen genoeg van kan krijgen appte vannacht dat ze het klote vindt dat het zo loopt. Weet niet wat ze er precies mee bedoelt, maar dit gaat sowieso een issue worden. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar zij wil gewoon echt te vaak.

Donderdag 1e date met iemand die echt leuk lijkt, dat eerst maar even doen.
pi_132917473
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:23 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ontiegelijk veel gesprekken op lopen. Nou ja, gesprekken. Van die one-liners over en weer. En dan heb ik nog maar 3 foto's er op staan...Ik zie dat er dames zijn die er 20+ op hebben, tja dan haatl mijn accu het zeker niet meer voor 5 uur.

Date die er geen genoeg van kan krijgen appte vannacht dat ze het klote vindt dat het zo loopt. Weet niet wat ze er precies mee bedoelt, maar dit gaat sowieso een issue worden. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar zij wil gewoon echt te vaak.

Als die date niks wordt kan je altijd nog een fuckbuddy nemen dus :)
pi_132917545
quote:

[..]

hoe vaak is te vaak in dit verhaal?
pi_132917608
quote:

[..]

:D
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:35:01 #43
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132917684
Huh, je kunt toch maar 5 foto's op tinder hebben?
Gourmetten of steengrillen?
pi_132917764
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Huh, je kunt toch maar 5 foto's op tinder hebben?
Op tinder vijf inderdaad, op Into my life een stuk meer.
pi_132917816
quote:

[..]

Van die oneliners ook plenty. Ik bedoelde 1 leuk gesprek, waar ik wel een date uit zie komen.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 10:42:06 #46
42184 crew  DaMart
pi_132917875
quote:

Into My Life werkt voor mij beter dan Tinder. Had een leuk gesprek, dag later zaten we op Whatsapp en hebben we twee uur zitten bellen en binnenkort waarschijnlijk een date :@ :D.

Tinder heb ik overigens van mijn telefoon gegooid. Te slecht voor mijn ego }:| :').
pi_132917920
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
Had een leuk gesprek, dag later zaten we op Whatsapp en hebben we twee uur zitten bellen en binnenkort waarschijnlijk een date :@ :D.

^O^
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:51:23 #48
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132918102
Tinder werkt op zich prima, alleen is het vaak 'too much'. Ik heb net even geteld, zit er een maand op en heb nu 309 matches. (Al heb ik er bij een paar niet goed gekeken en bleken ze toch niet zo knap :'))

Dat is totaal niet te onderhouden allemaal, dus kies je de echte 'toppers' eruit. Denk dat vrouwen dat omgekeerd ook doen, en dat 'een match' dus eigenlijk helemaal geen reet zegt. Het zegt niks, en zij zegt niks. :+

Anyway, zaterdag een date. Daar heb ik wel zin in, al gebeld en elke dag contact.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 5 november 2013 @ 10:52:05 #49
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_132918119
Moderator zijn op een internetforum trekt toch ook chicks aan? B-)

Maar goed, afgelopen tijd weer wat gedate nadat mn relatie een maandje terug uit elkaar gevallen is. Best veel gezellige avonden in de kroeg gehad, voel nog niet echt de drang van een Tinder oid. Zeker nu de meeste populariteit van jonge mensen komt die willen bewijzen dat ze met die strand foto van een paar jaar terug echt heel aantrekkelijk zijn.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 10:52:36 #50
42184 crew  DaMart
pi_132918131
Ik had na bijna 2 weken iets van 15 matches op Tinder. En daarvan bleven er 4 hangen, de rest verdween weer snel of bleek een bot te zijn. En die 4 zeiden eigenlijk nog niks terug ook :').
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:56:43 #51
242666 BeamofLight
pi_132918238
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Murdera het volgende:

[..]

hoe vaak is te vaak in dit verhaal?
He blaag, twijfel jij aan mijn libido?
pi_132918249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:56 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

He blaag, twijfel jij aan mijn libido?
_O- Juist niet, daarom ben ik benieuwd.
pi_132918439
quote:

Misschien hebben we wel een gesprek met elkaar :P

Merk wel dat er nog niet heel veel mensen op zitten. Vaak dezelfde mensen bij de foto squares.
Vind het wel leuker dan Tinder, vooral omdat je er verschillende foto's op kunt zetten.
pi_132919003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:05 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Misschien hebben we wel een gesprek met elkaar :P

Merk wel dat er nog niet heel veel mensen op zitten. Vaak dezelfde mensen bij de foto squares.
Vind het wel leuker dan Tinder, vooral omdat je er verschillende foto's op kunt zetten.
Geloof het niet, nadeel van gebrek aan gebruikers is dat je weinig matches in de buurt krijgt
Maar zit ook weer niet te wachten op dates aan de andere kant van het land ;)
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:18:21 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132922270
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:51 schreef Silenus het volgende:
Tinder werkt op zich prima, alleen is het vaak 'too much'. Ik heb net even geteld, zit er een maand op en heb nu 309 matches. (Al heb ik er bij een paar niet goed gekeken en bleken ze toch niet zo knap :'))

Dat is totaal niet te onderhouden allemaal, dus kies je de echte 'toppers' eruit. Denk dat vrouwen dat omgekeerd ook doen, en dat 'een match' dus eigenlijk helemaal geen reet zegt. Het zegt niks, en zij zegt niks. :+

Anyway, zaterdag een date. Daar heb ik wel zin in, al gebeld en elke dag contact.
Veel plezier!

En die indruk krijg ik ook van Tinder (als n00b) ja.

quote:

[..]

Yep..allemaal deze zomer al bezet geraakt. Ach, net in mijn pauze wederom een leuke flirt met een tijdelijke collega, type handige Harry en best cute dus ik vermaak me wel ;)

Ha ha ha oh heerlijk is dat zo'n dondersteen, wel heel nobel van je dat je met hem blijft praten hoor ;)

Had zelf een keer tien gemiste oproepen van een potentiële date. Was zijn zoontje ook aan de slag geweest. Ik dacht al: wát een stalker!
pi_132922732
Net ook maar even naar Tinder gekeken. (ik zit nu tijdelijk even in een boerengehucht. Dus niet heel veel in de omgeving.... Had ik net een match. Haar opener: "Hey! Ik ken je van Paiq!" :')
pi_132930992
Na een tijdje meelezen kom ik me toch ook maar eens melden in dit topic!

Na een half jaartje relatieloos te zijn waarbij ik in mijn eigen omgeving zeer weinig vrouwen tegenkom besloten toch maar eens op internet rond te kijken.
Voorlopig alleen op de onbetaalde sites omdat ik niet hard op zoek ben maar het wel leuk is en ik sowieso wel wat nieuwe contacten op wil doen.

Geregistreerd bij Paiq, Okcupid en Badoo. Alledrie totaal anders qua type vrouw wat er op zit voor mijn idee. Op Paiq wel een paar gesprekken gehad met matches en een speeddate maar allemaal niet echt iets. Op Okcupid en Badoo wel wat berichtjes verstuurd maar valt me op dat er nog geen reactie op komt. Toch vrij normale berichtjes gestuurd waarin ik vaak iets benoem wat opvalt in het profiel of bij de foto. Soms wat langer soms wat korter.
pi_132931456
309 matches? Dan ben je niet echt selectief lijkt me, iedereen liken.
pi_132931633
Wauw, een 9,4 voor m'n nieuwe foto op paiq, even van genieten voordat 'ie omlaag gaat. :+
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:52:38 #60
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_132931796
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
Wauw, een 9,4 voor m'n nieuwe foto op paiq, even van genieten voordat 'ie omlaag gaat. :+
Sexy meid ben je ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_132937281
Ben ik de enige die hier last van heeft, of is het vrij normaal?

Leuk aan het kletsen met iemand, al een paar dagen. Hij is vrijdag in mn stad, of ik een drankje wil doen. (ja, leuk). Niet eens een echte date, gewoon een drankje. Maar meteen ga ik me afvragen of ik wel leuk genoeg ben en niet ga tegenvallen in het echt. Waarom is dat? (vind het rete irritant van mezelf).
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:30:43 #62
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_132937879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Kekaa het volgende:

Leuk aan het kletsen met iemand, al een paar dagen. Hij is vrijdag in mn stad, of ik een drankje wil doen. (ja, leuk). Niet eens een echte date, gewoon een drankje. Maar meteen ga ik me afvragen of ik wel leuk genoeg ben en niet ga tegenvallen in het echt. Waarom is dat? (vind het rete irritant van mezelf).
Bij mij is het meer dat ik uit ervaring weet dat ik gewoon niet te enthousiast moet worden voor we elkaar gezien hebben, omdat ik uit verleden weet dat dames mij in het echt toch minder leuk vonden (andersom ook wel hoor). Echt zorgen maken doe ik niet, een beetje hopen doe ik wel dat ze me nog steeds leuk vindt.. :P
Grijp ze!
pi_132938086
quote:

Herkenbaar. Heb ik heel snel last van bij allerlei contacten, ook buiten dates.

Van tevoren ook al druk maken om dingen die kunnen mis gaan daardoor enzo.
Heel irritant inderdaad.
pi_132938662
quote:

Ja, heb ik ook wel, lijkt me niet heel vreemd als het maar binnen proporties blijft.
pi_132938808
quote:

Heb ik ook wel last van hoor. Maar als jij (en de ander) gewoon eerlijke foto's op profiel hebben zal het allemaal best wel meevallen. Als de foto's alleen in het donker of met kunstlicht e.d. zijn gemaakt kan het soms wel raar uitpakken :'). En of het gevoel wederzijds is? Had wel eens met iemand een date en we wisten gewoon niet meer wat we moesten zeggen. Ging via de chat veel makkelijker en hadden daar eigenlijk alles al iets te uitvoerig besproken, dus de verassing (hobby's, werk, broers/zussen etc.) was er al af. Wat ook niet helpt is degene op Facebook/Twitter opzoeken voor de date plaatsvindt. Dan weet je eigenlijk al veel meer dan degene denkt en komt ook niks meer binnen als verrassing.
pi_132938992
Gisteren bezoek gehad van de vrolijke krullenbol. Is bijtijds naar mij toe gereden omdat ze bang was dat ze zou verdwalen in die metropool hier. Bon. Dat betekende dat ik voor haar kon gaan koken en dat is dan wel weer iets wat ik graag doe. Samen gegeten, flink wat bijgeouwehoerd, mijn casting couch wat verder ingewijd en behoorlijk wat afgelachen.

Daarna samen in bad geweest, al had ik - sneaky fuck als ik ben - de boel van tevoren al zowat in de hens gestoken door een overdaad aan brandende kaarsen neer te planten. Zal cheesy klinken, maar dat smoeltje was het waard toen ze bovenkwam en jullie hadden erbij moeten zijn. Denk ik.

Kortom, qualitytime gehad en als bronstige negers gelepeltjelepelt omdat ze bleef slapen. Ik moest vanmorgen werken en heb haar laten liggen terwijl ik zelf vertrok, ze sliep nogal lekker. Bij thuiskomst trof ik een briefje aan en een berichtje dat ze het zo goed naar haar zin had gehad en de hele dag al met een glimlach van oor tot oor rondliep. Nu ja, daar doen we het voor. :7

Krijgt ongetwijfeld nog een vervolg.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:08:00 #67
242666 BeamofLight
pi_132939893
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bezoek gehad van de vrolijke krullenbol. Is bijtijds naar mij toe gereden omdat ze bang was dat ze zou verdwalen in die metropool hier. Bon. Dat betekende dat ik voor haar kon gaan koken en dat is dan wel weer iets wat ik graag doe. Samen gegeten, flink wat bijgeouwehoerd, mijn casting couch wat verder ingewijd en behoorlijk wat afgelachen.

Daarna samen in bad geweest, al had ik - sneaky fuck als ik ben - de boel van tevoren al zowat in de hens gestoken door een overdaad aan brandende kaarsen neer te planten. Zal cheesy klinken, maar dat smoeltje was het waard toen ze bovenkwam en jullie hadden erbij moeten zijn. Denk ik.

Kortom, qualitytime gehad en als bronstige negers gelepeltjelepelt omdat ze bleef slapen. Ik moest vanmorgen werken en heb haar laten liggen terwijl ik zelf vertrok, ze sliep nogal lekker. Bij thuiskomst trof ik een briefje aan en een berichtje dat ze het zo goed naar haar zin had gehad en de hele dag al met een glimlach van oor tot oor rondliep. Nu ja, daar doen we het voor. :7

ja goed teken. Tenminste, ik zou een wippertje niet alleen in mijn huis achterlaten, dus wordt wat serieuzer allemaal?
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:09:07 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132939950
klinkt goed HJ! En wat BoL vraagt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:10:45 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132940023
quote:
Bij thuiskomst trof ik een briefje aan en een berichtje dat ze het zo goed naar haar zin had gehad en de hele dag al met een glimlach van oor tot oor rondliep. Nu ja, daar doen we het voor. :7

dus ze is lang in je huis blijven hangen :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_132940278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja goed teken. Tenminste, ik zou een wippertje niet alleen in mijn huis achterlaten, dus wordt wat serieuzer allemaal?
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:09 schreef Cue_ het volgende:
klinkt goed HJ! En wat BoL vraagt.
Het aparte is dat ze daags na die eerste date zei het leuk gevonden te hebben en een vervolg wilde, maar geen verliefde gevoelens of iets dergelijks had. Terwijl ik nu het idee heb dat ze dat wel begint te krijgen. Niet alleen in wat ze zegt, maar haar houding straalt het ook uit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

dus ze is lang in je huis blijven hangen :P
Nee, dat schreef ze in een appje. Van wat ik begreep was ze hier tot 10 uur. Mijn flatscreen staat er gelukkig nog.
pi_132940288
Vorige week ook een date gehad

Was wel geslaagd... O-)
Zien wel wat er verder van komt... zijn er allebei erg relaxed in
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:20:43 #72
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132940498
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
Vorige week ook een date gehad

Was wel geslaagd... O-)
Zien wel wat er verder van komt... zijn er allebei erg relaxed in
Had jij niet al 1 of andere fokster? Of heb ik wat gemist?
pi_132940542
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je mij vergist met een ander :o
Ben al eeuwen single... Had wel een Fokster maanden terug een keer gedatet.
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:24:42 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132940688
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spezza19 het volgende:

Ik denk dat je mij vergist met een ander :o
Ben al eeuwen single... Had wel een Fokster maanden terug een keer gedatet.
Dan doel ik vast op diegene van een paar maanden terug.
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:26:06 #75
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132940755
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:

Nee, dat schreef ze in een appje. Van wat ik begreep was ze hier tot 10 uur. Mijn flatscreen staat er gelukkig nog.
:D en toch ben je daar wel een beetje bang voor de eerste keer als ze alleen in je huis blijft. Ik in iedere geval wel :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_132941231
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D en toch ben je daar wel een beetje bang voor de eerste keer als ze alleen in je huis blijft. Ik in iedere geval wel :D
Haha ik weet ook niet of ik dat wel zou doen joh. Dan moet ik al wel heel veel vertrouwen hebben :P
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 november 2013 @ 21:34:55 #77
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132941244
quote:

Klinkt goed man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 5 november 2013 @ 21:36:01 #78
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_132941299
quote:

[..]

Bij H_J is alles zo beveiligd dat er in no-time een grote Duitse Herder met helm luid staat te blaffen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_132941397
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan doel ik vast op diegene van een paar maanden terug.
Dat denk ik ook ja :P
pi_132941413
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij heeft Sannne geschaakt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:38:25 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132941426
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

sanne... dat is me te lang geleden denk ik zo.
pi_132941433
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

sanne... dat is me te lang geleden denk ik zo.
Je wordt ook een dagje ouder meid.
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:39:07 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132941456
quote:

[..]

Je wordt ook een dagje ouder meid.
Gelukkig wel O+
pi_132941461
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha ik weet ook niet of ik dat wel zou doen joh. Dan moet ik al wel heel veel vertrouwen hebben :P
Serieus, dat boeit me eigenlijk vrij weinig. Ik geloof ook niet echt dat de gemiddelde date je inboedel meeneemt :') en anders zie ik het vanzelf wel.
pi_132941480
quote:

[..]

Das wel heeeeeeel lang geleden inmiddels hoor :D
  dinsdag 5 november 2013 @ 21:43:32 #86
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132941645
ik weet het niet :D Ik zit dan op m'n werk wel een beetje op hete kolen :D
pi_132941726
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Serieus, dat boeit me eigenlijk vrij weinig. Ik geloof ook niet echt dat de gemiddelde date je inboedel meeneemt :') en anders zie ik het vanzelf wel.
En geen dode huisdieren aan overgehouden? :@
pi_132941811
Ik zou ook niet na een eerste date de dame alleen in mijn huis achterlaten.... :N
pi_132942127
quote:

[..]

[..]

Mee eens :)
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:08:58 #90
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132942889
quote:

[..]

[..]

Zeker nooit Californication gekeken :P?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_132942965
Vier gesprekken tegelijkertijd nu!
Facebook, Whatsapp, Tinder en Knuz!
Waaaaaa! Maar ja, nooit op één paard wedden hé! ;)
Een echt leuk, een leuk, een gaat, een mwahhhh
pi_132943005
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Totdat je gesprekken gaat verwisselen :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:11:58 #93
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132943072
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Notitieblokjes, personal assistants, spiekbriefjes, post-it's... overal is een oplossing voor :P
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:12:31 #94
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132943098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:54 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Mee eens :)
Ook zo :) Ben zelf ook wel eens achtergebleven en het briefje schrijven is dan juist zo leuk.

En tevens: Super om te lezen H_J!
pi_132943100
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Rickario het volgende:

[..]

Nog niet gehad... maar wel een paar keer dat ik dacht van: was zij nou degene die in het ziekenhuis werkte... of niet? En dat soort shit :X
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:13:09 #96
242666 BeamofLight
pi_132943134
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
n00b
pi_132943160
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 november 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Notitieblokjes, personal assistants, spiekbriefjes, post-it's... overal is een oplossing voor :P

Het moet wel een beetje leuk blijven :')
  dinsdag 5 november 2013 @ 22:26:53 #98
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_132943832
quote:

Heb ik ook wel ja, helemaal als het contact erg leuk loopt en ik er een goed gevoel bij heb. Dan ben je toch een beetje nerveus hoe het zal zijn. Wel leuk om zo even snel een drankje te doen inderdaad, kan alle kanten op.
pi_132961051
Morgen een date. Zie ik net op d'r facebook dat d'r relatie na twee jaar over is vorige week... Verteld ze ook niet ff. Heb nu het gevoel dat ik een rebound ben. We drinken ergens wat, ver van haar en mijn woonplaats. Hopelijk bewijst ze het tegendeel! :) Dat slechte weer heeft wel wat, samen ergens knus in een cafeetje zitten!
pi_132961158
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Deezertje het volgende:
Morgen een date. Zie ik net op d'r facebook dat d'r relatie na twee jaar over is vorige week... Verteld ze ook niet ff. Heb nu het gevoel dat ik een rebound ben. We drinken ergens wat, ver van haar en mijn woonplaats. Hopelijk bewijst ze het tegendeel! :) Dat slechte weer heeft wel wat, samen ergens knus in een cafeetje zitten!
:? Dat doet ze snel dan. En de date was gepland toen ze nog in een relatie zat?

Ache wellicht in plaats van een uithuil schouder eens iets anders c_/
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 6 november 2013 @ 14:21:32 #101
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_132961161
Tsja, ik denk niet dat jullie daar op die tafel in het cafe effe lekker een potje gaan liggen rebounden. En zo wel, dan is dat nou ook weer niet zo'n ramp toch? :+
pi_132961216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:21 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

:? Dat doet ze snel dan. En de date was gepland toen ze nog in een relatie zat?

Ache wellicht in plaats van een uithuil schouder eens iets anders c_/
Nee gisteren gepland. Wel erg snel dus een date. Nu weet ik waarschijnlijk ook waarom :')
pi_132961619
Beetje dom van haar natuurlijk. Nooit je oude schoenen weggooien voor je een nieuw paar hebt.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:44:22 #104
64792 Mryc
play me one more song
pi_132964155
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
pi_132964294
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
Ik heb liever een goede cognac of whiskey.
  woensdag 6 november 2013 @ 15:49:24 #106
242666 BeamofLight
pi_132964364
quote:
Is copyright van Silenus
pi_132964441
quote:
Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.
Net als dat ze van zeilen houden of paardrijden... of beide...
En dat ze allemaal Kluun of Eat Pray Love lezen, of tegenwoordig 50 tinten saai... en dat ze DWDD kijken....

Of is er tegenwoordig een ander tv programma trendy?
  woensdag 6 november 2013 @ 15:52:18 #108
64792 Mryc
play me one more song
pi_132964497
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.
Maar ik wil dat helegaar niet :{
  woensdag 6 november 2013 @ 15:55:28 #109
242666 BeamofLight
pi_132964674
Succes dan want 90% probeert geen middelmaat te zijn door middelmatige shit leuk te vinden
pi_132964731
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Succes dan want 90% probeert geen middelmaat te zijn door middelmatige shit leuk te vinden
Bedoel je niet door middelmatig leuk shit te vinden ? :)
My dark side likes Mary Poppins, no wonder I was bullied at school. Tom Jackman - Jekyll
  woensdag 6 november 2013 @ 15:58:24 #111
64792 Mryc
play me one more song
pi_132964816
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
pi_132965270
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
hippietuig :r
pi_132965489
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.
pi_132966049
Met kamperen is niks mis (met een hotel ook niet trouwens).

Verre reizen maken, mwah. Zeilen en paardrijden, nee (vooral zeilen niet). 50 tinten ontwijk ik expres (net zoals destijds met harry potter).
  woensdag 6 november 2013 @ 16:25:39 #115
64792 Mryc
play me one more song
pi_132966146
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.
Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zitten :X
pi_132966437
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Mryc het volgende:

[..]

Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zitten :X
Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.
  woensdag 6 november 2013 @ 16:37:12 #117
64792 Mryc
play me one more song
pi_132966675
quote:
10s.gif Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.
Thanks voor de tip! Het staat nu bij mijn hobby's :')
pi_132967978
Ik heb nu al 3 dagen enorm leuk contact via whatsapp, we hebben zaterdag een date.

Het 'klikt' via whatsapp, in hoeverre is dat zekerheid dat het ook klikt als we elkaar zien. Ik heb dit eerder mee gemaakt en die klik was er in het echt vrijwel altijd.

Wat is jullie ervaring?
pi_132968263
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:05 schreef Rogan het volgende:
Ik heb nu al 3 dagen enorm leuk contact via whatsapp, we hebben zaterdag een date.

Het 'klikt' via whatsapp, in hoeverre is dat zekerheid dat het ook klikt als we elkaar zien. Ik heb dit eerder mee gemaakt en die klik was er in het echt vrijwel altijd.

Wat is jullie ervaring?
Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegen :P
Maar tegenwoordig app ik niet meer veel, beetje oppervlakkig houden zodat je op de date zelf nog genoeg te vertellen hebt. Ooit eens 1 date gehad waar ik 3 weken iedere dag uren mee had geappt. Op de date zelf hadden we niks te vertellen :') goede les geweest.
pi_132968926
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef DSVM het volgende:

[..]

Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegen :P
Maar tegenwoordig app ik niet meer veel, beetje oppervlakkig houden zodat je op de date zelf nog genoeg te vertellen hebt. Ooit eens 1 date gehad waar ik 3 weken iedere dag uren mee had geappt. Op de date zelf hadden we niks te vertellen :') goede les geweest.
Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?
pi_132969041
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik :)
pi_132969065
Ik had laatst een enorm goeie match met wie ik in reallife ook een goeie klik had, uiteindelijk is het niks geworden omdat ik niet genoeg "Whatsappte"... Ik word zo moedeloos van dat continue gecommuniceer.. :S En ik snap ook niet meer waarom het zo essentieel moet zijn. Tweede keer al dat ik het meemaak :(
pi_132969179
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:

[..]

We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik :)
Goed idee om dan af te spreken.
pi_132969209
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:

[..]

Dat was dus mijn punt. Als het echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat te ouwehoeren.
pi_132969260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef namelessone-80 het volgende:
Ik had laatst een enorm goeie match met wie ik in reallife ook een goeie klik had, uiteindelijk is het niks geworden omdat ik niet genoeg "Whatsappte"... Ik word zo moedeloos van dat continue gecommuniceer.. :S En ik snap ook niet meer waarom het zo essentieel moet zijn. Tweede keer al dat ik het meemaak :(
Vanaf eerste date duidelijk maken :P
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
pi_132969308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Goed idee om dan af te spreken.
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
pi_132969378
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:

[..]

Maar dan heeft het dus met het ontbreken van een klik te maken en niet met elkaar weken van tevoren de oren van de kop lullen toch?
pi_132969398
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef DSVM het volgende:

[..]

Vanaf eerste date duidelijk maken :P
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ik :P Voor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn :) Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg :(
pi_132969938
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef namelessone-80 het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ik :P Voor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn :) Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg :(
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden ;(
pi_132970223
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef DSVM het volgende:

[..]

Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden ;(
Nu al ruim 4 in korte tijd "tegen het lijf" gelopen. Iets met ezels en stenen enzo :P
pi_132972649
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
  woensdag 6 november 2013 @ 19:10:21 #132
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132972909
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
Raar genoeg is dit ook wel een beetje mijn ervaring :@
pi_132973041
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen... :') En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
pi_132973060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen... :') En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
"hoeren, drank en drugs"
pi_132973540
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).
pi_132992578
Ze wilt afspreken en aandacht. Zo simpel, zo lastig voor de meeste mensen om te begrijpen. "wat zijn de plannen" als naar ervaren zegt meer over jezelf dan haar. Zoek uit waarom je je dan zo voelt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 7 november 2013 @ 08:50:19 #137
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132992880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:31 schreef firefly3 het volgende:
Ze wilt afspreken en aandacht.
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
pi_132993012
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:33:45 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_132993642
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ehh.. jawel... gewoon uit interesse.. en dan hoef ik niet eens mee omdat ik zelf dan al andere plannen heb bijvoorbeeld....
pi_132993661
quote:

[..]

Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?".
Ik wel..
quote:
Nee, want het kan je geen reet schelen.
Wat moet jij een topvriend zijn :')
quote:
If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Juist ja..
pi_132993931
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn :)
pi_132994461
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord :')
  donderdag 7 november 2013 @ 10:11:28 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132994524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord :')
Ligt eraan hoe het gepland is. Tussen gisteravond en vanmiddag vind ik geen probleem als gewoon duidelijk is van hoe laat je waar afspreekt.
Zelf zou ik dan ook wat stiller zijn denk ik, aangezien je elkaar toch wel gaat spreken.
pi_132994921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:

[..]

Daarom houd ik niet van wekenlang appen of chatten.... Zo'n tijdverspilling....
  donderdag 7 november 2013 @ 11:05:53 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_132996234
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen.
:o ik heb een hele actieve whatsapster en op whatsapp, aan de tel en in real life is het gezellig. Pfffieuw heb ik nu de uitzondering op de regel te pakken :D

Nu heb ik haar wel eerst in real life ontmoet. Maakt dat nog een verschil?

quote:

[..]

Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?"
Zo vaak en die vraag krijg ik ook vaak van anderen. Niks geks aan.

quote:
Ik spreek altijd op de dag zelf een tijd af.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn :)
Ik heb nu wel een whatsapper en dat is zo vind ik erg gezellig.
pi_132998314
quote:
Ik check met afspreken altijd even de locatie of tijd of zo iets op de dag zelf. Zo'n niet directe vraag maar je krijgt wel een goede indicatie of de ander ook nog goed zit qua datum/tijd e.d.
  donderdag 7 november 2013 @ 16:22:35 #147
242666 BeamofLight
pi_133008711
quote:
Nope. Vanavond date. Afgesproken dat ik er rond een bepaalde tijd zou zijn (kan het niet precies zeggen ivm werk, stukkie rijden en pik scheren). Ik zorg dat ik er ben rond die tijd en zij zal er ook zijn. Vandaag niks van haar gehoord en dat zal vv ook zo zijn,
pi_133009044
quote:
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja :')
  donderdag 7 november 2013 @ 16:30:54 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133009084
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja :')
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen? :?
pi_133009154
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen? :?
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzo
  donderdag 7 november 2013 @ 16:34:52 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133009225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Rickario het volgende:

Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzo
Je bent vaker te laat? :P
Beter kroegje dat bespreek ik wel als je elkaar ziet.
pi_133009300
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent vaker te laat? :P
Beter kroegje dat bespreek ik wel als je elkaar ziet.
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat speling :')
  donderdag 7 november 2013 @ 16:42:16 #153
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_133009491
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:37 schreef Rickario het volgende:

Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat speling :')
Spreek dan gewoon later af :')
pi_133009766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!
pi_133009842
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Kola het volgende:

[..]

Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!
Inderdaad, alsof je elke avond bezig zou moeten zijn. Zeker als je fulltime werkt heb je echt geen zin om elke avond iets te gaan doen. 2 avondjes sporten en 2 avondjes iets anders is eerder veel dan weinig als het om avondbesteding gaat gemiddeld gezien denk ik.
pi_133011299
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ik wel..

[..]

Wat moet jij een topvriend zijn :')

[..]

Juist ja..
Ben blij dat ik niet 1 van de needy fokkers ben die de hele tijd van de ander moet weten waar hij mee bezig is. Echt waar. Ongelooflijk dit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')