Waarom/waarover twijfel je?quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
En iedereen fors onder de indruk van de subtitel deze keer? Is wel erg stil, niemand iets beleefd dit weekend?
Ik heb m'n tinder date voor zondagmiddag maar afgezegd zaterdagavond laat.
Gevoel klopte al niet helemaal en als klap op de vuurpijl kwam er zaterdagavond ineens weer een oude paiq date voorbij. Ipv relaxed biertjes drinken met een vriend werd het dus ineens een avond met erg serieus gesprek.
Nu nog aan het twijfelen hoe ik hiermee verder moet.
Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over is. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zaterdag date gehad, was erg gezellig. Veel gepraat, raakvlakken. Ergens had ik al een idee dat het niet veel zou gaan worden.. Even laten bezinken en zondag kwam een appje met: ik vond het heel gezellig maar meer ook niet. Ik dacht er hetzelfde over, dat laten weten en het beste gewenst.
Zo kan het gelukkig dus ook.
Zeker netjes en daar heb ik haar ook voor bedanktquote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over is. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
Zelf weinig meegemaakt op dategebied dit weekend. Woensdag staat er een tinderdate gepland, maar ik merk dat ik er eigenlijk toch niet heel veel zin in heb. Twijfelgevalletje dus.
Mooi.Dan is het prima toch?quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zaterdag date gehad, was erg gezellig. Veel gepraat, raakvlakken. Ergens had ik al een idee dat het niet veel zou gaan worden.. Even laten bezinken en zondag kwam een appje met: ik vond het heel gezellig maar meer ook niet. Ik dacht er hetzelfde over, dat laten weten en het beste gewenst.
Zo kan het gelukkig dus ook.
Beschamendquote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hiero met gezeik de date gister afgesloten. Ze vond dat ze te weinig sex had gekregen....ik wist al dat ze licht nymf was, maar goed...
En maar klagenquote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hiero met gezeik de date gister afgesloten. Ze vond dat ze te weinig sex had gekregen....ik wist al dat ze licht nymf was, maar goed...
quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:
Heeft de herfstblues een beetje toegeslagen ofzo? Weinig succesverhalen op het moment..
Hier helaas ook geen leuk dateverslag nog (hoe doe je die pompoms andersom?)
Laatste tijd niet zoveel soeps voorbij gekomen op Paiq. Je weet wel, zo iemand met wie het gesprek vanzelf gaat en waar je niet precies meer van weet waar je het de vorige keer over had omdat het gewoon lekker loopt... Komt wel weer
Vorige keer liep het op heel duidelijk punt mis, ondanks dat er dingen veranderd zijn vraag ik me af of het voldoende is om het nog eens te proberenquote:Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Waarom/waarover twijfel je?
Bij mij vrij stil op dit moment. (ik maak niks mee... boehoe).
Paiq doe ik niet zoveel meer mee, Tinder ook niet echt. Heb wel een leuk gesprek lopen via Into my life.
Haha goed bezig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat ik nu toch weer meemaak.. Binnen 10 zinnen op Tinder een date gescoord.. Moet niet gekker worden![]()
. Wordt vervolgd..
Idem. Lijkt wel of de leuke mannen op zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:
Heeft de herfstblues een beetje toegeslagen ofzo? Weinig succesverhalen op het moment..
Hier helaas ook geen leuk dateverslag nog (hoe doe je die pompoms andersom?)
Laatste tijd niet zoveel soeps voorbij gekomen op Paiq. Je weet wel, zo iemand met wie het gesprek vanzelf gaat en waar je niet precies meer van weet waar je het de vorige keer over had omdat het gewoon lekker loopt... Komt wel weer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Idem. Lijkt wel of de leuke mannen op zijn.
Had allemaal berichten op Tinder gisteren. Ik was al een tijdje niet op de app geweest dus ben verbaasd gaan kijken.. Veel match-berichten en een paar gewone berichten. Maar echt mannen waarvan ik dacht 'noooooo way'. Dus ik denken,huh, hoe kan dat? Gaat Tinder zelf matches maken?
Maar ineens had ik hem door. Die kleine tuttebel van mij weet goed te swypen met haar vingertje, heeft dus de app opgestart en al die mannen geliked
Die berichten die ik kreeg ook'Wauw, je bent mijn allereerste match!'
Ghehe, moest glimlachenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Had allemaal berichten op Tinder gisteren. Ik was al een tijdje niet op de app geweest dus ben verbaasd gaan kijken.. Veel match-berichten en een paar gewone berichten. Maar echt mannen waarvan ik dacht 'noooooo way'. Dus ik denken,huh, hoe kan dat? Gaat Tinder zelf matches maken?
Maar ineens had ik hem door. Die kleine tuttebel van mij weet goed te swypen met haar vingertje, heeft dus de app opgestart en al die mannen geliked
Of gewoon iets te enthousiast swypen... En ja hoor! Meteen een match!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Helaas swype ik soms ook de leuke mannen per ongeluk wegquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Of gewoon iets te enthousiast swypen... En ja hoor! Meteen een match!
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:56 schreef Sannne het volgende:
[..]
Helaas swype ik soms ook de leuke mannen per ongeluk weg
quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!!"
Ja! Precies!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!!"
Goede openingszin btw.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
'Wauw, je bent mijn allereerste match!'
Wanneer is de date geplanned met deze woest-aantrekkelijke alpha man?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Sannne het volgende:
[..]
Het werkte wel. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen niet te reageren
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer is de date geplanned met deze woest-aantrekkelijke alpha man?
Hahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wanneer is de date geplanned met deze woest-aantrekkelijke alpha man?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:07 schreef Sannne het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik kan hem natuurlijk de nacht van zijn leven geven..
quote:
Is je vrouwelijke kant denkquote:
Huh? Ik dacht dat hij het over mij had.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:13 schreef Sannne het volgende:
[..]
Sanne is in friesland een jongensnaam ja
ontiegelijk veel gesprekken op lopen. Nou ja, gesprekken. Van die one-liners over en weer. En dan heb ik nog maar 3 foto's er op staan...Ik zie dat er dames zijn die er 20+ op hebben, tja dan haatl mijn accu het zeker niet meer voor 5 uur.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Terug naar ervaringen
Tinder word ondertussen dus al te mainstream? De fakers en scammers hebben het ontdekt?
Wat zijn de ervaringen met Into my life? Nieuw, nog weinig gebruikers, zag hier dat Kekaa een leuk gesprek had lopen, ik zelf ook. Nog meer mensen ?
Als die date niks wordt kan je altijd nog een fuckbuddy nemen dusquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ontiegelijk veel gesprekken op lopen. Nou ja, gesprekken. Van die one-liners over en weer. En dan heb ik nog maar 3 foto's er op staan...Ik zie dat er dames zijn die er 20+ op hebben, tja dan haatl mijn accu het zeker niet meer voor 5 uur.
Date die er geen genoeg van kan krijgen appte vannacht dat ze het klote vindt dat het zo loopt. Weet niet wat ze er precies mee bedoelt, maar dit gaat sowieso een issue worden. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar zij wil gewoon echt te vaak.
Donderdag 1e date met iemand die echt leuk lijkt, dat eerst maar even doen.
hoe vaak is te vaak in dit verhaal?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ontiegelijk veel gesprekken op lopen. Nou ja, gesprekken. Van die one-liners over en weer. En dan heb ik nog maar 3 foto's er op staan...Ik zie dat er dames zijn die er 20+ op hebben, tja dan haatl mijn accu het zeker niet meer voor 5 uur.
Date die er geen genoeg van kan krijgen appte vannacht dat ze het klote vindt dat het zo loopt. Weet niet wat ze er precies mee bedoelt, maar dit gaat sowieso een issue worden. Nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar zij wil gewoon echt te vaak.
[..]
Op tinder vijf inderdaad, op Into my life een stuk meer.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:35 schreef Silenus het volgende:
Huh, je kunt toch maar 5 foto's op tinder hebben?
Van die oneliners ook plenty. Ik bedoelde 1 leuk gesprek, waar ik wel een date uit zie komen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Into My Life werkt voor mij beter dan Tinder. Had een leuk gesprek, dag later zaten we op Whatsapp en hebben we twee uur zitten bellen en binnenkort waarschijnlijk een datequote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Wat zijn de ervaringen met Into my life? Nieuw, nog weinig gebruikers, zag hier dat Kekaa een leuk gesprek had lopen, ik zelf ook. Nog meer mensen ?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:42 schreef DaMart het volgende:
Had een leuk gesprek, dag later zaten we op Whatsapp en hebben we twee uur zitten bellen en binnenkort waarschijnlijk een date![]()
.
He blaag, twijfel jij aan mijn libido?quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe vaak is te vaak in dit verhaal?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:56 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
He blaag, twijfel jij aan mijn libido?
Misschien hebben we wel een gesprek met elkaarquote:Op dinsdag 5 november 2013 10:16 schreef Clicks_nl het volgende:
Terug naar ervaringen
Tinder word ondertussen dus al te mainstream? De fakers en scammers hebben het ontdekt?
Geloof het niet, nadeel van gebrek aan gebruikers is dat je weinig matches in de buurt krijgtquote:Op dinsdag 5 november 2013 11:05 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel een gesprek met elkaar
Merk wel dat er nog niet heel veel mensen op zitten. Vaak dezelfde mensen bij de foto squares.
Vind het wel leuker dan Tinder, vooral omdat je er verschillende foto's op kunt zetten.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 5 november 2013 10:51 schreef Silenus het volgende:
Tinder werkt op zich prima, alleen is het vaak 'too much'. Ik heb net even geteld, zit er een maand op en heb nu 309 matches. (Al heb ik er bij een paar niet goed gekeken en bleken ze toch niet zo knap)
Dat is totaal niet te onderhouden allemaal, dus kies je de echte 'toppers' eruit. Denk dat vrouwen dat omgekeerd ook doen, en dat 'een match' dus eigenlijk helemaal geen reet zegt. Het zegt niks, en zij zegt niks.
Anyway, zaterdag een date. Daar heb ik wel zin in, al gebeld en elke dag contact.
Yep..allemaal deze zomer al bezet geraakt. Ach, net in mijn pauze wederom een leuke flirt met een tijdelijke collega, type handige Harry en best cute dus ik vermaak me welquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Sexy meid ben je ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:47 schreef Fascination het volgende:
Wauw, een 9,4 voor m'n nieuwe foto op paiq, even van genieten voordat 'ie omlaag gaat.
Bij mij is het meer dat ik uit ervaring weet dat ik gewoon niet te enthousiast moet worden voor we elkaar gezien hebben, omdat ik uit verleden weet dat dames mij in het echt toch minder leuk vonden (andersom ook wel hoor). Echt zorgen maken doe ik niet, een beetje hopen doe ik wel dat ze me nog steeds leuk vindt..quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Kekaa het volgende:
Ben ik de enige die hier last van heeft, of is het vrij normaal?
Leuk aan het kletsen met iemand, al een paar dagen. Hij is vrijdag in mn stad, of ik een drankje wil doen. (ja, leuk). Niet eens een echte date, gewoon een drankje. Maar meteen ga ik me afvragen of ik wel leuk genoeg ben en niet ga tegenvallen in het echt. Waarom is dat? (vind het rete irritant van mezelf).
Herkenbaar. Heb ik heel snel last van bij allerlei contacten, ook buiten dates.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Kekaa het volgende:
Leuk aan het kletsen met iemand, al een paar dagen. Hij is vrijdag in mn stad, of ik een drankje wil doen. (ja, leuk). Niet eens een echte date, gewoon een drankje. Maar meteen ga ik me afvragen of ik wel leuk genoeg ben en niet ga tegenvallen in het echt. Waarom is dat? (vind het rete irritant van mezelf).
Ja, heb ik ook wel, lijkt me niet heel vreemd als het maar binnen proporties blijft.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Kekaa het volgende:
Heb ik ook wel last van hoor. Maar als jij (en de ander) gewoon eerlijke foto's op profiel hebben zal het allemaal best wel meevallen. Als de foto's alleen in het donker of met kunstlicht e.d. zijn gemaakt kan het soms wel raar uitpakkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Kekaa het volgende:
ja goed teken. Tenminste, ik zou een wippertje niet alleen in mijn huis achterlaten, dus wordt wat serieuzer allemaal?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bezoek gehad van de vrolijke krullenbol. Is bijtijds naar mij toe gereden omdat ze bang was dat ze zou verdwalen in die metropool hier. Bon. Dat betekende dat ik voor haar kon gaan koken en dat is dan wel weer iets wat ik graag doe. Samen gegeten, flink wat bijgeouwehoerd, mijn casting couch wat verder ingewijd en behoorlijk wat afgelachen.
Daarna samen in bad geweest, al had ik - sneaky fuck als ik ben - de boel van tevoren al zowat in de hens gestoken door een overdaad aan brandende kaarsen neer te planten. Zal cheesy klinken, maar dat smoeltje was het waard toen ze bovenkwam en jullie hadden erbij moeten zijn. Denk ik.
Kortom, qualitytime gehad en als bronstige negers gelepeltjelepelt omdat ze bleef slapen. Ik moest vanmorgen werken en heb haar laten liggen terwijl ik zelf vertrok, ze sliep nogal lekker. Bij thuiskomst trof ik een briefje aan en een berichtje dat ze het zo goed naar haar zin had gehad en de hele dag al met een glimlach van oor tot oor rondliep. Nu ja, daar doen we het voor.![]()
Krijgt ongetwijfeld nog een vervolg.
dus ze is lang in je huis blijven hangenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Bij thuiskomst trof ik een briefje aan en een berichtje dat ze het zo goed naar haar zin had gehad en de hele dag al met een glimlach van oor tot oor rondliep. Nu ja, daar doen we het voor.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:08 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja goed teken. Tenminste, ik zou een wippertje niet alleen in mijn huis achterlaten, dus wordt wat serieuzer allemaal?
Het aparte is dat ze daags na die eerste date zei het leuk gevonden te hebben en een vervolg wilde, maar geen verliefde gevoelens of iets dergelijks had. Terwijl ik nu het idee heb dat ze dat wel begint te krijgen. Niet alleen in wat ze zegt, maar haar houding straalt het ook uit.quote:
Nee, dat schreef ze in een appje. Van wat ik begreep was ze hier tot 10 uur. Mijn flatscreen staat er gelukkig nog.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus ze is lang in je huis blijven hangen
Had jij niet al 1 of andere fokster? Of heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:16 schreef Spezza19 het volgende:
Vorige week ook een date gehad
Was wel geslaagd...
Zien wel wat er verder van komt... zijn er allebei erg relaxed in
Ik denk dat je mij vergist met een anderquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had jij niet al 1 of andere fokster? Of heb ik wat gemist?
Dan doel ik vast op diegene van een paar maanden terug.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
Ik denk dat je mij vergist met een ander
Ben al eeuwen single... Had wel een Fokster maanden terug een keer gedatet.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
Nee, dat schreef ze in een appje. Van wat ik begreep was ze hier tot 10 uur. Mijn flatscreen staat er gelukkig nog.
Haha ik weet ook niet of ik dat wel zou doen joh. Dan moet ik al wel heel veel vertrouwen hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]en toch ben je daar wel een beetje bang voor de eerste keer als ze alleen in je huis blijft. Ik in iedere geval wel
Klinkt goed man!quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
Gisteren bezoek gehad van de vrolijke krullenbol. Is bijtijds naar mij toe gereden omdat ze bang was dat ze zou verdwalen in die metropool hier. Bon. Dat betekende dat ik voor haar kon gaan koken en dat is dan wel weer iets wat ik graag doe. Samen gegeten, flink wat bijgeouwehoerd, mijn casting couch wat verder ingewijd en behoorlijk wat afgelachen.
Daarna samen in bad geweest, al had ik - sneaky fuck als ik ben - de boel van tevoren al zowat in de hens gestoken door een overdaad aan brandende kaarsen neer te planten. Zal cheesy klinken, maar dat smoeltje was het waard toen ze bovenkwam en jullie hadden erbij moeten zijn. Denk ik.
Kortom, qualitytime gehad en als bronstige negers gelepeltjelepelt omdat ze bleef slapen. Ik moest vanmorgen werken en heb haar laten liggen terwijl ik zelf vertrok, ze sliep nogal lekker. Bij thuiskomst trof ik een briefje aan en een berichtje dat ze het zo goed naar haar zin had gehad en de hele dag al met een glimlach van oor tot oor rondliep. Nu ja, daar doen we het voor.![]()
Bij H_J is alles zo beveiligd dat er in no-time een grote Duitse Herder met helm luid staat te blaffen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]en toch ben je daar wel een beetje bang voor de eerste keer als ze alleen in je huis blijft. Ik in iedere geval wel
Dat denk ik ook jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan doel ik vast op diegene van een paar maanden terug.
Hij heeft Sannne geschaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had jij niet al 1 of andere fokster? Of heb ik wat gemist?
Je wordt ook een dagje ouder meid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
sanne... dat is me te lang geleden denk ik zo.
Gelukkig welquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:38 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Je wordt ook een dagje ouder meid.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:26 schreef ook_gek het volgende:
Serieus, dat boeit me eigenlijk vrij weinig. Ik geloof ook niet echt dat de gemiddelde date je inboedel meeneemtquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha ik weet ook niet of ik dat wel zou doen joh. Dan moet ik al wel heel veel vertrouwen hebben
En geen dode huisdieren aan overgehouden?quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Serieus, dat boeit me eigenlijk vrij weinig. Ik geloof ook niet echt dat de gemiddelde date je inboedel meeneemten anders zie ik het vanzelf wel.
Mee eensquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Serieus, dat boeit me eigenlijk vrij weinig. Ik geloof ook niet echt dat de gemiddelde date je inboedel meeneemten anders zie ik het vanzelf wel.
Zeker nooit Californication gekekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Totdat je gesprekken gaat verwisselenquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Vier gesprekken tegelijkertijd nu!
Facebook, Whatsapp, Tinder en Knuz!
Waaaaaa! Maar ja, nooit op één paard wedden hé!
Een echt leuk, een leuk, een gaat, een mwahhhh
Notitieblokjes, personal assistants, spiekbriefjes, post-it's... overal is een oplossing voorquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Totdat je gesprekken gaat verwisselen
Ook zoquote:
Nog niet gehad... maar wel een paar keer dat ik dacht van: was zij nou degene die in het ziekenhuis werkte... of niet? En dat soort shitquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Rickario het volgende:
[..]
Totdat je gesprekken gaat verwisselen
n00bquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:10 schreef Deezertje het volgende:
Vier gesprekken tegelijkertijd nu!
Facebook, Whatsapp, Tinder en Knuz!
Waaaaaa! Maar ja, nooit op één paard wedden hé!
Een echt leuk, een leuk, een gaat, een mwahhhh
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Notitieblokjes, personal assistants, spiekbriefjes, post-it's... overal is een oplossing voor
Heb ik ook wel ja, helemaal als het contact erg leuk loopt en ik er een goed gevoel bij heb. Dan ben je toch een beetje nerveus hoe het zal zijn. Wel leuk om zo even snel een drankje te doen inderdaad, kan alle kanten op.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Kekaa het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:19 schreef Deezertje het volgende:
Morgen een date. Zie ik net op d'r facebook dat d'r relatie na twee jaar over is vorige week... Verteld ze ook niet ff. Heb nu het gevoel dat ik een rebound ben. We drinken ergens wat, ver van haar en mijn woonplaats. Hopelijk bewijst ze het tegendeel!Dat slechte weer heeft wel wat, samen ergens knus in een cafeetje zitten!
Nee gisteren gepland. Wel erg snel dus een date. Nu weet ik waarschijnlijk ook waaromquote:Op woensdag 6 november 2013 14:21 schreef Ordos20 het volgende:
[..]Dat doet ze snel dan. En de date was gepland toen ze nog in een relatie zat?
Ache wellicht in plaats van een uithuil schouder eens iets anders
Ik heb liever een goede cognac of whiskey.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
Is copyright van Silenusquote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Ik wist al dat 'verre reizen maken' hip was onder mannen, maar 'drinken van speciaalbiertjes' is next?
Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:44 schreef Mryc het volgende:
Maar ik wil dat helegaar nietquote:Op woensdag 6 november 2013 15:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat verre reizen maken zetten ze er tegenwoordig maar in, omdat elke meid dat blijkbaar wilt.
Bedoel je niet door middelmatig leuk shit te vinden ?quote:Op woensdag 6 november 2013 15:55 schreef BeamofLight het volgende:
Succes dan want 90% probeert geen middelmaat te zijn door middelmatige shit leuk te vinden
hippietuigquote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.quote:Op woensdag 6 november 2013 15:58 schreef Mryc het volgende:
En wat is dat met die mannen die allemaal willen kamperen in de 'woeste wildernis'? Wat is er mis met een hotel met een fatsoenlijk bed en een schone badkamer?
Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 16:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan lijken ze stoer en mannelijk en daar word jij als vrouw superheet van. Oerinstinct en zo, he.
Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Mryc het volgende:
[..]
Mannen gaan ook wel van het ene naar het andere uiterste. Tien jaar terug waren ze nog 'de nieuwe vrouw' met hun 'gevoelens'. (Als een man vraagt 'Waar denk je aan?' is er m.i. iets goed mis) en nu zijn ze weer terug naar de 'onbereikbare jager/holbewoner'. Waar zijn de mannen die daar tussenin zitten
Thanks voor de tip! Het staat nu bij mijn hobby'squote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vergeet niet op je profiel te vermelden dat je een aansteller bent en van overdrijven je vak hebt gemaakt.
Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:05 schreef Rogan het volgende:
Ik heb nu al 3 dagen enorm leuk contact via whatsapp, we hebben zaterdag een date.
Het 'klikt' via whatsapp, in hoeverre is dat zekerheid dat het ook klikt als we elkaar zien. Ik heb dit eerder mee gemaakt en die klik was er in het echt vrijwel altijd.
Wat is jullie ervaring?
Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:11 schreef DSVM het volgende:
[..]
Meestal is het bij mij andersom. Op whatsapp en internet ging het eigenlijk niet denderend, maar op de date zelf ging het super. En bij mensen waarbij er op whatsapp en internet wel een klik was viel het in real-life tegen
Maar tegenwoordig app ik niet meer veel, beetje oppervlakkig houden zodat je op de date zelf nog genoeg te vertellen hebt. Ooit eens 1 date gehad waar ik 3 weken iedere dag uren mee had geappt. Op de date zelf hadden we niks te vertellengoede les geweest.
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:25 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe wil je dat binnen een relatie gaan doen? Maximaal 1 te bespreken onderwerp (vooraf door beiden goedgekeurd) per dag om te voorkomen dat je elkaar na twee maanden al doodstaart?
Goed idee om dan af te spreken.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:
[..]
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik
Dat was dus mijn punt. Als het echt klikt heb je eigenlijk altijd wel wat te ouwehoeren.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef DSVM het volgende:
[..]
We hadden beide geen interesse in elkaar toen we elkaar op de date ontmoeten. Zal er ook mee te maken hebben denk ik
Vanaf eerste date duidelijk makenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:28 schreef namelessone-80 het volgende:
Ik had laatst een enorm goeie match met wie ik in reallife ook een goeie klik had, uiteindelijk is het niks geworden omdat ik niet genoeg "Whatsappte"... Ik word zo moedeloos van dat continue gecommuniceer.. :S En ik snap ook niet meer waarom het zo essentieel moet zijn. Tweede keer al dat ik het meemaak
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:30 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Goed idee om dan af te spreken.
Maar dan heeft het dus met het ontbreken van een klik te maken en niet met elkaar weken van tevoren de oren van de kop lullen toch?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:
[..]
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ikquote:Op woensdag 6 november 2013 17:32 schreef DSVM het volgende:
[..]
Vanaf eerste date duidelijk maken![]()
Gelukkig denkt mijn huidige crush precies hetzelfde erover
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meidenquote:Op woensdag 6 november 2013 17:35 schreef namelessone-80 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maar was blijkbaar niet duidelijk genoeg. Uiteindelijk maar tegen haar gezegd dat ik er verder niet zo veel zin meer in had, als dit al zo een belangrijk speerpunt is... Blijft jammer dat het zo blijkbaar zo belangrijk is nu... Ze was dan ook ruim 9 jaar jonger als ikVoor mij ook een leermoment dat te jonge meiden niks voor mij zijn
Anyway, Whatsapp blijft een manier om vreselijk te miscommuniceren paradoxaal genoeg
Nu al ruim 4 in korte tijd "tegen het lijf" gelopen. Iets met ezels en stenen enzoquote:Op woensdag 6 november 2013 17:48 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ah okeej .Dat is inderdaad het mindere van jonge meiden
Raar genoeg is dit ook wel een beetje mijn ervaringquote:Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen. Alleen virtueel een klik. Daar begin je geen relatie mee.. Maar ik word langzamerhand ook moe van steeds 'je bent zo stil!' op whatsapp als je even een uurtje niet reageert (maar volgens je telefoon wel online bent). Dat zijn vaak de types die in real life niks weten te zeggen en dan ook niet meer reageren na eerste date omdat je zogenaamd niet het type bent..
"hoeren, drank en drugs"quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen...En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).quote:Op woensdag 6 november 2013 19:12 schreef Deezertje het volgende:
En waar ik ook zo moe van begin te worden: ''Wat zijn de plannen voor vanavond?''.
Niet je, maar de plannen. Net alsof ik verantwoording moet afleggen...En als ik dan aan haar vraag wat d'r plannen zijn lult ze er snel overheen!
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...quote:
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehequote:Op donderdag 7 november 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Concluderen a.d.h.v. die vraag dat ze wil afspreken met jou is pure arrogantie, want dat hoeft helemaal niet zo te zijn...
Ehh.. jawel... gewoon uit interesse.. en dan hoef ik niet eens mee omdat ik zelf dan al andere plannen heb bijvoorbeeld....quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?". Nee, want het kan je geen reet schelen. If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ik wel..quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?".
Wat moet jij een topvriend zijnquote:Nee, want het kan je geen reet schelen.
Juist ja..quote:If she gives a fuck, she wants a fuck hehe
Ligt eraan hoe het gepland is. Tussen gisteravond en vanmiddag vind ik geen probleem als gewoon duidelijk is van hoe laat je waar afspreekt.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord
Daarom houd ik niet van wekenlang appen of chatten.... Zo'n tijdverspilling....quote:Op woensdag 6 november 2013 17:33 schreef DSVM het volgende:
[..]
Op internet en whatsapp wel. Maar toen we op date waren klikte het gewoon niet.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:04 schreef Deezertje het volgende:
Met wie het relatief stroef loopt op Whatsapp valt in real life meestal wel mee. Degene met wie je op Whatsapp lekker kunt ouwehoeren valt in real life vaak tegen.
Zo vaak en die vraag krijg ik ook vaak van anderen. Niks geks aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sms je weleens naar vrienden van je "wat zijn de plannen vanavond?"
Ik spreek altijd op de dag zelf een tijd af.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie altijd of een date doorgaat? Vanmiddag date, maar sinds gisteravond niks meer gehoord
Ik heb nu wel een whatsapper en dat is zo vind ik erg gezellig.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef Sannne het volgende:
Ik heb sinds tijden eindelijk eens geen whatsapper! Ook wel eens fijn
Ik check met afspreken altijd even de locatie of tijd of zo iets op de dag zelf. Zo'n niet directe vraag maar je krijgt wel een goede indicatie of de ander ook nog goed zit qua datum/tijd e.d.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Nope. Vanavond date. Afgesproken dat ik er rond een bepaalde tijd zou zijn (kan het niet precies zeggen ivm werk, stukkie rijden en pik scheren). Ik zorg dat ik er ben rond die tijd en zij zal er ook zijn. Vandaag niks van haar gehoord en dat zal vv ook zo zijn,quote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact jaquote:Op donderdag 7 november 2013 10:08 schreef Deezertje het volgende:
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:29 schreef Rickario het volgende:
[..]
Mijn plannen wijzigen altijd op het laatste moment een beetje. Dus vlak voor de date heb ik altijd wel even contact ja
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzoquote:Op donderdag 7 november 2013 16:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want net voordat je een date hebt kan je bv die weer af moeten zeggen door andere plannen?
Je bent vaker te laat?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:33 schreef Rickario het volgende:
Nee, dat ik even een kwartiertje later ben of een idee voor een beter kroegje ofzo
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat spelingquote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent vaker te laat?
Beter kroegje dat bespreek ik wel als je elkaar ziet.
Spreek dan gewoon later afquote:Op donderdag 7 november 2013 16:37 schreef Rickario het volgende:
Mwoa, het is vaker zo dat ik denk dat ik te laat ben. Dus zeg dan liever vooraf even dat ik wat later ben. Geeft weer wat speling
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk geen plannen. Gewoon een saaie druif, de hele avond op de bank met een telefoontje (aandacht krijgen).
Inderdaad, alsof je elke avond bezig zou moeten zijn. Zeker als je fulltime werkt heb je echt geen zin om elke avond iets te gaan doen. 2 avondjes sporten en 2 avondjes iets anders is eerder veel dan weinig als het om avondbesteding gaat gemiddeld gezien denk ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef Kola het volgende:
[..]
Niets mis met een avond niks doen. Geforceerde interessantdoenerij altijd!
Ben blij dat ik niet 1 van de needy fokkers ben die de hele tijd van de ander moet weten waar hij mee bezig is. Echt waar. Ongelooflijk dit.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:34 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik wel..
[..]
Wat moet jij een topvriend zijn
[..]
Juist ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |