Waarom/waarover twijfel je?quote:Op maandag 4 november 2013 17:14 schreef Clicks_nl het volgende:
En iedereen fors onder de indruk van de subtitel deze keer? Is wel erg stil, niemand iets beleefd dit weekend?
Ik heb m'n tinder date voor zondagmiddag maar afgezegd zaterdagavond laat.
Gevoel klopte al niet helemaal en als klap op de vuurpijl kwam er zaterdagavond ineens weer een oude paiq date voorbij. Ipv relaxed biertjes drinken met een vriend werd het dus ineens een avond met erg serieus gesprek.
Nu nog aan het twijfelen hoe ik hiermee verder moet.
Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over is. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zaterdag date gehad, was erg gezellig. Veel gepraat, raakvlakken. Ergens had ik al een idee dat het niet veel zou gaan worden.. Even laten bezinken en zondag kwam een appje met: ik vond het heel gezellig maar meer ook niet. Ik dacht er hetzelfde over, dat laten weten en het beste gewenst.
Zo kan het gelukkig dus ook.
Zeker netjes en daar heb ik haar ook voor bedanktquote:Op maandag 4 november 2013 19:11 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Wel netjes dat ze er gewoon eerlijk over is. Daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
Zelf weinig meegemaakt op dategebied dit weekend. Woensdag staat er een tinderdate gepland, maar ik merk dat ik er eigenlijk toch niet heel veel zin in heb. Twijfelgevalletje dus.
Mooi.Dan is het prima toch?quote:Op maandag 4 november 2013 18:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zaterdag date gehad, was erg gezellig. Veel gepraat, raakvlakken. Ergens had ik al een idee dat het niet veel zou gaan worden.. Even laten bezinken en zondag kwam een appje met: ik vond het heel gezellig maar meer ook niet. Ik dacht er hetzelfde over, dat laten weten en het beste gewenst.
Zo kan het gelukkig dus ook.
Beschamendquote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hiero met gezeik de date gister afgesloten. Ze vond dat ze te weinig sex had gekregen....ik wist al dat ze licht nymf was, maar goed...
En maar klagenquote:Op maandag 4 november 2013 20:48 schreef BeamofLight het volgende:
Hiero met gezeik de date gister afgesloten. Ze vond dat ze te weinig sex had gekregen....ik wist al dat ze licht nymf was, maar goed...
quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:
Heeft de herfstblues een beetje toegeslagen ofzo? Weinig succesverhalen op het moment..
Hier helaas ook geen leuk dateverslag nog (hoe doe je die pompoms andersom?)
Laatste tijd niet zoveel soeps voorbij gekomen op Paiq. Je weet wel, zo iemand met wie het gesprek vanzelf gaat en waar je niet precies meer van weet waar je het de vorige keer over had omdat het gewoon lekker loopt... Komt wel weer
Vorige keer liep het op heel duidelijk punt mis, ondanks dat er dingen veranderd zijn vraag ik me af of het voldoende is om het nog eens te proberenquote:Op maandag 4 november 2013 18:34 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Waarom/waarover twijfel je?
Bij mij vrij stil op dit moment. (ik maak niks mee... boehoe).
Paiq doe ik niet zoveel meer mee, Tinder ook niet echt. Heb wel een leuk gesprek lopen via Into my life.
Haha goed bezig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 06:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wat ik nu toch weer meemaak.. Binnen 10 zinnen op Tinder een date gescoord.. Moet niet gekker worden![]()
. Wordt vervolgd..
Idem. Lijkt wel of de leuke mannen op zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 20:06 schreef eefje801 het volgende:
Heeft de herfstblues een beetje toegeslagen ofzo? Weinig succesverhalen op het moment..
Hier helaas ook geen leuk dateverslag nog (hoe doe je die pompoms andersom?)
Laatste tijd niet zoveel soeps voorbij gekomen op Paiq. Je weet wel, zo iemand met wie het gesprek vanzelf gaat en waar je niet precies meer van weet waar je het de vorige keer over had omdat het gewoon lekker loopt... Komt wel weer
quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Idem. Lijkt wel of de leuke mannen op zijn.
Had allemaal berichten op Tinder gisteren. Ik was al een tijdje niet op de app geweest dus ben verbaasd gaan kijken.. Veel match-berichten en een paar gewone berichten. Maar echt mannen waarvan ik dacht 'noooooo way'. Dus ik denken,huh, hoe kan dat? Gaat Tinder zelf matches maken?
Maar ineens had ik hem door. Die kleine tuttebel van mij weet goed te swypen met haar vingertje, heeft dus de app opgestart en al die mannen geliked
Die berichten die ik kreeg ook'Wauw, je bent mijn allereerste match!'
Ghehe, moest glimlachenquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Idem. Lijkt wel of de leuke mannen op zijn.
Had allemaal berichten op Tinder gisteren. Ik was al een tijdje niet op de app geweest dus ben verbaasd gaan kijken.. Veel match-berichten en een paar gewone berichten. Maar echt mannen waarvan ik dacht 'noooooo way'. Dus ik denken,huh, hoe kan dat? Gaat Tinder zelf matches maken?
Maar ineens had ik hem door. Die kleine tuttebel van mij weet goed te swypen met haar vingertje, heeft dus de app opgestart en al die mannen geliked
Of gewoon iets te enthousiast swypen... En ja hoor! Meteen een match!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:23 schreef Sannne het volgende:
[..]
Helaas swype ik soms ook de leuke mannen per ongeluk wegquote:Op dinsdag 5 november 2013 09:52 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Of gewoon iets te enthousiast swypen... En ja hoor! Meteen een match!
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:56 schreef Sannne het volgende:
[..]
Helaas swype ik soms ook de leuke mannen per ongeluk weg
quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!!"
Ja! Precies!quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:58 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Haha zo herkenbaar! En dan ook echt geschrokken opspringen "NEEEEEE!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |