Lieve FOK!friends,
Laat ik gelijk maar terzake komen en mijn klacht vertellen.
Gisteravond had ik een date met een jongen van niet nader te noemen afkomst. We gingen ergens wat eten.
De jongen in kwestie is 24 jaar donker haar donkere ogen en moslim.
Nou afijn hij haalde mij op in een mooie BMW. Wij gingen naar een restaurant en daar begon het drama. Ik mocht geen varkensvlees bestellen want dan zou hij misselijk worden

. Ik vond het een beetje overdreven maargoed. Na wat over standaard dingetjes gepraat te hebben begon hij tegen mij te zeggen dat als hij en ik kinderen krijgen ze moslim moeten worden en de jongens besneden(!) moesten worden..ik keek hem zo aan

, maar liet hem verder aan het woord. Hij vertelde dat hij vind dat ik zijn cultuur over moet nemen en moslim moet worden ook zei hij dat als ik maagd was hij geen sex met mij wilde hebben omdat hij zichzelf dan slecht vond? Vervolgens zei die dat als een meisje geen maagd meer is dat hij haar dan gewoon kan gebruiken

Aangezien deze jongen zo opgefokt was en zeker van zijn zaak besloot ik meelevend ja te knikken en gaf hem helemaal gelijk

Daarna vroeg hij aan mij :" En jij ben je maagd"?
Ik :"Misschien"
hij

ee dus"
ik "dat zeg ik niet"
zegt hij :"Nu kunnen jij en ik gewoon seks hebben zonder dat het erg is voor mij".
Ik

Nou ik was er helemaal klaar mee want het ging 25 procent van de tijd over geloof 35% over seks (over maagdelijkheid maar ook dat hij zoveel wijven gedaan heeft etc)en 39% over zichzelf en 1% van de tijd mocht ik wat vertellen.
Nou dit werd dus niks dacht ik.. dus ik zei tegen hem dat ik de tram wel naar huis pak. Werd hij nog kwaad ook erover en zei dat ik een ondankbare slet was?

En dat ik een typisch hollandse wijf was

.
klacht

ate met jongen loopt slecht af
Klacht 2: Hij whatsappt me nog steeds
klacht 3 : mensen die hun kinderen laten besnijden

Klacht 4 :Als nederlandse moslima worden