Vele vN hun zijn toch wel modern?quote:Op maandag 4 november 2013 17:58 schreef Cucumissativus het volgende:
Wat had je dan verwacht als je date met een moslim?
Neequote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Vele vN hun zijn toch wel modern?
Dan was ze/hij niet eens thuisgekomenquote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef pussycatdoll het volgende:
Had gezegd dat je Joods was had je kunnen lachen
Ja tuurlijk, je bent niet meer dan een hoer voor hem, en ben blij dat je niet bent doorgeschoven naar zijn neefjes en broertjes.quote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef JuBoy het volgende:
Je hebt toch wel als wraak de duurste wijn besteld? Anders was het echt tijdverspilling.
Ik hoop dat je nu niet meer met moslims date, jood/moslim is geen goeie combi.
Zodat de klacjt duidelijker is.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Keukendrol het volgende:
WAAROM MOET JE TROUWENS VERMELDEN DAT HIJ MOSLIM IS??
Wat had jij dan toegevoegd aan de hoogstaande conversatie?quote:Op maandag 4 november 2013 17:54 schreef britneycheers het volgende:
1% van de tijd mocht ik wat vertellen.
Iets in het midden -Oostenquote:Op maandag 4 november 2013 18:02 schreef Frenk3nstein het volgende:
Mooie post, eens met alles![]()
Noord-Afrikaanse afkomst?
Omdat we dan dan gelijk allemaal snappen hoe de vork in de stel zit. Daarom.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Keukendrol het volgende:
WAAROM MOET JE TROUWENS VERMELDEN DAT HIJ MOSLIM IS??
Het ja knikken.quote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat had jij dan toegevoegd aan de hoogstaande conversatie?
Haha, steel.quote:Op maandag 4 november 2013 18:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Omdat we dan dan gelijk allemaal snappen hoe de vork in de steel zit. Daarom.
Nou ik mocht vertellen waar ik werkte. Vervolgens ging hij er door heen praten om over zijn eigen werk te vertellen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Wat had jij dan toegevoegd aan de hoogstaande conversatie?
Was het niet dan ga je zien wollah ?quote:Op maandag 4 november 2013 18:03 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Zodat de klacjt duidelijker is.
Hij zei ook nog tegen mij :"Iedereen denkt dat moslims en allochtonen eng zijn maar het zijn de aardigste mensen ter wereld, ik neem je een keertje mee naar mijn buurt dan ga je zien."
Hij heeft gisteravond anders goed zijn soort vertegenwoordigd
Maar goed, het was een opdringerige klootviool die zijn geloof aan jou wilde opdringen dus.quote:Op maandag 4 november 2013 18:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nou ik mocht vertellen waar ik werkte. Vervolgens ging hij er door heen praten om over zijn eigen werk te vertellen.
Zat ie in de plantjes?quote:Op maandag 4 november 2013 18:06 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nou ik mocht vertellen waar ik werkte. Vervolgens ging hij er door heen praten om over zijn eigen werk te vertellen.
quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef luckass het volgende:
Daten met dat moslimtuig. Onterechte klacht.
Dit was geen date, dit was een mislukte poging tot bekering tot de islam.quote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef luckass het volgende:
Daten met dat moslimtuig. Onterechte klacht.
Ja ik had hem maar niet gevraagd waarom hij wel mag en ik bijvoorbeeld niet.. de manier waarop hij praatte was duidelijk dat hij vrouwen minder vond.quote:Op maandag 4 november 2013 17:59 schreef Azorius het volgende:
[![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
]
Slechte OP, maar wel een terechte klacht.
Wel typisch dat hij als jongen wel met alles en iedereen naar bed mag, maar meisjes toch eigenlijk niet.
Hij zei wallahquote:Op maandag 4 november 2013 18:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was het niet dan ga je zien wollah ?
Nogmaals, hoe heb je hem leren kennen?quote:Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja ik had hem maar niet gevraagd waarom hij wel mag en ik bijvoorbeeld niet.. de manier waarop hij praatte was duidelijk dat hij vrouwen minder vond.
Dat vertel ik liever in DMquote:Op maandag 4 november 2013 18:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar goed, het was een opdringerige klootviool die zijn geloof aan jou wilde opdringen dus.
Hoe heb je zo'n figuur in hemelsnaam leren kennen?
Rollenspellen!quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Copthorne het volgende:
Waar denk je dat hij die mooie BMW van heeft betaald? Hm?
Durf kritisch te zijn!
Die heeft hij eerlijk verdiend natuurlijk. Duh.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Copthorne het volgende:
Durf kritisch te zijn!
Nee.quote:Op maandag 4 november 2013 18:09 schreef pussycatdoll het volgende:
Ben jij eigenlijk religieus Britney?
Door zijn kontje achter centraal station te verkopen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heeft hij eerlijk verdiend natuurlijk. Duh.
Wel met een vrouwenmasker natuurlijk. Want die zijn minder. Volgens hem.quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Door zijn kontje achter centraal station te verkopen.
Religieuzen en atheisten kunnen prima samen gaan.quote:Op maandag 4 november 2013 18:11 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Tip date dan niet met religieuzen.
quote:Gisteravond had ik een date met een jongen van niet nader te noemen afkomst. We gingen ergens wat eten.
De jongen in kwestie is 24 jaar donker haar donkere ogen en moslim.
Dit viel mij ook direct op.quote:Op maandag 4 november 2013 18:14 schreef JuBoy het volgende:
Hoezo ging je uberhaupt met hem op date dan? Dacht dat je wel exclusiever was.
Dat hD ik ookal gevraagd aan hem. Hij heeft dus een mercedus en een bmw en die bmw heeft hij gratis gekregen?quote:Op maandag 4 november 2013 18:10 schreef Copthorne het volgende:
Durf kritisch te zijn!
Ik ken ook aardige moslims die grappig zijn en niet overdreven met religie bezig zijn etcquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef EmTheBest het volgende:
Zelfs een mongolische stoeptegel weet dat dit kan gebeuren, ik bedoel: wat verwacht je dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn zeker wel gematigde moslims, die wel respect hebben voor de vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ken ook aardige moslims die grappig zijn en niet overdreven met religie bezig zijn etc
Nee hij betaald schijnbaar nog belasting ookquote:
Dat maakt hem wel weer uniek!quote:Op maandag 4 november 2013 18:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee hij betaald schijnbaar nog belasting ook
Blijkbaar niet voor goed onderwijs.quote:Op maandag 4 november 2013 18:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee hij betaald schijnbaar nog belasting ook
Heb het igg nooit met ze gehad over geloofquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Dat zijn zeker wel gematigde moslims, die wel respect hebben voor de vrouw.
Priester baby yes girl holla the most sexiest motherf*cker hier op aarde.quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor goed onderwijs.
Halen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Priester baby yes girl holla the most sexiest motherf*cker hier op aarde.
Haha dat is een goeie . Maar het was gewoon een normaal restaurant.quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef superdrufus het volgende:
Welke halal restaurant heeft nou weer varkensvlees?
Wel een goed punt . Mensen die tegenwoordige tijd en verleden tijd in werkwoorden niet snappen en betaald schrijven ipv betaaltquote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor goed onderwijs.
Gezecht? Really?quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezecht dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
Was er een ballenbak?quote:Op maandag 4 november 2013 18:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha dat is een goeie . Maar het was gewoon een normaal restaurant.
You must be kiddin'quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezecht dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
Hahaha neequote:
stem pvvquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezegd dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
HAHAHAquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezegd dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
Gewoon zeggen dat je naar de WC moet om een koran door te spoelen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Ja ik had ook zin om hem te iriteren alleen was ik een beetje bang dat hij mij iets aandoet als ik iets deed wat hem niet bevalt.
Ja, dat kan ik heel goed begrijpen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Ja ik had ook zin om hem te iriteren alleen was ik een beetje bang dat hij mij iets aandoet als ik iets deed wat hem niet bevalt.
ja, en daarom geloven ze in een sprookje, omdat ze zo geleerd en van deze tijd zijnquote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
gooi zuur over zijn gezichtquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Ja ik had ook zin om hem te iriteren
Als je dat al denkt had je al niet met hem moeten daten, maar goedquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Nou hij zei dat hij met mij ook alleen wilde chillen en drinken bij een vriend thuis ofzo en dat we dan apart in een kamer gingen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:43 schreef ikjijallebei het volgende:
plz vertel meer ik hang aan je lippen
Dat een vrouw dat doet is al -.-quote:Op maandag 4 november 2013 18:47 schreef bvw het volgende:
[..]
Gast als iemand gelijk al op de 1e date over kinderen begint
En dat zegt meneer J. Bontkraagquote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef JamesBontkraag het volgende:
Deze TS valt volgens mij onder de noemer 'accessoire'. Waarom? Het is een dame die je prima mee kan nemen naar een gala, ze kan schitteren en er leuk uit zien, ze kan gezellig meepraten met de dames over ditjes en datjes, maar ze zal jou als man niet verder kunnen laten ontwikkelen, sterker maken.
Jammer, je had goed bij hem gepast.
Hij woont bij zijn ouders. Auto was gehuurd. Goede smaak qua mannen heb jijquote:Op maandag 4 november 2013 18:48 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nou hij zei dat hij met mij ook alleen wilde chillen en drinken bij een vriend thuis ofzo en dat we dan apart in een kamer gingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |