Ik ken ook aardige moslims die grappig zijn en niet overdreven met religie bezig zijn etcquote:Op maandag 4 november 2013 18:19 schreef EmTheBest het volgende:
Zelfs een mongolische stoeptegel weet dat dit kan gebeuren, ik bedoel: wat verwacht je dan?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn zeker wel gematigde moslims, die wel respect hebben voor de vrouw.quote:Op maandag 4 november 2013 18:29 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik ken ook aardige moslims die grappig zijn en niet overdreven met religie bezig zijn etc
Nee hij betaald schijnbaar nog belasting ookquote:
Dat maakt hem wel weer uniek!quote:Op maandag 4 november 2013 18:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee hij betaald schijnbaar nog belasting ook
Blijkbaar niet voor goed onderwijs.quote:Op maandag 4 november 2013 18:31 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee hij betaald schijnbaar nog belasting ook
Heb het igg nooit met ze gehad over geloofquote:Op maandag 4 november 2013 18:30 schreef EmTheBest het volgende:
[..]
Dat zijn zeker wel gematigde moslims, die wel respect hebben voor de vrouw.
Priester baby yes girl holla the most sexiest motherf*cker hier op aarde.quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor goed onderwijs.
Halen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:37 schreef JuBoy het volgende:
[..]
Priester baby yes girl holla the most sexiest motherf*cker hier op aarde.
Haha dat is een goeie . Maar het was gewoon een normaal restaurant.quote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef superdrufus het volgende:
Welke halal restaurant heeft nou weer varkensvlees?
Wel een goed punt . Mensen die tegenwoordige tijd en verleden tijd in werkwoorden niet snappen en betaald schrijven ipv betaaltquote:Op maandag 4 november 2013 18:36 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Blijkbaar niet voor goed onderwijs.
Gezecht? Really?quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezecht dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
Was er een ballenbak?quote:Op maandag 4 november 2013 18:38 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Haha dat is een goeie . Maar het was gewoon een normaal restaurant.
You must be kiddin'quote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezecht dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
Hahaha neequote:
stem pvvquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezegd dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
HAHAHAquote:Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef bvw het volgende:
Ik had hem vierkant uitgelachen. En gezegd dat je had met je school/werk al gedaan hebt. En je eierstokken hebt laten verwijderen, en trouwens ik had gelijk al express varkensvlees besteld.
Gewoon zeggen dat je naar de WC moet om een koran door te spoelen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Ja ik had ook zin om hem te iriteren alleen was ik een beetje bang dat hij mij iets aandoet als ik iets deed wat hem niet bevalt.
Ja, dat kan ik heel goed begrijpen.quote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Ja ik had ook zin om hem te iriteren alleen was ik een beetje bang dat hij mij iets aandoet als ik iets deed wat hem niet bevalt.
ja, en daarom geloven ze in een sprookje, omdat ze zo geleerd en van deze tijd zijnquote:Op maandag 4 november 2013 18:01 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Vele vN hun zijn toch wel modern?
gooi zuur over zijn gezichtquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
Ja ik had ook zin om hem te iriteren
Als je dat al denkt had je al niet met hem moeten daten, maar goedquote:Op maandag 4 november 2013 18:45 schreef britneycheers het volgende:
[..]
HAHAHA
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |