Ik moet eerlijk zeggen, ik ben die hele discussie zo ontzettend zat.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben die hele discussie zo ontzettend zat.
Amen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfhater.quote:Op zondag 3 november 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
Ik vind ook zwart laten. Maar dan zal ik ook wel een blankhater zijn.
Ik heb nu een identiteitscrisis....met mijn hoofd.quote:
Racist.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt zo'n hele gare DWDD band.quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Ga eens kaartjes halen, Njosnavelin.
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-in-Brussel.dhtml
Wow 24 november al? Dankje voor het melden! Vrijdag kaartjes kopen dus.quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Ga eens kaartjes halen, Njosnavelin.
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-in-Brussel.dhtml
ja tis al af en tis best wel triestquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja ik las dat die man een vergissing ging maken. Is het inderdaad zo erg? Heb helaas geen tv dus kan niet kijken.
Ah, wel lullig inderdaad. Maarja dat is het risico van het spelletje.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja tis al af en tis best wel triest
stijf van de zenuwen en dan op de knop drukken voor "deal" terwijl je net zei dat je door zou spelen en vervolgens dus de deal moet maken, deal is immers deal volgens de notaris en er dan 5 miljoen in je eigen koffer zit en de 2 miljoen ook nog overblijft
Oei dat is zuur zeg! Voor hoeveel dealde hij dan?quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja tis al af en tis best wel triest
stijf van de zenuwen en dan op de knop drukken voor "deal" terwijl je net zei dat je door zou spelen en vervolgens dus de deal moet maken, deal is immers deal volgens de notaris en er dan 5 miljoen in je eigen koffer zit en de 2 miljoen ook nog overblijft
125000quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei dat is zuur zeg! Voor hoeveel dealde hij dan?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had net mijn ex aan de telefoon, moest hij midden in het gesprek opeens ophangen van zijn vriendin.
![]()
Waarom bel je dan ook met je ex?quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had net mijn ex aan de telefoon, moest hij midden in het gesprek opeens ophangen van zijn vriendin.
![]()
Ik had dit weekend bij mijn moeder nog foto's van hem gevonden, van toen hij klein was en van zijn familie enzo. Dacht dat hij die wel terug wilde hebben en dat was ook zo.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
125000
terwijl hij bij het kiezen van koffer 17 in het begin zei, er zit 5 miljoen in, want dat heeft mijn zoon voorspeld
maar goed, bijna alle miljoenen zaten er nog in dus de reden om door te spelen was er wel, al had hij dan vermoedelijk bij 6 ton ofzo wel een keer gestopt gok ik
quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Is het zo raar om te bellen dan? We zijn nog gewoon vrienden hoor.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het zo raar om te bellen dan? We zijn nog gewoon vrienden hoor.
Ja dat kan ook via de mail.. Blijkbaar vond zijn vriendin dat ook.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Dat kan ook prima via de mail. Mijn ex waarmee ik bijna getrouwd was heb ik nooit meer gesproken. En dat wil ik graag zo houden.
Absoluut mee oneensquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Bellen is kut, mail is inderdaad beter.
Herkenbaar. Ik heb mijn exman toen alles afgerond was ook nooit meer gesproken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Dat kan ook prima via de mail. Mijn ex waarmee ik bijna getrouwd was heb ik nooit meer gesproken. En dat wil ik graag zo houden.
Oh wist niet dat jij getrouwd was geweest. Jij bent toch nog heel jong?quote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb mijn exman toen alles afgerond was ook nooit meer gesproken.
Boks.quote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb mijn exman toen alles afgerond was ook nooit meer gesproken.
Nee man, 34.quote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wist niet dat jij getrouwd was geweest. Jij bent toch nog heel jong?
Ohja.quote:Op zondag 3 november 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
Ze had zelfs een keer een foto gepost dat ze in haar trouwjurk op d'r reet was gevallen in een Van der Valk.
Is jong, zo jong bedoelde ikquote:
Ik kan mij beter uitdrukken in tekst als het lastig wordt of te dichtbij komt.quote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens![]()
Mailen of sms'en is funest en fataal omdat zaken anders gelezen of geinterpreteerd worden dan ze bedoeld zijn. Gewoon bellen, opzoeken of af en toe nog eens brommerskiekn
10/10 dus, topshowquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan mij beter uitdrukken in tekst als het lastig wordt of te dichtbij komt.
Ja dat dus. Plus dat ik er in tekst wat minder snel domme dingen uit flap.quote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel mensen hebben het juist andersomquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is helemaal verschrikkelijk, dan wil ik altijd weglopen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Al ga ik wel snel janken dus dat is niet zo handig bij bellen.
Haha dat heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet vaak huilen als ik heel erg boos ben. Dat is onhandig want dan komt de boodschap niet goed over.
Dan wil ik niet weten wat je doet als je het ook nog op moet eten.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Ik moet altijd huilen als mijn moeder heeft gekookt.
Alle vrouwen bedoel je.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
En je hebt ze ook nog die die emotiekaart bewust gaan acteren.
zo te zien is hij onderweg naar de studio getroffen door de bliksemquote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd huilen van het kapsel van Pierre van Hooijdonk.
Jij noemde laatst iemand een mannenhaatster maar zelf heb je ook niet zo'n hoge pet op van de andere sekse volgens mij.quote:
Volgens geruchten is Sjek onderweg getroffen door de Mac.quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo te zien is hij onderweg naar de studio getroffen door de bliksem
Juist wel. Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij noemde laatst iemand een mannenhaatster maar zelf heb je ook niet zo'n hoge pet op van de andere sekse volgens mij.
ik dacht het. jij zei hetquote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij noemde laatst iemand een mannenhaatster maar zelf heb je ook niet zo'n hoge pet op van de andere sekse volgens mij.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens geruchten is Sjek onderweg getroffen door de Mac.
Echt he.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof je wel. Maar dat komt voornamelijk dat ik je eens ontmoet heb, anders zou ik je denk ik een enorme lul vinden.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Tem het volgende:
Maar goed, als jullie dat willen geloven prima hoor.
Alles moet in Jip en Janneke taal anders snappen ze het weer niet. Schat ik sommige in deze SC toch weer wat te hoog in.quote:
Internetheldsipmans. In het echt is het gewoon een gezellige vriendelijke gast.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb Tem nooit ontmoet en vind hem inderdaad wel een lul.
Oh neequote:Op zondag 3 november 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
De lampen zijn uitgevallen bij Studio Sjek, terecht.
Het moet hier natuurlijk niet te serieus worden he?quote:Op zondag 3 november 2013 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Internetheldsipmans. In het echt is het gewoon een gezellige vriendelijke gast.
Jaja, ik hou al op.quote:Op zondag 3 november 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het moet hier natuurlijk niet te serieus worden he?
Welnee, dat zou je graag willen maar dat vind je niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb Tem nooit ontmoet en vind hem inderdaad wel een lul.
Om iemand te kennen wel ja, om een mening te hebben niet.quote:Op zondag 3 november 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
Zoeyzo moet je mensen wel wat vaker dan 1 avond meemaken voor je een oordeel kan vellen.
Met jullie flopshow.
Oh my je kan mijn gedachten lezen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Welnee, dat zou je graag willen maar dat vind je niet.
quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om iemand te kennen wel ja, om een mening te hebben niet.
Okquote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Tem het volgende:
Iedereen die hier wat vaker komt heeft nogal een uitgesproken mening dus dat is een beetje bullshit van Frutsels.
Nou... moet dat.quote:Op zondag 3 november 2013 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Post eens een foto van je katten.
Valt niks aan uit te leggen, gewoon doorgaan met nikszeggende oneliners en matige gifjes.quote:Op zondag 3 november 2013 23:04 schreef Tem het volgende:
Nou krijg ik het gevoel dat we deze hele SC moeten gaan uitleggen. Daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Ahja dat is waar.quote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tem heeft zijn quotum wel gehaald vandaag want hij zei dat je mooie benen had.
Dus.
Jij je zin, dan doen we wel groen beeld.quote:Op zondag 3 november 2013 23:06 schreef Frutsel het volgende:
waarom is de NOS nu gehalveerd
eerst in het donker en nu dit ???
Door mij? En van mij mogen jullie mopperen hoor, vind het leuk en ben niet anders gewend hier. Geef gewoon af en toe tegengas. En als er niet gehapt wordt is de lol er ook snel af he?quote:Op zondag 3 november 2013 23:07 schreef Tem het volgende:
Dat soort zaken worden dan weer over het hoofd gezien.
Denk niet dat dat door jou kwam.quote:
team Opzij zonder Cnorrie is weinig indrukwekkendquote:Op zondag 3 november 2013 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Team Opzij doet weer moeilijk.
Niks aan de hand dus.
Vier uur genieten iddquote:Op zondag 3 november 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Legendarische TV avond.
Intussen kijk ik even fragmentjes HTMD terug.
Hoe lang blijven ze?quote:
Moet ik eens een keer doen voor de lol, kan ik zeker 6 maanden niet posten.quote:Op maandag 4 november 2013 08:57 schreef liesje1979 het volgende:
Kinderen weer veilig afgeleverd bij school
Geloof me, ik doe het ook echt niet voor mijn lol hoor. 6:30 op terwijl ik verder nooit voor half 10 mijn nest uit hoef. En dus slaap ik dan erg kut, ik heb het vannacht 3 uur zien worden.quote:Op maandag 4 november 2013 09:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik eens een keer doen voor de lol, kan ik zeker 6 maanden niet posten.
Ik ben geen feministe.quote:Op maandag 4 november 2013 09:36 schreef Specularium het volgende:
Nu is het afwachten of Uccers ook bij Team Opzij hoort.
Dat had ik ook, te irritant. Maar tante Corrie is er helemaal fan van, specularium ook trouwens.quote:Op maandag 4 november 2013 14:19 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij nog nooit gedronken maar dat komt omdat ik het al vies vond door die domme "een beetje vreemd maar wel lekker" reclame.
Is het een soort appelsap met prik ofzo? Volgens mij ken ik verder geen mensen die het lekker vinden, of ik hoor er nooit mensen over. Ik bedacht me net wel dat het ook al is het een vreselijke slogan, hij wel sterk is in die zin dat iedereen gelijk weet dat het over rivella gaat.quote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat had ik ook, te irritant. Maar tante Corrie is er helemaal fan van, specularium ook trouwens.
Ik weet niet wat voor smaak het is. Smerig in ieder geval.quote:Op maandag 4 november 2013 14:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is het een soort appelsap met prik ofzo? Volgens mij ken ik verder geen mensen die het lekker vinden, of ik hoor er nooit mensen over. Ik bedacht me net wel dat het ook al is het een vreselijke slogan, hij wel sterk is in die zin dat iedereen gelijk weet dat het over rivella gaat.
Zuidwestertje aan en alles.quote:Op maandag 4 november 2013 14:33 schreef liesje1979 het volgende:
Nou ik ben weer klaar voor ronde 2.
Wordt gemaakt van wei, heeft ook wel een beetje die smaak maar dan fruiteriger. Ik vind het ook lekker, drink altijd rivella of ice tea als ik buiten de deur drink.quote:Op maandag 4 november 2013 14:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor smaak het is. Smerig in ieder geval.
Drink jij vaak buiten de deur?quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wordt gemaakt van wei, heeft ook wel een beetje die smaak maar dan fruiteriger. Ik vind het ook lekker, drink altijd rivella of ice tea als ik buiten de deur drink.
Ja, vanmiddag om 13u gebracht. Heb de kooi zelf en de standaard al in elkaar. Alleen de deurtjes en voerbakjes moeten nog gemonteerd. Ga ik vanavond doen. Morgenochtend is de verhuizing, moet nog even een slaapzakje wassen en in de droger doen, dan is die lekker pluizig en zacht.quote:Op maandag 4 november 2013 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
Uitgeslapen.
Is de kooi er al Uccie?
Wei, zit ook in Taxi. Ik drink geen Rivella omdat er kunstmatige zoetstoffen in zitten.quote:Op maandag 4 november 2013 15:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wordt gemaakt van wei, heeft ook wel een beetje die smaak maar dan fruiteriger. Ik vind het ook lekker, drink altijd rivella of ice tea als ik buiten de deur drink.
Ook in de normale (niet-light) versie?quote:Op maandag 4 november 2013 16:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wei, zit ook in Taxi. Ik drink geen Rivella omdat er kunstmatige zoetstoffen in zitten.
Oh dat weet ik eigenlijk niet, ik ken alleen de light versie.quote:Op maandag 4 november 2013 16:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ook in de normale (niet-light) versie?
Ik drink het nooit.quote:Op maandag 4 november 2013 14:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat had ik ook, te irritant. Maar tante Corrie is er helemaal fan van, specularium ook trouwens.
Nee dat was ik. Blijkbaar ziet Tem mij aan voor jou.quote:
Dat zegt genoeg. Dat een omroep dat niet doet, nadat hij eerder een keer uit de bocht vloog. Dit soort figuren komen overal mee weg.quote:Op maandag 4 november 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Weer die Prem.
Als redactie moet je zo'n gozer wegtrappen na de vorige keer.
Ik haal jullie altijd door elkaar.quote:Op maandag 4 november 2013 19:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat was ik. Blijkbaar ziet Tem mij aan voor jou.
Ik denk dat ik hier ook maar niet meer ga posten.
Nou ja, er zijn ergere dingenquote:Op maandag 4 november 2013 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou niet aan het sjoelen denk ik.
Kunnen jullie een beetje doorposten? Mijn TT klopt niet zo.
Als je past ben je welkom....maar hij is voor één van mijn vogeltjes.quote:
Dan past Pino niet.quote:Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je past ben je welkom....maar hij is voor één van mijn vogeltjes.
Nee hij is iets kleiner.quote:
DWDD?quote:Op maandag 4 november 2013 19:33 schreef Specularium het volgende:
Weer die Prem.
Als redactie moet je zo'n gozer wegtrappen na de vorige keer.
Klinkt goed, ik ben blij dat ik zit.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga broodjes met kip en avocado maken. That is als ik eens van mijn luie kont afkom.
Ik ben hier niet om jullie angst in de boezemen. Maar naar jullie te luisteren.quote:Op maandag 4 november 2013 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat klinkt zo mogelijk nog enger.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om jullie angst in de boezemen. Maar naar jullie te luisteren.
Ik zit nog steeds.quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik ben blij dat ik zit.
LOL! Wat wil je horen dan?quote:Op maandag 4 november 2013 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om jullie angst in de boezemen. Maar naar jullie te luisteren.
Dat is geheel aan jullie. Ik ben het luisterende oor, de veilige haven. Als jullie niets kwijt willen is het ook goed, het mag hier allemaal. Ik zal er altijd zijn.quote:
Ik ga maar eens nog een thee halen, appel-kaneelthee.quote:Op maandag 4 november 2013 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds.Maar ik ga maar eens in actie komen.
[..]
LOL! Wat wil je horen dan?
Op het moment geen ernstige problemen om te delen, behalve dat ik het koud heb.quote:Op maandag 4 november 2013 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is geheel aan jullie. Ik ben het luisterende oor, de veilige haven. Als jullie niets kwijt willen is het ook goed, het mag hier allemaal. Ik zal er altijd zijn.
Ik wens je veel warmte toe. Denk aan een dikke deken en een kruik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op het moment geen ernstige problemen om te delen, behalve dat ik het koud heb.
Ja ben net onder een dekentje gekropen, en heb warme thee.quote:Op maandag 4 november 2013 21:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik wens je veel warmte toe. Denk aan een dikke deken en een kruik.
Zo zie je maar dat de kleinste dingen je gelukkig kunnen maken.quote:Op maandag 4 november 2013 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ben net onder een dekentje gekropen, en heb warme thee.
Zit met een half oog te kijken naar mijn vogeltje in nieuwe kooi, of hij het eten en drinken kan vinden.
Ja, maar ik word sowieso wel blij van mijn vogeltjes.quote:Op maandag 4 november 2013 21:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat de kleinste dingen je gelukkig kunnen maken.
Met ons goed...alleen Tem heeft iets raars gegeten denk ik.quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Kentoet het volgende:
Hey hoi allemaal! Hoe is het met jullie?
Dag Kentoet,quote:Op maandag 4 november 2013 21:52 schreef Kentoet het volgende:
Hey hoi allemaal! Hoe is het met jullie?
Het zal toch niet de rivella zijn?quote:Op maandag 4 november 2013 21:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met ons goed...alleen Tem heeft iets raars gegeten denk ik.
Oh, dat is heel goed mogelijk. Alhoewel, Karina drinkt het ook en daar heb nog nooit iets aan gemerkt.quote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het zal toch niet de rivella zijn?
Ok ik stop, dit hou ik niet vol.quote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dag Kentoet,
Met mij gaat het goed, en met jou?
XXX liesje.
Doe maar je aandacht bij het scheren houden, we zouden niet willen dat er iets mis ging tenslotte.quote:Op maandag 4 november 2013 21:55 schreef Tem het volgende:
Ik moet me nu gaan scheren en douchen. Maar ik gedachte ben ik bij jullie als steun bij moeilijke momenten.
Die is toch ook altijd lief en toont ook interesse, ik zie een verband!quote:Op maandag 4 november 2013 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, dat is heel goed mogelijk. Alhoewel, Karina drinkt het ook en daar heb nog nooit iets aan gemerkt.
quote:Op maandag 4 november 2013 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die is toch ook altijd lief en toont ook interesse, ik zie een verband!
Dat kan ook natuurlijk, maar hoe gaan we daar achter komen?quote:Op maandag 4 november 2013 22:00 schreef Uccie het volgende:
[..]en ik maar denken dat ze zo van nature was!
Dan mag ze een maand geen Rivella drinken, als ze dan nog steeds zo is dan was het niet de Rivella......of Specularium moet aan de Rivella, als hij dan iets positiefs zegt, dan weten we dat de Rivella wel heel sterk moet zijn.quote:Op maandag 4 november 2013 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar hoe gaan we daar achter komen?
Ik stem voor optie 2, ik wil Spec wel eens vrolijk en lief meemaken.quote:Op maandag 4 november 2013 22:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan mag ze een maand geen Rivella drinken, als ze dan nog steeds zo is dan was het niet de Rivella......of Specularium moet aan de Rivella, als hij dan iets positiefs zegt, dan weten we dat de Rivella wel heel sterk moet zijn.
Nee dat zeggen we niet. Rivellaatje?quote:Op maandag 4 november 2013 22:06 schreef Kentoet het volgende:
Dus eigenlijk bedoelen jullie dat Corrie van nature een kreng is.
Zou ik niet pikken als ik Corrie was.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:13 schreef Uccie het volgende:
Maar ik zag net dat hij al in zijn slaapzak lag dus hij is al gewend.
Serieus. Morgen zoek ik een foto op.quote:
OK. Weer iets geleerd over vogels.quote:
In het wild slaapt deze soort in holle bomen en tussen rotsen, dit is de huiskamer fleece-versiequote:
Ik ga mijn best doen er over 3 weken bij te zijn, de 25e toch?quote:Op maandag 4 november 2013 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Hallo hallo, was weer rustig in het sjoelcafe
Heb je al verhuisfoto's van je vogel?quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het wild slaapt deze soort in holle bomen en tussen rotsen, dit is de huiskamer fleece-versieiets comfortabeler.
Als dat over 3 weken op maandig is wel ja. De woensdag daarop kan ookquote:Op maandag 4 november 2013 23:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen er over 3 weken bij te zijn, de 25e toch?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb je al verhuisfoto's van je vogel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef Uccie het volgende:
[..]One happy birdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Ziet het er ook echt uit als slaapzak?quote:Op maandag 4 november 2013 23:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
In het wild slaapt deze soort in holle bomen en tussen rotsen, dit is de huiskamer fleece-versieiets comfortabeler.
Meer als een mouw.quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ziet het er ook echt uit als slaapzak?
Dat is wel heel weinigquote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er waren vanavond 4 mensen, inclusief mjzelf
Ja, vorige keer was het dieptepunt met 3. Voor de volgende keer hoop ik op een topshow.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat paarse links, is zijn bedje.quote:Op maandag 4 november 2013 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
Van vogelkooien heb ik geen verstand maar hij vindt het vast tof met al dat speelgoed.
quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat paarse links, is zijn bedje.
Morgen moet er nog een zit blok bij en nog een ander speeltje.
Maar hij amuseert zich overdag wel.
Ben net thuis. Even een kroketje aan het makenquote:Op maandag 4 november 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ZekerMet jou?
@Liesje: idd, hopelijk is het morgen een beetje beter
quote:Op maandag 4 november 2013 23:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ben net thuis. Even een kroketje aan het maken
wie nog meer? Corrie natuurlijk. En...?quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Sp3c uiteraard. En vaste gast Toek.quote:Op maandag 4 november 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wie nog meer? Corrie natuurlijk. En...?
quote:Op maandag 4 november 2013 23:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, vorige keer was het dieptepunt met 3. Voor de volgende keer hoop ik op een topshow.dieptepunt is 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alleen Toek
2 is ook weleens voorgekomenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Rotterdam is voor mij driehonderdduizend uur reizen, iets te ver weg.quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kom je ook een keer Johannes? Ze hebben ook een mosselavond en een pokeravond als dat meer bij je past.
Je hebt nog 3 weken om je reis te plannen. En op die avond zullen de meeste fokkers uit Limburg komen. Veel verder zal het toch nit zijn voor jou?quote:Op maandag 4 november 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rotterdam is voor mij driehonderdduizend uur reizen, iets te ver weg.
Top. De 30e dus, it's a dealquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar ik hou er wel van als de mossel open gaat.
Mijn thee-eitje ligt ook al te pruttelenquote:
2 limbo's, de rest komt gewoon redelijk uit de buurtquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt nog 3 weken om je reis te plannen. En op die avond zullen de meeste fokkers uit Limburg komen. Veel verder zal het toch nit zijn voor jou?
Ik probeer te overdrijven om anderen over de streep te trekken. Beetje meewerkenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
2 limbo's, de rest komt gewoon redelijk uit de buurt
Gelukkig probeer je mij niet over te halenquote:Op dinsdag 5 november 2013 00:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik probeer te overdrijven om anderen over de streep te trekken. Beetje meewerken
Geen hele sterke opkomst.quote:Op maandag 4 november 2013 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Utrecht meen ikquote:
Is beter te doen dan A'dam lijkt mequote:Op dinsdag 5 november 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
eerlijk duurt het langst voetblamanager2
[..]
Utrecht meen ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |