Ik moet eerlijk zeggen, ik ben die hele discussie zo ontzettend zat.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben die hele discussie zo ontzettend zat.
Amen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfhater.quote:Op zondag 3 november 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
Ik vind ook zwart laten. Maar dan zal ik ook wel een blankhater zijn.
Ik heb nu een identiteitscrisis....met mijn hoofd.quote:
Racist.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt zo'n hele gare DWDD band.quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Ga eens kaartjes halen, Njosnavelin.
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-in-Brussel.dhtml
Wow 24 november al? Dankje voor het melden! Vrijdag kaartjes kopen dus.quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Ga eens kaartjes halen, Njosnavelin.
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-in-Brussel.dhtml
ja tis al af en tis best wel triestquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja ik las dat die man een vergissing ging maken. Is het inderdaad zo erg? Heb helaas geen tv dus kan niet kijken.
Ah, wel lullig inderdaad. Maarja dat is het risico van het spelletje.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja tis al af en tis best wel triest
stijf van de zenuwen en dan op de knop drukken voor "deal" terwijl je net zei dat je door zou spelen en vervolgens dus de deal moet maken, deal is immers deal volgens de notaris en er dan 5 miljoen in je eigen koffer zit en de 2 miljoen ook nog overblijft
Oei dat is zuur zeg! Voor hoeveel dealde hij dan?quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja tis al af en tis best wel triest
stijf van de zenuwen en dan op de knop drukken voor "deal" terwijl je net zei dat je door zou spelen en vervolgens dus de deal moet maken, deal is immers deal volgens de notaris en er dan 5 miljoen in je eigen koffer zit en de 2 miljoen ook nog overblijft
125000quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei dat is zuur zeg! Voor hoeveel dealde hij dan?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had net mijn ex aan de telefoon, moest hij midden in het gesprek opeens ophangen van zijn vriendin.
![]()
Waarom bel je dan ook met je ex?quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had net mijn ex aan de telefoon, moest hij midden in het gesprek opeens ophangen van zijn vriendin.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |