Ik moet eerlijk zeggen, ik ben die hele discussie zo ontzettend zat.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben die hele discussie zo ontzettend zat.
Amen.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelfhater.quote:Op zondag 3 november 2013 17:46 schreef Uccie het volgende:
Ik vind ook zwart laten. Maar dan zal ik ook wel een blankhater zijn.
Ik heb nu een identiteitscrisis....met mijn hoofd.quote:
Racist.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit lijkt me echt zo'n hele gare DWDD band.quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Ga eens kaartjes halen, Njosnavelin.
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-in-Brussel.dhtml
Wow 24 november al? Dankje voor het melden! Vrijdag kaartjes kopen dus.quote:Op zondag 3 november 2013 20:09 schreef Tem het volgende:
Ga eens kaartjes halen, Njosnavelin.
http://www.volkskrant.nl/(...)ert-in-Brussel.dhtml
ja tis al af en tis best wel triestquote:Op zondag 3 november 2013 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Oja ik las dat die man een vergissing ging maken. Is het inderdaad zo erg? Heb helaas geen tv dus kan niet kijken.
Ah, wel lullig inderdaad. Maarja dat is het risico van het spelletje.quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja tis al af en tis best wel triest
stijf van de zenuwen en dan op de knop drukken voor "deal" terwijl je net zei dat je door zou spelen en vervolgens dus de deal moet maken, deal is immers deal volgens de notaris en er dan 5 miljoen in je eigen koffer zit en de 2 miljoen ook nog overblijft
Oei dat is zuur zeg! Voor hoeveel dealde hij dan?quote:Op zondag 3 november 2013 22:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja tis al af en tis best wel triest
stijf van de zenuwen en dan op de knop drukken voor "deal" terwijl je net zei dat je door zou spelen en vervolgens dus de deal moet maken, deal is immers deal volgens de notaris en er dan 5 miljoen in je eigen koffer zit en de 2 miljoen ook nog overblijft
125000quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oei dat is zuur zeg! Voor hoeveel dealde hij dan?
quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had net mijn ex aan de telefoon, moest hij midden in het gesprek opeens ophangen van zijn vriendin.
![]()
Waarom bel je dan ook met je ex?quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm had net mijn ex aan de telefoon, moest hij midden in het gesprek opeens ophangen van zijn vriendin.
![]()
Ik had dit weekend bij mijn moeder nog foto's van hem gevonden, van toen hij klein was en van zijn familie enzo. Dacht dat hij die wel terug wilde hebben en dat was ook zo.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
125000
terwijl hij bij het kiezen van koffer 17 in het begin zei, er zit 5 miljoen in, want dat heeft mijn zoon voorspeld
maar goed, bijna alle miljoenen zaten er nog in dus de reden om door te spelen was er wel, al had hij dan vermoedelijk bij 6 ton ofzo wel een keer gestopt gok ik
quote:Op zondag 3 november 2013 22:06 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Is het zo raar om te bellen dan? We zijn nog gewoon vrienden hoor.quote:
quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het zo raar om te bellen dan? We zijn nog gewoon vrienden hoor.
Ja dat kan ook via de mail.. Blijkbaar vond zijn vriendin dat ook.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Dat kan ook prima via de mail. Mijn ex waarmee ik bijna getrouwd was heb ik nooit meer gesproken. En dat wil ik graag zo houden.
Absoluut mee oneensquote:Op zondag 3 november 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Bellen is kut, mail is inderdaad beter.
Herkenbaar. Ik heb mijn exman toen alles afgerond was ook nooit meer gesproken.quote:Op zondag 3 november 2013 22:17 schreef Tem het volgende:
Dat kan ook prima via de mail. Mijn ex waarmee ik bijna getrouwd was heb ik nooit meer gesproken. En dat wil ik graag zo houden.
Oh wist niet dat jij getrouwd was geweest. Jij bent toch nog heel jong?quote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb mijn exman toen alles afgerond was ook nooit meer gesproken.
Boks.quote:Op zondag 3 november 2013 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb mijn exman toen alles afgerond was ook nooit meer gesproken.
Nee man, 34.quote:Op zondag 3 november 2013 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wist niet dat jij getrouwd was geweest. Jij bent toch nog heel jong?
Ohja.quote:Op zondag 3 november 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
Ze had zelfs een keer een foto gepost dat ze in haar trouwjurk op d'r reet was gevallen in een Van der Valk.
Is jong, zo jong bedoelde ikquote:
Ik kan mij beter uitdrukken in tekst als het lastig wordt of te dichtbij komt.quote:Op zondag 3 november 2013 22:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens![]()
Mailen of sms'en is funest en fataal omdat zaken anders gelezen of geinterpreteerd worden dan ze bedoeld zijn. Gewoon bellen, opzoeken of af en toe nog eens brommerskiekn
10/10 dus, topshowquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan mij beter uitdrukken in tekst als het lastig wordt of te dichtbij komt.
Ja dat dus. Plus dat ik er in tekst wat minder snel domme dingen uit flap.quote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Veel mensen hebben het juist andersomquote:Op zondag 3 november 2013 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is helemaal verschrikkelijk, dan wil ik altijd weglopen.quote:Op zondag 3 november 2013 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Al ga ik wel snel janken dus dat is niet zo handig bij bellen.
Haha dat heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet vaak huilen als ik heel erg boos ben. Dat is onhandig want dan komt de boodschap niet goed over.
Dan wil ik niet weten wat je doet als je het ook nog op moet eten.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Tem het volgende:
Ik moet altijd huilen als mijn moeder heeft gekookt.
Alle vrouwen bedoel je.quote:Op zondag 3 november 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
En je hebt ze ook nog die die emotiekaart bewust gaan acteren.
zo te zien is hij onderweg naar de studio getroffen door de bliksemquote:Op zondag 3 november 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
Ik moet altijd huilen van het kapsel van Pierre van Hooijdonk.
Jij noemde laatst iemand een mannenhaatster maar zelf heb je ook niet zo'n hoge pet op van de andere sekse volgens mij.quote:
Volgens geruchten is Sjek onderweg getroffen door de Mac.quote:Op zondag 3 november 2013 22:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zo te zien is hij onderweg naar de studio getroffen door de bliksem
Juist wel. Ik hou van alle vrouwen, mijn hart is veel te groot.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij noemde laatst iemand een mannenhaatster maar zelf heb je ook niet zo'n hoge pet op van de andere sekse volgens mij.
ik dacht het. jij zei hetquote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij noemde laatst iemand een mannenhaatster maar zelf heb je ook niet zo'n hoge pet op van de andere sekse volgens mij.
quote:Op zondag 3 november 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens geruchten is Sjek onderweg getroffen door de Mac.
Echt he.quote:Op zondag 3 november 2013 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, ik geloof je wel. Maar dat komt voornamelijk dat ik je eens ontmoet heb, anders zou ik je denk ik een enorme lul vinden.quote:Op zondag 3 november 2013 22:39 schreef Tem het volgende:
Maar goed, als jullie dat willen geloven prima hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |