SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
FIPOOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Balbezit > Goals. Kun je altijd zeggen dat je de betere wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef pascal08 het volgende:
Bij vlagen staat de verdediging wel eens goed bij Ajax. Ze missen alleen de echte dreiging naar voren.![]()
Als je een keer de moeite neemt om die ogen van je open te doen kun je het verschil makkelijk vertellen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat een Vitesse of een Ajax speler?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Garpje mang, moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Is dat een Vitesse of een Ajax speler?
Ik ben Rijst niet hè.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je een keer de moeite neemt om die ogen van je open te doen kun je het verschil makkelijk vertellen.![]()
![]()
quote:![]()
Wat een faal!![]()
![]()
quote:quote:quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als je een keer de moeite neemt om die ogen van je open te doen kun je het verschil makkelijk vertellen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sinds vandaag last van disconnections tijdens een wedstrijd op de Xbox. Het enige wat anders is dan normaal is de nieuwe gebruikersvoorwaarde van Live. Iemand hier ook last van?![]()
Jezelf quotenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nu gaan jullie mij zeker verwarren met Reemi?
Fischer.![]()
Als 'ie nou een keer stopt met het halve veld over dribbelen met de bal, om 'm vervolgens te verliezen...![]()
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:17:46#MilFio om 20.45u op #FOXSports 2. #Milan: Gabriel; Abate, Zaccardo, Zapata, Constant; Montolivo, De Jong, Muntari; Birsa, Kaka, Balotelli. reageer retweet
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:17:59#MilFio om 20.45u op #FOXSports 2. #Fiorentina: Neto, Tomovic, Rodríguez, Savic, Pasqual, Valero, Vargas, Ambrosini, Aquilani, Matos, Rossi reageer retweet
![]()
ben je er ook weer suarez sukkeltjequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Jahoor daar is Schone de pinchhitter.![]()
Milfio.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Zhano het volgende:
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:17:46#MilFio om 20.45u op #FOXSports 2. #Milan: Gabriel; Abate, Zaccardo, Zapata, Constant; Montolivo, De Jong, Muntari; Birsa, Kaka, Balotelli. reageer retweet
twitter:FOXSportsnl twitterde op zaterdag 02-11-2013 om 20:17:59#MilFio om 20.45u op #FOXSports 2. #Fiorentina: Neto, Tomovic, Rodríguez, Savic, Pasqual, Valero, Vargas, Ambrosini, Aquilani, Matos, Rossi reageer retweet
![]()
![]()
Lucky Arsenalquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
ben je er ook weer suarez sukkeltje![]()
![]()
Verdediging zo goed?
Kom 1 op 1 dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
lekker aan het domineren tegen Vitesse zeker![]()
lekker manquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:27 schreef Ajacied7 het volgende:
De bet van vanavond dus ook verloren. De teller van vandaag staat al op -19.![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaa pietjeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de goals van Ronaldo en Benzema is de kans wel redelijk groot dat ze in de TOTW komen nadat ze door de weeks ook al 2 en 3 keer hebben gescoordIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Waarom niet? Die heeft de meeste punten gepaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Wie er ook kampioen wordt dit jaar, het zal geen terechte kampioen zijn.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Wie er ook kampioen wordt dit jaar, het zal geen terechte kampioen zijn.![]()
![]()
Sterk middenveld en goede aanval al ken ik die RW niet. Die RB is een beest, de CB's missen lengte maar dat is bij silvers geen probleem. Ik zeg jaquote:![]()
lol2x thuis punten verspelen achter elkaar (of vaker weet de record van ajax niet)
RKC en Vitesse nuFeyenoord Rotterdam![]()
Wat schaam ik me hier voor zeg bahbah. Eerst laat de Boer die roetmop 90 minuten spelen terwijl die Schone op de bank laatEn laat hij Siggy spelen terwijl die al 3-4 wedstrijden niet goed speelt.
![]()
lolajax."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat schaam ik me hier voor zeg bahbah. Eerst laat de Boer die roetmop 90 minuten spelen terwijl die Schone op de bank laatEn laat hij Siggy spelen terwijl die al 3-4 wedstrijden niet goed speelt.
![]()
Zwarte Piet moet lekker pakjes bezorgen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ajax mist gewoon iemand die ze er in prikt. Wedstrijd kon beide kanten opvallen.![]()
jezelf quoten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zwarte Piet moet lekker pakjes bezorgen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ach over 6 minuten kun je PSV uitlachen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Het komt niet eens als een verrassing. Kansloos gedoe weer![]()
![]()
Siem niet in vorm en Hoesen is niet beterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.
Ajax mist gewoon iemand die ze er in prikt. Wedstrijd kon beide kanten opvallen.Young bloods everywhere....![]()
Als Sigthorsson mislukt, krijgen De Boer en Overmars weer over zich heen dat ze een verkeerd aankoopbeleid hebben. Daarom laat hij hem nog niet banken, maar dat lijkt me ook niet heel lang meer duren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.
Ajax mist gewoon iemand die ze er in prikt. Wedstrijd kon beide kanten opvallen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Iemand heeft de hoofdletter i gebruikt?quote:
niet dus."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ibra maar terughalen in de winter dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Siem niet in vorm en Hoesen is niet beter![]()
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach over 6 minuten kun je PSV uitlachen..![]()
De hoofdletter 0.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iemand heeft de hoofdletter i gebruikt?![]()
Jij gaat me niet wijsmaken dat ze niets in de jeugd hebben dat beter is dan Sigthorsson?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Siem niet in vorm en Hoesen is niet beter
Die kan er niet veel van...![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie moeten van iedereen natuurlijk weer Serero hebben maar de andere 10 waren ook slecht.
nou nou kom kom niet zo verdrietig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.![]()
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie moeten van iedereen natuurlijk weer Serero hebben maar de andere 10 waren ook slecht.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Niemand heeft nou eens medelijden met ons aller Ajax. Iedereen die niet voor Ajax is gunt Ajax helemaal niksquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.![]()
![]()
![]()
Gohquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niemand heeft nou eens medelijden met ons aller Ajax. Iedereen die niet voor Ajax is gunt Ajax helemaal niks![]()
![]()
Gek.
![]()
Tegen Celtic kan Ajax hopelijk wel weer alles. Om vervolgens dat weekend weer slecht te spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.![]()
Wat een triest Ajax weer. Zeker 10 van de 11 op het veld zijn ajax onwaardig![]()
En met die knakenbijters daar op het kantoor gaat het voorlopig ook niks worden
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Cilessen was veruit de beste.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een triest Ajax weer. Zeker 10 van de 11 op het veld zijn ajax onwaardig![]()
En met die knakenbijters daar op het kantoor gaat het voorlopig ook niks worden
Blind deed het aardig en Fischer is niet beter.![]()
on the bright side, ik heb maar 80 cent verlies gedraaid vandaag. Zo maar bier gaan drinken dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nou nou kom kom niet zo verdrietig.![]()
da kan helemaal nie waarom verkop ik noit ietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een Cavani verkocht.
![]()
Hoe vaak list je ze wel niet dan ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Vandaag heb ik hem 4 gelist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe vaak list je ze wel niet dan ?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
jij heb een dubelakkount man dit kan egt nie hoe kan da dan johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Op een of andere manier hebben jullie rivaliteit ontwikkeld met elke andere grote stad. Best knapquote:![]()
![]()
De hele competitie al konkoveel corners, maar dit is pas de 1e die zit volgens mij..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
vs Roda 25 corners.. PEC 1 en raak![]()
Misschien nu Depay hem niet neemt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De hele competitie al konkoveel corners, maar dit is pas de 1e die zit volgens mij..![]()
![]()
Die van Maher en Schaars waren ook constant een drama.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien nu Depay hem niet neemt?![]()
Je vergeet Fischer en Sigthorsson.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.![]()
Als Higler daar floot was het rood.quote:
En dan gaat die ook nog verdedigen op camera dat het echt rood was.![]()
![]()
1X = Milan niet verliezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoe kan ik inzetten op winst voor Milan of gelijkspel?
[ afbeelding ]
Maar die odd is poep man![]()
1x als ze thuis spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Fischer viel nog mee. Sigthorsson krijgt geen aanvoer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je vergeet Fischer en Sigthorsson.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Gewoon 10 euro op elke mogelijkheid, dan win je sowieso iets.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dan wordt dit mijn laatste bet. (van vandaag)quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon 10 euro op elke mogelijkheid, dan win je sowieso iets.![]()
![]()
Fischer moet die Pattex eens van z'n schoen halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fischer viel nog mee. Sigthorsson krijgt geen aanvoer.![]()
die over 2,5 van twente kom je wel een beetje laat meequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Dan wordt dit mijn laatste bet. (van vandaag)
[ afbeelding ]
[..]![]()
Duidelijk nog steeds niet gewend aan verliezen die Ajacieden. Maar dat komt nog welOoit worden jullie net zo gelaten als ik als jullie club verliest.
![]()
Net te laat jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die over 2,5 van twente kom je wel een beetje laat meemaar inzetten op handicap -1,5 voor Twente
![]()
Ik zal nooit voor AZ worden hoor, als je dat soms dacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Duidelijk nog steeds niet gewend aan verliezen die Ajacieden. Maar dat komt nog welOoit worden jullie net zo gelaten als ik als jullie club verliest.
![]()
![]()
Flauw ditquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zal nooit voor AZ worden hoor, als je dat soms dacht.![]()
Gratis geld voor Unibetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]![]()
![]()
Ik snap deze bet echt nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]zo'n lage odds en de kans dat er ergens iets mis gaat is nog aardig groot..
![]()
elke wedstrijd zit hij wel te jankenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dit nou![]()
Geblesseerd is geblesseerd. Hij heeft tot nu toe gewoon constant gespeeld.![]()
Neuh, vind ik niet. Hij werd ook gewoon flink geramd. Kan zoiets gebeuren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
elke wedstrijd zit hij wel te janken![]()
Vandaag ging er bij de tegenpartij iemand er uit na een schouder duw
wtf man dat was echt donkerrood
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat is inderdaad gewoon rood... wat een bizarre actie weer...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Zozo, komt Rekik goed weg met een gele kaart.![]()
![]()
Twente - NEC: 2-3
PSV - PEC: 1-1
Groningen - Roda: 1-1
AZ - ADO: 1-2
Vitesse-------------12-------21
FC Twente --------12-------19
Ajax------------------12------19
AZ---------------------12------19
PSV------------------12------19
PEC Zwolle--------12------19
FC Groningen-----12------19![]()
![]()
0% kans johquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Rayo komt los. Penalty benut en kopbal op de lat
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
het zit absoluut niet mee hequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Ajacied7 het volgende:
2-3 wtf
Had net op -3,5 voor Real ingezet VERDOMME____!
![]()
![]()
katachtige actie wel jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef Grandesco het volgende:
Eerste goede actie van Bakalli in 8 weken.![]()
fiorentina 0-1
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
heb het niet opquote:
beide centrale verdedigers na +/- 30 mins al geel?
edit: we zitten al in minuut 37 dus
Feyenoord Rotterdam![]()
Beter faalt Twente even hopeloos.
Zwolle is op dit moment wel gewoon een concurrent hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Grandesco het volgende:
PSV verdedigt met 11 man op eigen helft... tegen ZwolleIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De eerste keer in de wedstrijd na 40 minutenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Grandesco het volgende:
PSV verdedigt met 11 man op eigen helft... tegen Zwolle![]()
![]()
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zwolle is op dit moment wel gewoon een concurrent hoorWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dit dus. Leuke ploeg om naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.
Vooral die kleine bontkraag op het middenveld.![]()
Ze konden de bal gewoon 2 minuten rondspelen over het hele veld, heb ik de andere clubs nog niet zien doen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.![]()
Ik volg geen eredivisie alleen als ajax wintquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.
gr grIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dus je volgt het bijna niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik volg geen eredivisie alleen als ajax wint
gr gr
gr gr![]()
Waarom kan Ajax niet zo spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.![]()
![]()
Laten we het maar niet over feyenoord hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus je volgt het bijna niet?
gr grIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Want ik ben Feyenoord supporter..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebben![]()
![]()
Ajax zit vol met matige voetballers op het momentquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom kan Ajax niet zo spelen![]()
Die gaan er morgen af in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebben![]()
Omdat Ajax met andere druk te maken heeft, omdat Frank de Boer een veel te terughoudende coach is. En er is te weinig kwaliteit, maar daar hebben andere clubs ook last van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom kan Ajax niet zo spelenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Teveel tering honden die denken dat ze alles al hebben gemaakt in het leven en volgend jaar bij Barca spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom kan Ajax niet zo spelenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ajax mist iemand die goaltjes maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Ajax met andere druk te maken heeft, omdat Frank de Boer een veel te terughoudende coach is.
Ze hebben bij Ajax niemand die er in het seizoen 20+ in het mandje legt.![]()
Dat is de grootste onzin. Juist de jaren dat Ajax geen topschutter had zijn ze kampioen geworden. De kracht was dat iedereen een doelpunt kon maken en dus niet afhankelijk was van 1 speler, wat je veel makkelijker te bestrijden maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ajax mist iemand die goaltjes maakt.
Ze hebben bij Ajax niemand die er in het seizoen 20+ in het mandje legt.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik heb het over nu.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin. Juist de jaren dat Ajax geen topschutter had zijn ze kampioen geworden. De kracht was dat iedereen een doelpunt kon maken en dus niet afhankelijk was van 1 speler, wat je veel makkelijker te bestrijden maakt.
Nu scoort niemand meer.
Ga jij maar weer oude koeien uit de sloot rukken...![]()
![]()
Nu scoort niemand meer maar ze spelen wel met een echte goalgetter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Nu scoort niemand meer.
Ga jij maar weer oude koeien uit de sloot rukken...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wie? Siggi? Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu scoort niemand meer maar ze spelen wel met een echte goalgetter.![]()
Nee, die kan er inderdaad niets van. Maar is wel een type goalgetter. Een Finnbogasson zou het niet beter doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie? Siggi? Die kan er echt helemaal niks van.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die kan er inderdaad niets van. Maar is wel een type goalgetter. Een Finnbogasson zou het niet beter doen.![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.![]()
Ja, heel het team is om hem heen gebouwd. Maar ik denk niet dat wij er gaan uitkomen, daarvoor verschillen we te veel van mening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jij snapt er ook niet veel van he? Chase doelt op de speelstijl van Ajax, daar zou Finnbogason het waarschijnlijk nog slechter doen dan Siggy.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Het is gebeurd.quote:
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet veel van he? Chase doelt op de speelstijl van Ajax, daar zou Finnbogason het waarschijnlijk nog slechter doen dan Siggy.
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
geniaal spel dat dumb ways to die op je telefoon
Speelde het een tijd terug vaak nu hebben ze allemaal nieuwe lvls
Deze komt wel in mijn top 10 domme posts ooitquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja dat moet je aan Frankie vragen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
10 ballen is nog niet verkeerd, als hij er wat mee kan. Al die ballen die hij krijgt zijn bij voorbaat al kansloosquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.Feyenoord Rotterdam![]()
Gomez scoort wel 1 of 2 keer van die 10 ballen die hij krijgtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
10 ballen is nog niet verkeerd, als hij er wat mee kan. Al die ballen die hij krijgt zijn bij voorbaat al kansloos
Snap je het niet ofzo? Gomez krijgt van de 10 ballen die hij krijgt toch zeker 5 ballen die bruikbaar zijn. Dan ligt het niet aan Sigthorson maar aan die mongolen op de flanken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gomez scoort wel 1 of 2 keer van die 10 ballen die hij krijgtFeyenoord Rotterdam![]()
Ik had het er niet over of de ballen goed warenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snap je het niet ofzo? Gomez krijgt van de 10 ballen die hij krijgt toch zeker 5 ballen die bruikbaar zijn. Dan ligt het niet aan Sigthorson maar aan die mongolen op de flanken.
Ja ik dus wel en daar reageer je op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had het er niet over of de ballen goed warenFeyenoord Rotterdam![]()
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze komt wel in mijn top 10 domme posts ooit
Wat moeten die vleugelspelers dan doen? Voorzetten op Siggi? Ik snap de speelstijl niet.. Het enige wat die doen is een actie maken en hem breed leggen of op doel schieten.
Leg het dan uit wat de Boer wilt bereiken met een Spits zoals Sigthorsson. Lijkt me beter dat je dan een mobiele, snelle spits daar neer zet die ook wat kan in de bal.![]()
Het ging er meer over dat je het balletje rondspelen maar als simpel af doequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wat moeten die vleugelspelers dan doen? Voorzetten op Siggi? Ik snap de speelstijl niet.. Het enige wat die doen is een actie maken en hem breed leggen of op doel schieten.
Leg het dan uit wat de Boer wilt bereiken met een Spits zoals Sigthorsson. Lijkt me beter dat je dan een mobiele, snelle spits daar neer zet die ook wat kan in de bal.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
En dat is niet simpel dan? Ajax speelt met de punt naar achteren en 2 controleurs.. Je moet dan toch op het middenveld een speler over hebben... of ben ik nou zo dom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat je het balletje rondspelen maar als simpel af doe
Als ik naar Zwolle kijk is het heel simpel en dat is een ploeg met een budget van 5 miljoen op jaarbasis als het niet al minder is.![]()
Ooit in een wedstrijd de bal langer dan 5 minuten in je ploeg gehouden ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En dat is niet simpel dan? Ajax speelt met de punt naar achteren en 2 controleurs.. Je moet dan toch op het middenveld een speler over hebben... of ben ik nou zo dom.
Als ik naar Zwolle kijk is het heel simpel en dat is een ploeg met een budget van 5 miljoen op jaarbasis als het niet al minder is.
Volgens mij gaat het in voetbal om doelpunten scoren. Niet hoeveel % balbezit je hebt. Laten we eerst maar eens beginnen met dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooit in een wedstrijd de bal langer dan 5 minuten in je ploeg gehouden ?![]()
Ik heb het er toch over dat jij het makkelijk af doe om de bal in je ploeg te houden ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in voetbal om doelpunten scoren. Niet hoeveel % balbezit je hebt. Laten we eerst maar eens beginnen met dat.
En als je balbezit hebt kan je tegenstander toch niet scoren of wel soms ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
En als je balbezit hebt kan je tegenstander toch niet scoren of wel soms ?
Nog nooit zo hard gelachen.![]()
O jij scoort altijd als je tegenstander de bal heeft ?quote:
duidelijk dat je totaal niks van voetbal af weetIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
zien dat postgresql 100gb inneemt op m'n pc, die shit verwijderen via software. geen mb vrijgekomen
Maher = Aisattiquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Willie
Maher kan echt weinig meer hede simpelste dingen die fout gaan
![]()
Nog grote databases ergens?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
zien dat postgresql 100gb inneemt op m'n pc, die shit verwijderen via software. geen mb vrijgekomenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ja denk dat die dus niet verwijderd is dan, maar geen idee waar die te vinden isquote:vind ook niks als ik op postgresql zoek
Hoeveel ballen heeft Bale gehad in de 2e helft maar een paar ofzo toch ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
Milan 15 attempts 1 op doel _O
Jozefzoon valt goed in![]()
![]()
PSV speelt zowaar goed afgelopen kwartier.![]()
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
FM; het meest realistische voetbalspel.
[ afbeelding ]Young bloods everywhere....![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ik dacht dat het suarez wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]Feyenoord Rotterdam![]()
Crosspostquote:![]()
Beter dan FIFA.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dankzij Benteke in Divise 2 gebleven met als record 4-1-5
Nu 126 goals met benteke uit 105 wedstrijdenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Er gaan echt fucking veel mensen bij PSV al weg, terwijl je nog 3 punten kan pakken
Feyenoord Rotterdam![]()
Deze dramatische dag met FIFA heb ik toch nog afgesloten met 4 overwinningen op een rij. 1 vanmiddag en 3 vanavond. Nu dit snel vergeten en weer verder met traden.![]()
Bronze cups zeker?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze dramatische dag met FIFA heb ik toch nog afgesloten met 4 overwinningen op een rij. 1 vanmiddag en 3 vanavond. Nu dit snel vergeten en weer verder met traden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik dat toernooi niet meer kan spelen. Beter opletten gr grquote:![]()
Vaag?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
1-1 FT
Wat een vage competitie is het toch ook
Niveauloos..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.kijktvonline.nl/nederland1.php
voor wie sv wil zien en link van pino niet werkt![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik dat toernooi niet meer kan spelen. Beter opletten gr gr
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Elke keer als ik een wedstrijd begin staat er there is an error creating the game session. Dat heb ik trouwens ook in het silver toernooi.quote:![]()
En wat boeit het als ik met bronzes wedstrijden win. Ik win weer 4x achter elkaar dus mensen moeten eens stoppen met proberen grappig te zijn. Bijna lapo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: