SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Die heeft de meeste punten gepaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Wie er ook kampioen wordt dit jaar, het zal geen terechte kampioen zijn.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Wie er ook kampioen wordt dit jaar, het zal geen terechte kampioen zijn.
Sterk middenveld en goede aanval al ken ik die RW niet. Die RB is een beest, de CB's missen lengte maar dat is bij silvers geen probleem. Ik zeg jaquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat schaam ik me hier voor zeg bahbah. Eerst laat de Boer die roetmop 90 minuten spelen terwijl die Schone op de bank laatEn laat hij Siggy spelen terwijl die al 3-4 wedstrijden niet goed speelt.
Zwarte Piet moet lekker pakjes bezorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat schaam ik me hier voor zeg bahbah. Eerst laat de Boer die roetmop 90 minuten spelen terwijl die Schone op de bank laatEn laat hij Siggy spelen terwijl die al 3-4 wedstrijden niet goed speelt.
jezelf quoten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zwarte Piet moet lekker pakjes bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |