Wie? Siggi? Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu scoort niemand meer maar ze spelen wel met een echte goalgetter.
Nee, die kan er inderdaad niets van. Maar is wel een type goalgetter. Een Finnbogasson zou het niet beter doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie? Siggi? Die kan er echt helemaal niks van.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die kan er inderdaad niets van. Maar is wel een type goalgetter. Een Finnbogasson zou het niet beter doen.
Ja, heel het team is om hem heen gebouwd. Maar ik denk niet dat wij er gaan uitkomen, daarvoor verschillen we te veel van mening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.
Jij snapt er ook niet veel van he? Chase doelt op de speelstijl van Ajax, daar zou Finnbogason het waarschijnlijk nog slechter doen dan Siggy.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.
Het is gebeurd.quote:
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet veel van he? Chase doelt op de speelstijl van Ajax, daar zou Finnbogason het waarschijnlijk nog slechter doen dan Siggy.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
geniaal spel dat dumb ways to die op je telefoon
Deze komt wel in mijn top 10 domme posts ooitquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.
Ja dat moet je aan Frankie vragen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.
10 ballen is nog niet verkeerd, als hij er wat mee kan. Al die ballen die hij krijgt zijn bij voorbaat al kansloosquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gomez scoort wel 1 of 2 keer van die 10 ballen die hij krijgtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
10 ballen is nog niet verkeerd, als hij er wat mee kan. Al die ballen die hij krijgt zijn bij voorbaat al kansloos
Snap je het niet ofzo? Gomez krijgt van de 10 ballen die hij krijgt toch zeker 5 ballen die bruikbaar zijn. Dan ligt het niet aan Sigthorson maar aan die mongolen op de flanken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gomez scoort wel 1 of 2 keer van die 10 ballen die hij krijgt
Ik had het er niet over of de ballen goed warenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snap je het niet ofzo? Gomez krijgt van de 10 ballen die hij krijgt toch zeker 5 ballen die bruikbaar zijn. Dan ligt het niet aan Sigthorson maar aan die mongolen op de flanken.
Ja ik dus wel en daar reageer je op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had het er niet over of de ballen goed waren
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze komt wel in mijn top 10 domme posts ooit
Het ging er meer over dat je het balletje rondspelen maar als simpel af doequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wat moeten die vleugelspelers dan doen? Voorzetten op Siggi? Ik snap de speelstijl niet.. Het enige wat die doen is een actie maken en hem breed leggen of op doel schieten.
Leg het dan uit wat de Boer wilt bereiken met een Spits zoals Sigthorsson. Lijkt me beter dat je dan een mobiele, snelle spits daar neer zet die ook wat kan in de bal.
En dat is niet simpel dan? Ajax speelt met de punt naar achteren en 2 controleurs.. Je moet dan toch op het middenveld een speler over hebben... of ben ik nou zo dom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat je het balletje rondspelen maar als simpel af doe
Ooit in een wedstrijd de bal langer dan 5 minuten in je ploeg gehouden ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En dat is niet simpel dan? Ajax speelt met de punt naar achteren en 2 controleurs.. Je moet dan toch op het middenveld een speler over hebben... of ben ik nou zo dom.
Als ik naar Zwolle kijk is het heel simpel en dat is een ploeg met een budget van 5 miljoen op jaarbasis als het niet al minder is.
Volgens mij gaat het in voetbal om doelpunten scoren. Niet hoeveel % balbezit je hebt. Laten we eerst maar eens beginnen met dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooit in een wedstrijd de bal langer dan 5 minuten in je ploeg gehouden ?
Ik heb het er toch over dat jij het makkelijk af doe om de bal in je ploeg te houden ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in voetbal om doelpunten scoren. Niet hoeveel % balbezit je hebt. Laten we eerst maar eens beginnen met dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |