Zwolle is op dit moment wel gewoon een concurrent hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Grandesco het volgende:
PSV verdedigt met 11 man op eigen helft... tegen Zwolle
De eerste keer in de wedstrijd na 40 minutenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Grandesco het volgende:
PSV verdedigt met 11 man op eigen helft... tegen Zwolle
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zwolle is op dit moment wel gewoon een concurrent hoor
Dit dus. Leuke ploeg om naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.
Ze konden de bal gewoon 2 minuten rondspelen over het hele veld, heb ik de andere clubs nog niet zien doen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik volg geen eredivisie alleen als ajax wintquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus je volgt het bijna niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik volg geen eredivisie alleen als ajax wint
gr gr
Waarom kan Ajax niet zo spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus je volgt het bijna niet?
gr gr
Want ik ben Feyenoord supporter..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebben
Ajax zit vol met matige voetballers op het momentquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom kan Ajax niet zo spelen
Die gaan er morgen af in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebben
Omdat Ajax met andere druk te maken heeft, omdat Frank de Boer een veel te terughoudende coach is. En er is te weinig kwaliteit, maar daar hebben andere clubs ook last van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Teveel tering honden die denken dat ze alles al hebben gemaakt in het leven en volgend jaar bij Barca spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ajax mist iemand die goaltjes maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Ajax met andere druk te maken heeft, omdat Frank de Boer een veel te terughoudende coach is.
Dat is de grootste onzin. Juist de jaren dat Ajax geen topschutter had zijn ze kampioen geworden. De kracht was dat iedereen een doelpunt kon maken en dus niet afhankelijk was van 1 speler, wat je veel makkelijker te bestrijden maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ajax mist iemand die goaltjes maakt.
Ze hebben bij Ajax niemand die er in het seizoen 20+ in het mandje legt.
Ik heb het over nu.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin. Juist de jaren dat Ajax geen topschutter had zijn ze kampioen geworden. De kracht was dat iedereen een doelpunt kon maken en dus niet afhankelijk was van 1 speler, wat je veel makkelijker te bestrijden maakt.
Nu scoort niemand meer maar ze spelen wel met een echte goalgetter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Nu scoort niemand meer.
Ga jij maar weer oude koeien uit de sloot rukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |