SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
DuTank, pressure en agression lekker hoog instellenHeb zelf mijn 4-4-2 (2) team aan de hand van de volgende tactics aangepast:
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Vandaag 6 wedstrijden op rij gewonnen, dus volgens mij begin ik die 442 nu onder de knie te krijgen.![]()
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud
en de uitstekende bank: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Jenkinson, Hayden, Akpom, Bendtner
Wilshere is er niet bij vanwege een enkelblessure (je verwacht het niet he)![]()
Hoe diep staan je flanken nou over het algemeen? In vergelijking met andere formaties?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef Toefjes het volgende:
DuTank, pressure en agression lekker hoog instellenHeb zelf mijn 4-4-2 (2) team aan de hand van de volgende tactics aangepast:
http://forums.ea.com/uk/posts/list/2629864.page
Vandaag 6 wedstrijden op rij gewonnen, dus volgens mij begin ik die 442 nu onder de knie te krijgen.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Mignolet, Flanagan, Cissokho, Toure, Skrtel, Sakho, Lucas, Gerrard, Henderson, Suarez, Sturridge
bank: Jones, Coutinho, Moses, Kelly, Allen, Agger, Sterling![]()
Flanaganquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
Mignolet, Flanagan, Cissokho, Toure, Skrtel, Sakho, Lucas, Gerrard, Henderson, Suarez, Sturridge
bank: Jones, Coutinho, Moses, Kelly, Allen, Agger, Sterling
Direct 4k waard ofzo![]()
![]()
Arsenal gaat toch winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:47 schreef Thorb het volgende:
bank: Jones, Coutinho, Moses, Kelly, Allen, Agger, SterlingIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
442(2) speelt echt niet zoals 4222quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe diep staan je flanken nou over het algemeen? In vergelijking met andere formaties?![]()
![]()
Rechtsback bij Liverpool zou ik gaan staan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
over 2,5 ofzo?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Inzetten op een paar doelpuntjes denk ik![]()
Enige goal was een own goal ook echtquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom speelt die duitser niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:45 schreef Thorb het volgende:
Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud
en de uitstekende bank: Fabianski, Vermaelen, Monreal, Jenkinson, Hayden, Akpom, Bendtner
Wilshere is er niet bij vanwege een enkelblessure (je verwacht het niet he)![]()
Je mag maar 2 Duitsers in je wedstrijdselectie hebben in Engeland.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom speelt die duitser niet?
Bedoel je Gnabry of Podi?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gnarbyquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je mag maar 2 Duitsers in je wedstrijdselectie hebben in Engeland.
Bedoel je Gnabry of Podi?![]()
We zien in ieder geval genoeg goals tijdens MotD vanavond..Het was leuk maar ik heb nu toch maar mijn winst gepakt.. ooit gekocht voor 2.5k.
![]()
Hebben ze wel een medische staf daar?quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Blessa net zoals alle andere wingers. Het wordt tijd voor meer diepgang![]()
Iets meer teruggetrokken wel heb ik het ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 17:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe diep staan je flanken nou over het algemeen? In vergelijking met andere formaties?![]()
Daar is wel regelmatig kritiek op, mja als je ziet hoe vaak een Wilshere gepakt wordt in een wedstrijd... Ligt misschien ook wel aan zijn manier van spelen maar toch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hebben ze wel een medische staf daar?![]()
Hij zoekt het idd wel echt zelf op..maakt het zichzelf zo moeilijk. Natuurlijk maken die late passes ene bewegingen zijn spel ook wel onvoorspelbaar, maar hij mag het af en toe best een beetje ontwijken..zeker met zijn issuesquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daar is wel regelmatig kritiek op, mja als je ziet hoe vaak een Wilshere gepakt wordt in een wedstrijd... Ligt misschien ook wel aan zijn manier van spelen maar toch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan het niet aan de manier van trainen liggen bij Arsenal dat spelers vaak geblesseerd zijn ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
De blessures van Wilshere komen door de wedstrijden, dat zijn gewoon steeds tikken op de enkel. Diaby is gewoon een hopeloos geval.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:00 schreef Djeetje het volgende:
Kan het niet aan de manier van trainen liggen bij Arsenal dat spelers vaak geblesseerd zijn ?
Dan heb je nog Ox, Poldi en Chambo... dat lijkt me vooral toeval. Volgens mij wordt er in Engeland sowieso niet superhard getraind met al die wedstrijden. Mag toch hopen dat er ook wel iemand loopt die daar verstand van heeft
Afgelopen jaren moesten spelers ook te veel spelen en werden ze te snel weer gebracht, dat is dit jaar niet meer nodig gelukkig.![]()
Wat ik dan raar vind is dat Van Persie amper geblesseerd is bij Man Utd en wel vaak langer bij Arsenal geblesseerd was op het laatste anderhalf jaar na.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
De blessures van Wilshere komen door de wedstrijden, dat zijn gewoon steeds tikken op de enkel. Diaby is gewoon een hopeloos geval.
Dan heb je nog Ox, Poldi en Chambo... dat lijkt me vooral toeval. Volgens mij wordt er in Engeland sowieso niet superhard getraind met al die wedstrijden. Mag toch hopen dat er ook wel iemand loopt die daar verstand van heeft
Afgelopen jaren moesten spelers ook te veel spelen en werden ze te snel weer gebracht, dat is dit jaar niet meer nodig gelukkig.
Misschien de spieren sterker maken ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
RVP is dit jaar ook al geblesseerd geweest? 2x volgens mij, alleen niet zo langquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ik dan raar vind is dat Van Persie amper geblesseerd is bij Man Utd en wel vaak langer bij Arsenal geblesseerd was op het laatste anderhalf jaar na.
Misschien de spieren sterker maken ?![]()
Van Persie heeft op dit moment drie lichte blessures las ik gisteren (ga er vanuit dat het waar is). Dat gaat op deze manier ook nog wel fout. Ligt misschien ook aan de positieve flow van vorig jaar dat het toen goed ging en wat sterker/volwassener geworden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat ik dan raar vind is dat Van Persie amper geblesseerd is bij Man Utd en wel vaak langer bij Arsenal geblesseerd was op het laatste anderhalf jaar na.
Misschien de spieren sterker maken ?
Bij Man U hoeft hij ook niet alles te spelen, dat scheelt ook weer.![]()
Ja klopt als er nou 1 of 2 spelers geblesseerd waren bij Arsenal oke, maar het zijn er wel altijd vaak veel wat best jammer is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Van Persie heeft op dit moment drie lichte blessures las ik gisteren (ga er vanuit dat het waar is). Dat gaat op deze manier ook nog wel fout. Ligt misschien ook aan de positieve flow van vorig jaar dat het toen goed ging en wat sterker/volwassener geworden.
Bij Man U hoeft hij ook niet alles te spelen, dat scheelt ook weer.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Die jongen is in een half jaar tijd sinds toen zijn overstap 4 KG zwaarder geworden en alleen in spiermassa. Ik ben geen deskundige, maar zoveel is toch niet zo snel mogelijk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien de spieren sterker maken ?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vreemd verhaal was dat ja, volgens experts kon dat helemaal niet zonder dopingquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die jongen is in een half jaar tijd sinds toen zijn overstap 4 KG zwaarder geworden en alleen in spiermassa. Ik ben geen deskundige, maar zoveel is toch niet zo snel mogelijk?![]()
![]()
als hij hiervoor niet veel spieren had is dat makkelijk te doenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die jongen is in een half jaar tijd sinds toen zijn overstap 4 KG zwaarder geworden en alleen in spiermassa. Ik ben geen deskundige, maar zoveel is toch niet zo snel mogelijk?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ik vind het ook zo naïef om te denken dat doping niet in het voetbal voor komt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vreemd verhaal was dat ja, volgens experts kon dat helemaal niet zonder dopingWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die Fellaini is ook groot. Ook aan de doping denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Vreemd verhaal was dat ja, volgens experts kon dat helemaal niet zonder doping![]()
Toch ben ik bang voor een typical Arsenal season.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
De blessures van Wilshere komen door de wedstrijden, dat zijn gewoon steeds tikken op de enkel. Diaby is gewoon een hopeloos geval.
Afgelopen jaren moesten spelers ook te veel spelen en werden ze te snel weer gebracht, dat is dit jaar niet meer nodig gelukkig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echter kan hij er geen reet van met de bal.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Fellaini is ook groot. Ook aan de doping denk ikWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Als ze vandaag verliezen gaat het volgende week ook fout. Tussendoor kan je zomaar van Dortmund verliezen en dan heb je 5 van de 6 wedstrijden verloren. Tsja dan is al het vertrouwen wegquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch ben ik bang voor een typical Arsenal season.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die doping is nog niet uitgevondenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Echter kan hij er geen reet van met de bal.![]()
nee joh rarequote:Op zaterdag 2 november 2013 18:13 schreef Fuszy het volgende:
Fellalini is echt fucking goed in je team van FUT![]()
▕▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔▔╲┈┈┈
▕╮╭┻┻╮╭┻┻╮╭▕╮╲┈┈
▕╯┃╭╮┃┃╭╮┃╰▕╯╭▏┈
▕╭┻┻┻┛┗┻┻┛┈▕┈╰▏┈
▕╰━━━┓┈┈┈╭╮▕╭╮▏┈
▕╭╮╰┳┳┳┳╯╰╯▕╰╯▏┈
▕╰╯┈┗┛┗┛┈╭╮▕╮┈▏┈Young bloods everywhere....![]()
Fellaini is echt wel goed in mijn team
Alleen doe ik zelf stoms domme dingen. Zoals de bal richting hem trappen met de keeper bij een uittrap met de gedachte "ach hij is zo groot, dat kopduel wint hij wel", nee dus![]()
![]()
![]()
Heeft er iemand eigenlijk een echt goed werkend systeem om bij te houden wat je gekeken hebt aan films en series oid? Liefst automatisch...![]()
kladblokquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een echt goed werkend systeem om bij te houden wat je gekeken hebt aan films en series oid? Liefst automatisch...![]()
niet zo lui zijn en voor series gewoon aanklikken @ followmy.tvquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een echt goed werkend systeem om bij te houden wat je gekeken hebt aan films en series oid? Liefst automatisch...
doe het ook vaak genoeg zelf niet maar bij series die je volgt blijf je toch wel zien wanneer de nieuwe uitkomt daar'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zelf programmerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een echt goed werkend systeem om bij te houden wat je gekeken hebt aan films en series oid? Liefst automatisch...Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Daar gaat pascal overquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
programmeer jij nou maar dat ik eens een keer wordt onthouden bij wefutSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
goeie jinx vrindquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Suarez gaat zo meteen even Arsenal kapot maken![]()
![]()
![]()
wat is het verschil ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Windows op Nederlands
Bovendien Notepad++Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Sparta
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3atb DS2 style ja.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ga jij nou maar een 3ds kopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jinx is een Pokémon, meer niet![]()
nee zij heet Jynxquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jinx is een Pokémon, meer nietYoung bloods everywhere....![]()
Ik vond het al zo raar dat Enrique en johnson normaal op het middenveld zouden staan.Feyenoord Rotterdam![]()
Mike van duinen heeft er een volgens mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
Geeft EA nog die speciale pro cards ?![]()
Iemand een idee of als ik nu via mijn provider FOX neem, ik het dan zo gelijk heb of dat ik een aantal dagen moet wachten?![]()
jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een idee of als ik nu via mijn provider FOX neem, ik het dan zo gelijk heb of dat ik een aantal dagen moet wachten?Young bloods everywhere....![]()
ja als ajax niets presteert ga je maar voor voormalig ajax spelers zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez je rotclub verkracht met een hattrick, lul.![]()
![]()
Ja dan bel ik hem evenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mike van duinen heeft er een volgens mijIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ja. Kijk hier gaat Frank van Mosselveld op de foto met zijn FUT kaart nadat hij hoorde een speciale pro kaart te krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
Geeft EA nog die speciale pro cards ?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben je wel eens naar een Arsenal wedstrijd geweest? Ik was laatst nog bij Ajax - Ido Ambacht en ga woensdag weer naar Ajax - Celticquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja als ajax niets presteert ga je maar voor voormalig ajax spelers zijn
![]()
![]()
ik ga alleen als ze winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een Arsenal wedstrijd geweest? Ik was laatst nog bij Ajax - Ido Ambacht en ga woensdag weer naar Ajax - Celtic
![]()
Dan zou ik nu je kans gaan pakken want ze doen het wel aardig dit seizoen.quote:
Trouwens, als Vermaelen nou eens zou spelen voor Arsenal maar die zit steeds op de bank.
Denken dat Per en Koscielny beter zijn dan Vermaelen![]()
![]()
Zit je te trollen of heb je Vermaelen niet zien spelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan zou ik nu je kans gaan pakken want ze doen het wel aardig dit seizoen.
Trouwens, als Vermaelen nou eens zou spelen voor Arsenal maar die zit steeds op de bank.
Denken dat Per en Koscielny beter zijn dan Vermaelen![]()
Koscielny wel hoor, prima speler geworden. Per kan er geen klote vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan zou ik nu je kans gaan pakken want ze doen het wel aardig dit seizoen.
Denken dat Per en Koscielny beter zijn dan Vermaelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vermaelen heeft minuten gemaakt?!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit je te trollen of heb je Vermaelen niet zien spelen?![]()
Nu spelen iig Per en Koscielny.![]()
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef ThadCastle het volgende:
Henderson wtf, slecht schot maar kon zo doorlopen
Feyenoord Rotterdam![]()
Ja maar films kunnen daar niet...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet zo lui zijn en voor series gewoon aanklikken @ followmy.tv
doe het ook vaak genoeg zelf niet maar bij series die je volgt blijf je toch wel zien wanneer de nieuwe uitkomt daarJa had wel eens zoiets gemaakt, een extensie voor windows maar daar zat ook een zelfgemaakte db + site aan vast. Te veel werkquote:Idd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
programmeer jij nou maar dat ik eens een keer wordt onthouden bij wefut![]()
Ik programmeer jullie allemaal de moederAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
SantiiiiiiiiiigollllllllAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fischer!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mis ik die goal omdat die stream haperde. Werkt niet lekker 2 fox streams naast elkaar via draadloos
Feyenoord Rotterdam![]()
Sieg, Tor, Buddy, Pal, Son gaat scoren vandaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen met een hekel aan voetbal.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan redelijk vrij doorlopen, maar speelde de bal echt 5 meter te ver voor zich uit omdat hij een spastische kneus is.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een aanname doen die Kuijt zelfs niet voor elkaar zou krijgen.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vorig jaar was Fischer nog een halfgod volgens sommigen. Dat is hij nu zeker niet meer?Feyenoord Rotterdam![]()
Is gewoon altijd een momentenvoetballer geweest. En als die momenten er niet meer zijn blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:54 schreef Fuszy het volgende:
Vorig jaar was Fischer nog een halfgod volgens sommigen. Dat is hij nu zeker niet meer?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tja..voor een winger zonder snelheid, zonder voorzet en zonder een echte actie doet hij het nog aardig, maar zijn toekomst ligt toch niet op LW lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh Megapool..schitterend
Ook al was het abseitzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Avond.
Ik moest net spelen en toen stonden we binnen 10 minuten 3-0 voor. Uiteindelijk met 3-4 verloren.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
wat jammer!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
Avond.
Ik moest net spelen en toen stonden we binnen 10 minuten 3-0 voor. Uiteindelijk met 3-4 verloren.![]()
4 goals tegen uit strafcorners.quote:![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kk momentumquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
Avond.
Ik moest net spelen en toen stonden we binnen 10 minuten 3-0 voor. Uiteindelijk met 3-4 verloren.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
Avond.
Ik moest net spelen en toen stonden we binnen 10 minuten 3-0 voor. Uiteindelijk met 3-4 verloren.![]()
![]()
![]()
quote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik weet het.quote:
Die stream van fox is echt aids. Blijft de hele tijd hangen bij mij
Arsenal - LiverpoolFeyenoord Rotterdam![]()
B=K
hockey
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Achja als je tegenstander een goede corner heeft ben je al snel de lulquote:
Ik was altijd schietschijf op de lijn (met die maskers tegenwoordig is het toch iets chiller).![]()
Ik ben ook lijnstop, maar alle ballen gaan bijna naar rechts omdat dat voor de schutter veel makkelijker is. Ik had er wel 1, speel ik hem naar de zijkant en neemt iemand van ons team hem aan en speelt hij hem weer terug naar het midden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja als je tegenstander een goede corner heeft ben je al snel de lul
Ik was altijd schietschijf op de lijn (met die maskers tegenwoordig is het toch iets chiller).
bij mij ook met Ajax - Vitessequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Arsenal - Liverpool![]()
Geen last van..heb hem ook opstaan. Hij werkt wel altijd beter als je hem van auto haalt en gewoon zelf op 720p zet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Arsenal - LiverpoolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van..heb hem ook opstaan. Hij werkt wel altijd beter als je hem van auto haalt en gewoon zelf op 720p zet.
Feyenoord Rotterdam![]()
lolbegovic.
Beetje coach zet er nu toch gewoon een LW in... dan heeft Sagna zo zijn 2e kaart te pakken of heb je een assistje + goal.![]()
Le professeur zou er verstandig aan doen Sagna te wisselen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Beetje coach zet er nu toch gewoon een LW in... dan heeft Sagna zo zijn 2e kaart te pakken of heb je een assistje + goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk duo is het beste ?
In de duo's waar Wilshere en Cabaye niet inzitten kan een van hun nog in plaats van ArtetaIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Nou dan komt Jenkinson erin dus lijkt me het risico op rood wel waard. 10 man of Jenkinson... ik zou voor 10 man gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Le professeur zou er verstandig aan doen Sagna te wisselen.![]()
Genoeg opties op de bank bij Pool daarvoor ja. Sterling, Moses, Coutinho..hij kan een stuk aanvallender spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Beetje coach zet er nu toch gewoon een LW in... dan heeft Sagna zo zijn 2e kaart te pakken of heb je een assistje + goal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan komt Jenkinson erin dus lijkt me het risico op rood wel waard. 10 man of Jenkinson... ik zou voor 10 man gaan."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan komt Jenkinson erin dus lijkt me het risico op rood wel waard. 10 man of Jenkinson... ik zou voor 10 man gaan.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk duo is het beste ?
In de duo's waar Wilshere en Cabaye niet inzitten kan een van hun nog in plaats van ArtetaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou Arteta sowieso niet neerzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.
Ja klopt speel nu met Sandro - Paulinho, maar de passing is niet heel goed..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.hoezoquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Arteta sowieso niet neerzetten.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Hij is niet snel, niet sterk en zijn enige stand-out stat is passing, maar dan zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt speel nu met Sandro - Paulinho, maar de passing is niet heel goed..
[..]
hoezo
Diaby ontbreekt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.![]()
Vitesse graaft zich ondertussen lekker in."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zelf speel je met al die slome tering russen en met Totti en Del Pieroquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is niet snel, niet sterk en zijn enige stand-out stat is passing, maar dan zijn er genoeg alternatieven.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
AJax bakt er ook totaal niets van. Saaie ploeg is dat zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef TBakkert het volgende:
Vitesse graaft zich ondertussen lekker in.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
yupquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
Werkt het onthouden van het inloggen bij WeFUT bij meer mensen niet?![]()
Hij staat op mute hier lijkt het? Bijna dan..je kan dat balkje toch gewoon verschuiven?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom kan ik het geluid niet niet harder zetten bij die stream programmaatjes op firstrow?
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jupquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
Werkt het onthouden van het inloggen bij WeFUT bij meer mensen niet?![]()
die stream van ajax vitesse is helemaal aids. Die van arsenal ging net wel soepelFeyenoord Rotterdam![]()
Yupquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
Werkt het onthouden van het inloggen bij WeFUT bij meer mensen niet?Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet kan daar helemaal niet op klikken. dat is het vreemde juist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat op mute hier lijkt het? Bijna dan..je kan dat balkje toch gewoon verschuiven?![]()
Totti heeft fantastische ingame stats om dat te compenseren en die Russen zijn allemaal vrij groot en sterk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zelf speel je met al die slome tering russen en met Totti en Del Piero
Bij firstrow moet je vaak 10 keer klikken maar dan lukt het wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat op mute hier lijkt het? Bijna dan..je kan dat balkje toch gewoon verschuiven?
Vaak zit er zo'n reclame voor weet niet als je dat blockt of het nog effect heeft (geen verstand van).
Anders even f5 en dan proberen.![]()
link?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet kan daar helemaal niet op klikken. dat is het vreemde juist.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://firstrownow.eu/watch/218515/2/watch-ajax-vs-vitesse.htmlquote:
Kan ook niet pauzeren of groter maken.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Word je ook uitgelogd als je je browser afsluit en gelijk weer opstart?![]()
Ik ook niet bij die, maar waarom niet gewoon link 1 kijken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://firstrownow.eu/watch/218515/2/watch-ajax-vs-vitesse.html
Kan ook niet pauzeren of groter maken.
Slechtere kwaliteitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook niet bij die, maar waarom niet gewoon link 1 kijken?![]()
Ik heb 't probleem al gevonden. Nu zou je een maand ingelogd moeten blijven als je het vakje "keep me logged in" aanvinkt. Tot nu was dat maar 24 uur, vandaar dat je nu nog wel ingelogd was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
Oh nu ben ik nog wel steeds ingelogd, maar dat is niet altijd zo![]()
1 guy 2 cupsquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag gewoon 2 cups op rij gewonnen. 8 WedstrijdenYoung bloods everywhere....![]()
Hij had beter terug kunnen lopen naar de middenlijn en vanaf daar een omhaal kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mooi balletje van Serero wel. Jammer dat Fischer het niet afmaakt.![]()
quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die gast loopt blind gewoon in de weg idioot. Ga chips vreten dikzak
Feyenoord Rotterdam![]()
Je bent zelf dik en een tramper bij FIFA.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die gast loopt blind gewoon in de weg idioot. Ga chips vreten dikzak
Alsof Blind had gescoordSerero had moeten schieten dan was het 1-0.
![]()
Mongooltjequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die gast loopt blind gewoon in de weg idioot. Ga chips vreten dikzak![]()
![]()
Tramper?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf dik en een tramper bij FIFA.
Alsof Blind had gescoordSerero had moeten schieten dan was het 1-0.
![]()
![]()
Je bent zelf raar. Beetje Serero uitscheldenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha dus omdat hij dat zegt is dat ook zo? Echt een raar ventje ben jij hé.Als BDIL iets zegt geloof ik dat natuurlijk.
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
flikker ik telde hem al, dacht dat mijn stream achterliepquote:vooral als ik moet gaan wedden. Om je een goed gevoel te geven. Ik heb op Ajax to win ingezet.
Feyenoord Rotterdam![]()
Hebben jullie dat ook wel eens dat je beide teams goed spelen, maar dat 1 van die 2 teams toch je win streak vaak verneukt ?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Ook nog blind ook nogquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Beetje Serero uitscheldenJe ziet toch duidelijk dat die gast er vrij weinig van bakt, en dan ook nog eens een medespeler in de weg lopen als die wil schieten.
![]()
Nee! dat doen beide teams bij mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je beide teams goed spelen, maar dat 1 van die 2 teams toch je win streak vaak verneukt ?Feyenoord Rotterdam![]()
#teambdilquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Beetje Serero uitscheldenAls BDIL iets zegt geloof ik dat natuurlijk.
![]()
Dat lijkt me vrij logisch, want anders zou je record ?-0-0 zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je beide teams goed spelen, maar dat 1 van die 2 teams toch je win streak vaak verneukt ?![]()
Hij had anders wel 2 assists op Fischer maar die kon niet scoren. De bal lag juist goed voor een finesse van Serero. Hij had hem gewoon gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook nog blind ook nogJe ziet toch duidelijk dat die gast er vrij weinig van bakt, en dan ook nog eens een medespeler in de weg lopen als die wil schieten.
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, want anders zou je record ?-0-0 zijn.![]()
Die kkgieren bij Fox mogen wel eens zorgen voor betere streams, het is al maanden zo dat bij grote wedstrijden de streams laggen als een malle.![]()
Ja bij arsenal - Liverpool is het op het moment belachelijk. Net bij Ajax ook alquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef wieisboos het volgende:
Die kkgieren bij Fox mogen wel eens zorgen voor betere streams, het is al maanden zo dat bij grote wedstrijden de streams laggen als een malle.Feyenoord Rotterdam![]()
Vorig seizoen hebben de streams me tot wanhoop gedreven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef wieisboos het volgende:
Die kkgieren bij Fox mogen wel eens zorgen voor betere streams, het is al maanden zo dat bij grote wedstrijden de streams laggen als een malle.![]()
Tuurlijk joh. Blind was degene die de combinatie aan ging.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had anders wel 2 assists op Fischer maar die kon niet scoren. De bal lag juist goed voor een finesse van Serero. Hij had hem gewoon gemaakt.![]()
Hij had hem toch niet gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Blind was degene die de combinatie aan ging.![]()
Ik mag je wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]vooral als ik moet gaan wedden. Om je een goed gevoel te geven. Ik heb op Ajax to win ingezet.
![]()
![]()
Welke pakket heb jij van FOX?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef wieisboos het volgende:
Streams van EL waren echt perfect, die liepen bijna gelijk met de tv uitzending.![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
godver zie nu pas dat je pascal bent en niet rijstbal![]()
Ja ik vind dat er een duel moet plaatsvinden tussen Rijst en Pazzl om te beslissen wie zn UI moet changen.![]()
Je kunt zeker alleen streams via je smartphone/tablet bekijken als je FOX GO (?) hebt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
eredivisie + international
godver zie nu pas dat je pascal bent en niet rijstbal
Kut Rijst heeft mijn UI gejat. Mja, ik ben nou eenmaal een trendzetter.![]()
![]()
Ik had 'm eerst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Zhano het volgende:
Ja ik vind dat er een duel moet plaatsvinden tussen Rijst en Pazzl om te beslissen wie zn UI moet changen.![]()
![]()
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt zeker alleen streams via je smartphone/tablet bekijken als je FOX GO (?) hebt?![]()
Ozil valt ook niet echt op, of ligt dat aan mij?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
Hoelang staat coutinho er al in?hij valt me nu pas op
![]()
Is ook niet echt in vorm, laatste wedstrijden onzichtbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ozil valt ook niet echt op, of ligt dat aan mij?Na de rust meteen erin gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
Hoelang staat coutinho er al in?hij valt me nu pas op
![]()
Nee klopt cazorla wordt meer betrokken in het spelquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ozil valt ook niet echt op, of ligt dat aan mij?![]()
Ik vind Ba en Benteke beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier met Lukaku zijn NIF gespeeld ?
Hoe is hij in koppen ?![]()
Zijn IF is al kut met koppen vind ik. Of die keeper had elke keer een magneetquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is hij in koppen ?
Feyenoord Rotterdam![]()
Matig, liever Benteke.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is hij in koppen ?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is hij in koppen ?![]()
![]()
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vindenIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Dan zou ik liever voor Soldado of Negredo gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vindenWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Baquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vinden![]()
Dat schot van hem? Geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, maar hoe was dit een corner )
Feyenoord Rotterdam![]()
Probeer eens iets anders joh..FUT is meer dan cross abuse hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vinden
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Soldado is te klein..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zou ik liever voor Soldado of Negredo gaan.Vergeten die heb ik zelfs nog in mijn clubquote:
Adebayor was prima bij mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vindenook nog 4* skills
![]()
En waarom kun je Benteke maar in 1 team hebben dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vinden![]()
ik wil ze gebruiken om corners te verdedigenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer eens iets anders joh..FUT is meer dan cross abuse hoor
Maar heeft wel veel betere jumping stats dan Lukaku.quote:Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Omdat ik te gierig ben om een fitness card voor hem te kopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En waarom kun je Benteke maar in 1 team hebben dan?Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
kosten niks dit jaar johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik te gierig ben om een fitness card voor hem te kopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Adebayor al geprobeerd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik te gierig ben om een fitness card voor hem te kopen![]()
![]()
bohhh schitterendquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee heeft wel goeie stats en die 4* skillsquote:
True kan er ook aldoor gewoon squad fitness op gooienquote:Ik beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Steeds hetzelfde team is ook niet altijd leuk en BPL heeft genoeg leuke spelers voor 2 teams.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heeft wel goeie stats en die 4* skills
[..]
True kan er ook aldoor gewoon squad fitness op gooien![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn Ars Liv bets ga ik ook verliezenFeyenoord Rotterdam![]()
![]()
Denk dat dit het word ook al zijn de workrates van mijn spitsen niet echt goedIk beuk jullie allemaal in elkaar.![]()
Sagna Kos Merte Vermaelen
Met op LM en RM Jenkinson en Monreal![]()
Achja verder zijn er ook alleen jeugdspelers.![]()
Alleen Sakho met high defensive workratesquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit het word ook al zijn de workrates van mijn spitsen niet echt goed.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Niets mis mee. Vertonghen beetje stofzuigen en die backs staan gewoon goed zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Sakho met high defensive workrates.
Ik zou alleen geen Begovic nemen, gewoon Lloris/Cech die kosten ook niets.![]()
Dit heb juist gekozen voor Gibbs vanwege zijn workrates blijft hij nog wat achterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niets mis mee. Vertonghen beetje stofzuigen en die backs staan gewoon goed zo.
Het loopquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit het word ook al zijn de workrates van mijn spitsen niet echt goed![]()
San SiroBeetje gokken waar je spelers zijn en dan maar hopen dat je de bal nog hebt als je weer uit de schaduw komt
Waarom stopt EA dit soort tyfus in zo'n spel![]()
![]()
Met het shirt van Boca Juniors heb je er het minste last van vind ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef Zhano het volgende:
San SiroBeetje gokken waar je spelers zijn en dan maar hopen dat je de bal nog hebt als je weer uit de schaduw komt
Waarom stopt EA dit soort tyfus in zo'n spelWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Vitesse is anders ook heel matig hoor. Als Piazon hun beste spelers is...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Frank nu nog zegt dat Ajax beter wasTegen Celtic kan Ajax waarschijnlijk ineens wel weer wat.
![]()
![]()
Njah, dan word je ergens anders wel weer genaaid over randzakenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met het shirt van Boca Juniors heb je er het minste last van vind ik.
GTA V, nog steeds een beter voetbalspel dan FIFA:![]()
![]()
Dit. Godver Kevin het is ons niet gegundquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wed een keer op lollerpool en prompt kunnen ze niet scoren![]()
Laatst tegen iemand met San Siro als stadion een zwarte bal en home tenue van Inter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef Zhano het volgende:
Waarom stopt EA dit soort tyfus in zo'n spel
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Piazon is anders wel heel goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vitesse is anders ook heel matig hoor. Als Piazon hun beste spelers is...![]()
Bij vlagen staat de verdediging wel eens goed bij Ajax. Ze missen alleen de echte dreiging naar voren.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit. Godver Kevin het is ons niet gegundFeyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: