Is ook niet echt in vorm, laatste wedstrijden onzichtbaar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ozil valt ook niet echt op, of ligt dat aan mij?
Na de rust meteen erin gekomen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
Hoelang staat coutinho er al in?hij valt me nu pas op
Nee klopt cazorla wordt meer betrokken in het spelquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ozil valt ook niet echt op, of ligt dat aan mij?
Ik vind Ba en Benteke beter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Iemand hier met Lukaku zijn NIF gespeeld ?
Hoe is hij in koppen ?
Zijn IF is al kut met koppen vind ik. Of die keeper had elke keer een magneetquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is hij in koppen ?
Matig, liever Benteke.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is hij in koppen ?
Goedquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:56 schreef Djeetje het volgende:
Hoe is hij in koppen ?
Dan zou ik liever voor Soldado of Negredo gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vinden
Baquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik heb Benteke al in een ander BPL team, maar al mijn andere teams gewoon minder dan dat team dus dacht ik maak ik nog maar een BPL team dus moet ik een goeie kopper vinden
Dat schot van hem? Geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Scheelde niet veel, maar hoe was dit een corner )
Probeer eens iets anders joh..FUT is meer dan cross abuse hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
Soldado is te klein..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:00 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dan zou ik liever voor Soldado of Negredo gaan.
Vergeten die heb ik zelfs nog in mijn clubquote:
Adebayor was prima bij mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
En waarom kun je Benteke maar in 1 team hebben dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:59 schreef Djeetje het volgende:
ik wil ze gebruiken om corners te verdedigenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probeer eens iets anders joh..FUT is meer dan cross abuse hoor
Maar heeft wel veel betere jumping stats dan Lukaku.quote:
Omdat ik te gierig ben om een fitness card voor hem te kopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En waarom kun je Benteke maar in 1 team hebben dan?
kosten niks dit jaar johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik te gierig ben om een fitness card voor hem te kopen
Adebayor al geprobeerd?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat ik te gierig ben om een fitness card voor hem te kopen
bohhh schitterendquote:
Nee heeft wel goeie stats en die 4* skillsquote:
True kan er ook aldoor gewoon squad fitness op gooienquote:
Steeds hetzelfde team is ook niet altijd leuk en BPL heeft genoeg leuke spelers voor 2 teams.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee heeft wel goeie stats en die 4* skills
[..]
True kan er ook aldoor gewoon squad fitness op gooien
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:07 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn Ars Liv bets ga ik ook verliezen
Alleen Sakho met high defensive workratesquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit het word ook al zijn de workrates van mijn spitsen niet echt goed
Niets mis mee. Vertonghen beetje stofzuigen en die backs staan gewoon goed zo.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Sakho met high defensive workrates.
Dit heb juist gekozen voor Gibbs vanwege zijn workrates blijft hij nog wat achterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niets mis mee. Vertonghen beetje stofzuigen en die backs staan gewoon goed zo.
Het loopquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:10 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dit het word ook al zijn de workrates van mijn spitsen niet echt goed
Met het shirt van Boca Juniors heb je er het minste last van vind ik.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef Zhano het volgende:
San SiroBeetje gokken waar je spelers zijn en dan maar hopen dat je de bal nog hebt als je weer uit de schaduw komt
Waarom stopt EA dit soort tyfus in zo'n spel
Vitesse is anders ook heel matig hoor. Als Piazon hun beste spelers is...quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als Frank nu nog zegt dat Ajax beter wasTegen Celtic kan Ajax waarschijnlijk ineens wel weer wat.
Njah, dan word je ergens anders wel weer genaaid over randzakenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met het shirt van Boca Juniors heb je er het minste last van vind ik.
Dit. Godver Kevin het is ons niet gegundquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wed een keer op lollerpool en prompt kunnen ze niet scoren
Laatst tegen iemand met San Siro als stadion een zwarte bal en home tenue van Inter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:13 schreef Zhano het volgende:
San SiroBeetje gokken waar je spelers zijn en dan maar hopen dat je de bal nog hebt als je weer uit de schaduw komt
Waarom stopt EA dit soort tyfus in zo'n spel
Piazon is anders wel heel goed.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vitesse is anders ook heel matig hoor. Als Piazon hun beste spelers is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |