Tuurlijk joh. Blind was degene die de combinatie aan ging.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had anders wel 2 assists op Fischer maar die kon niet scoren. De bal lag juist goed voor een finesse van Serero. Hij had hem gewoon gemaakt.
Hij had hem toch niet gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Blind was degene die de combinatie aan ging.
Ik mag je wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
[..]vooral als ik moet gaan wedden. Om je een goed gevoel te geven. Ik heb op Ajax to win ingezet.
Welke pakket heb jij van FOX?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:34 schreef wieisboos het volgende:
Streams van EL waren echt perfect, die liepen bijna gelijk met de tv uitzending.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
godver zie nu pas dat je pascal bent en niet rijstbal
Je kunt zeker alleen streams via je smartphone/tablet bekijken als je FOX GO (?) hebt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
eredivisie + international
godver zie nu pas dat je pascal bent en niet rijstbal
Ik had 'm eerst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef Zhano het volgende:
Ja ik vind dat er een duel moet plaatsvinden tussen Rijst en Pazzl om te beslissen wie zn UI moet changen.
Volgens mij wel jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je kunt zeker alleen streams via je smartphone/tablet bekijken als je FOX GO (?) hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |