kladblokquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een echt goed werkend systeem om bij te houden wat je gekeken hebt aan films en series oid? Liefst automatisch...
niet zo lui zijn en voor series gewoon aanklikken @ followmy.tvquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Heeft er iemand eigenlijk een echt goed werkend systeem om bij te houden wat je gekeken hebt aan films en series oid? Liefst automatisch...
Zelf programmerenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:20 schreef Zhano het volgende:
Daar gaat pascal overquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
programmeer jij nou maar dat ik eens een keer wordt onthouden bij wefut
goeie jinx vrindquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Suarez gaat zo meteen even Arsenal kapot maken
wat is het verschil ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Windows op Nederlands
Bovendien Notepad++
3atb DS2 style ja.quote:
ga jij nou maar een 3ds kopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jinx is een Pokémon, meer niet
nee zij heet Jynxquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jinx is een Pokémon, meer niet
Mike van duinen heeft er een volgens mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
Geeft EA nog die speciale pro cards ?
jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef Jongentje. het volgende:
Iemand een idee of als ik nu via mijn provider FOX neem, ik het dan zo gelijk heb of dat ik een aantal dagen moet wachten?
ja als ajax niets presteert ga je maar voor voormalig ajax spelers zijnquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik hoop dat Suarez je rotclub verkracht met een hattrick, lul.
Ja dan bel ik hem evenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:28 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Mike van duinen heeft er een volgens mij
Ja. Kijk hier gaat Frank van Mosselveld op de foto met zijn FUT kaart nadat hij hoorde een speciale pro kaart te krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:27 schreef Djeetje het volgende:
Geeft EA nog die speciale pro cards ?
Ben je wel eens naar een Arsenal wedstrijd geweest? Ik was laatst nog bij Ajax - Ido Ambacht en ga woensdag weer naar Ajax - Celticquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja als ajax niets presteert ga je maar voor voormalig ajax spelers zijn
ik ga alleen als ze winnenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ben je wel eens naar een Arsenal wedstrijd geweest? Ik was laatst nog bij Ajax - Ido Ambacht en ga woensdag weer naar Ajax - Celtic
Dan zou ik nu je kans gaan pakken want ze doen het wel aardig dit seizoen.quote:
Zit je te trollen of heb je Vermaelen niet zien spelen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan zou ik nu je kans gaan pakken want ze doen het wel aardig dit seizoen.
Trouwens, als Vermaelen nou eens zou spelen voor Arsenal maar die zit steeds op de bank.
Denken dat Per en Koscielny beter zijn dan Vermaelen
Koscielny wel hoor, prima speler geworden. Per kan er geen klote vanquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan zou ik nu je kans gaan pakken want ze doen het wel aardig dit seizoen.
Trouwens, als Vermaelen nou eens zou spelen voor Arsenal maar die zit steeds op de bank.
Denken dat Per en Koscielny beter zijn dan Vermaelen
Vermaelen heeft minuten gemaakt?!quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zit je te trollen of heb je Vermaelen niet zien spelen?
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:39 schreef ThadCastle het volgende:
Henderson wtf, slecht schot maar kon zo doorlopen
Ja maar films kunnen daar niet...quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet zo lui zijn en voor series gewoon aanklikken @ followmy.tv
doe het ook vaak genoeg zelf niet maar bij series die je volgt blijf je toch wel zien wanneer de nieuwe uitkomt daar
Ja had wel eens zoiets gemaakt, een extensie voor windows maar daar zat ook een zelfgemaakte db + site aan vast. Te veel werkquote:
Idd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
programmeer jij nou maar dat ik eens een keer wordt onthouden bij wefut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |