Ik ben ook lijnstop, maar alle ballen gaan bijna naar rechts omdat dat voor de schutter veel makkelijker is. Ik had er wel 1, speel ik hem naar de zijkant en neemt iemand van ons team hem aan en speelt hij hem weer terug naar het midden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Achja als je tegenstander een goede corner heeft ben je al snel de lul
Ik was altijd schietschijf op de lijn (met die maskers tegenwoordig is het toch iets chiller).
bij mij ook met Ajax - Vitessequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Die stream van fox is echt aids. Blijft de hele tijd hangen bij mij
Arsenal - Liverpool
Geen last van..heb hem ook opstaan. Hij werkt wel altijd beter als je hem van auto haalt en gewoon zelf op 720p zet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
Die stream van fox is echt aids. Blijft de hele tijd hangen bij mij
Arsenal - Liverpool
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen last van..heb hem ook opstaan. Hij werkt wel altijd beter als je hem van auto haalt en gewoon zelf op 720p zet.
Le professeur zou er verstandig aan doen Sagna te wisselen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Beetje coach zet er nu toch gewoon een LW in... dan heeft Sagna zo zijn 2e kaart te pakken of heb je een assistje + goal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk duo is het beste ?
In de duo's waar Wilshere en Cabaye niet inzitten kan een van hun nog in plaats van ArtetaIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Nou dan komt Jenkinson erin dus lijkt me het risico op rood wel waard. 10 man of Jenkinson... ik zou voor 10 man gaan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Le professeur zou er verstandig aan doen Sagna te wisselen.
Genoeg opties op de bank bij Pool daarvoor ja. Sterling, Moses, Coutinho..hij kan een stuk aanvallender spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
Beetje coach zet er nu toch gewoon een LW in... dan heeft Sagna zo zijn 2e kaart te pakken of heb je een assistje + goal.
Ook weer waar...quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan komt Jenkinson erin dus lijkt me het risico op rood wel waard. 10 man of Jenkinson... ik zou voor 10 man gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou dan komt Jenkinson erin dus lijkt me het risico op rood wel waard. 10 man of Jenkinson... ik zou voor 10 man gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:11 schreef Djeetje het volgende:
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk duo is het beste ?
In de duo's waar Wilshere en Cabaye niet inzitten kan een van hun nog in plaats van ArtetaAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik zou Arteta sowieso niet neerzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.
Ja klopt speel nu met Sandro - Paulinho, maar de passing is niet heel goed..quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cabaye, Arteta, Wilshere en in iets mindere mate Paulinho zijn vrij zwak qua strength..daar zou ik dan een sterkere speler naast willen eigenlijk.
hoezoquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou Arteta sowieso niet neerzetten.
Hij is niet snel, niet sterk en zijn enige stand-out stat is passing, maar dan zijn er genoeg alternatieven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja klopt speel nu met Sandro - Paulinho, maar de passing is niet heel goed..
[..]
hoezo
Diaby ontbreekt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zelf speel je met al die slome tering russen en met Totti en Del Pieroquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is niet snel, niet sterk en zijn enige stand-out stat is passing, maar dan zijn er genoeg alternatieven.
AJax bakt er ook totaal niets van. Saaie ploeg is dat zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef TBakkert het volgende:
Vitesse graaft zich ondertussen lekker in.
yupquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
Werkt het onthouden van het inloggen bij WeFUT bij meer mensen niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |