Hij staat op mute hier lijkt het? Bijna dan..je kan dat balkje toch gewoon verschuiven?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom kan ik het geluid niet niet harder zetten bij die stream programmaatjes op firstrow?
[ afbeelding ]
Jupquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
Werkt het onthouden van het inloggen bij WeFUT bij meer mensen niet?
Yupquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef pascal08 het volgende:
Werkt het onthouden van het inloggen bij WeFUT bij meer mensen niet?
quote:
Niet kan daar helemaal niet op klikken. dat is het vreemde juist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat op mute hier lijkt het? Bijna dan..je kan dat balkje toch gewoon verschuiven?
Totti heeft fantastische ingame stats om dat te compenseren en die Russen zijn allemaal vrij groot en sterk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zelf speel je met al die slome tering russen en met Totti en Del Piero
Bij firstrow moet je vaak 10 keer klikken maar dan lukt het wel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij staat op mute hier lijkt het? Bijna dan..je kan dat balkje toch gewoon verschuiven?
link?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet kan daar helemaal niet op klikken. dat is het vreemde juist.
http://firstrownow.eu/watch/218515/2/watch-ajax-vs-vitesse.htmlquote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Word je ook uitgelogd als je je browser afsluit en gelijk weer opstart?
Ik ook niet bij die, maar waarom niet gewoon link 1 kijken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://firstrownow.eu/watch/218515/2/watch-ajax-vs-vitesse.html
Kan ook niet pauzeren of groter maken.
Slechtere kwaliteitquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ook niet bij die, maar waarom niet gewoon link 1 kijken?
Ik heb 't probleem al gevonden. Nu zou je een maand ingelogd moeten blijven als je het vakje "keep me logged in" aanvinkt. Tot nu was dat maar 24 uur, vandaar dat je nu nog wel ingelogd was.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
Oh nu ben ik nog wel steeds ingelogd, maar dat is niet altijd zo
1 guy 2 cupsquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:23 schreef Toefjes het volgende:
Vandaag gewoon 2 cups op rij gewonnen. 8 Wedstrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |