quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Die gast loopt blind gewoon in de weg idioot. Ga chips vreten dikzak
Je bent zelf dik en een tramper bij FIFA.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mongooltjequote:Op zaterdag 2 november 2013 19:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Tramper?quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf dik en een tramper bij FIFA.
Alsof Blind had gescoordSerero had moeten schieten dan was het 1-0.
Je bent zelf raar. Beetje Serero uitscheldenquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha dus omdat hij dat zegt is dat ook zo? Echt een raar ventje ben jij hé.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:30 schreef wieisboos het volgende:
[..]
flikker ik telde hem al, dacht dat mijn stream achterliep
quote:
Ook nog blind ook nogquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Beetje Serero uitschelden
Nee! dat doen beide teams bij mijquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je beide teams goed spelen, maar dat 1 van die 2 teams toch je win streak vaak verneukt ?
#teambdilquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je bent zelf raar. Beetje Serero uitscheldenAls BDIL iets zegt geloof ik dat natuurlijk.
Dat lijkt me vrij logisch, want anders zou je record ?-0-0 zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens dat je beide teams goed spelen, maar dat 1 van die 2 teams toch je win streak vaak verneukt ?
Hij had anders wel 2 assists op Fischer maar die kon niet scoren. De bal lag juist goed voor een finesse van Serero. Hij had hem gewoon gemaakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ook nog blind ook nogJe ziet toch duidelijk dat die gast er vrij weinig van bakt, en dan ook nog eens een medespeler in de weg lopen als die wil schieten.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij logisch, want anders zou je record ?-0-0 zijn.![]()
Ja bij arsenal - Liverpool is het op het moment belachelijk. Net bij Ajax ook alquote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef wieisboos het volgende:
Die kkgieren bij Fox mogen wel eens zorgen voor betere streams, het is al maanden zo dat bij grote wedstrijden de streams laggen als een malle.
Vorig seizoen hebben de streams me tot wanhoop gedreven.quote:Op zaterdag 2 november 2013 19:33 schreef wieisboos het volgende:
Die kkgieren bij Fox mogen wel eens zorgen voor betere streams, het is al maanden zo dat bij grote wedstrijden de streams laggen als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |