SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Die heeft de meeste punten gepaktquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Wie er ook kampioen wordt dit jaar, het zal geen terechte kampioen zijn.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:33 schreef pascal08 het volgende:
Wie er ook kampioen wordt dit jaar, het zal geen terechte kampioen zijn.
Sterk middenveld en goede aanval al ken ik die RW niet. Die RB is een beest, de CB's missen lengte maar dat is bij silvers geen probleem. Ik zeg jaquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat schaam ik me hier voor zeg bahbah. Eerst laat de Boer die roetmop 90 minuten spelen terwijl die Schone op de bank laatEn laat hij Siggy spelen terwijl die al 3-4 wedstrijden niet goed speelt.
Zwarte Piet moet lekker pakjes bezorgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat schaam ik me hier voor zeg bahbah. Eerst laat de Boer die roetmop 90 minuten spelen terwijl die Schone op de bank laatEn laat hij Siggy spelen terwijl die al 3-4 wedstrijden niet goed speelt.
jezelf quoten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zwarte Piet moet lekker pakjes bezorgen.
Ach over 6 minuten kun je PSV uitlachen..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Dudeweiser het volgende:
Het komt niet eens als een verrassing. Kansloos gedoe weer
Siem niet in vorm en Hoesen is niet beterquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.
Ajax mist gewoon iemand die ze er in prikt. Wedstrijd kon beide kanten opvallen.
Als Sigthorsson mislukt, krijgen De Boer en Overmars weer over zich heen dat ze een verkeerd aankoopbeleid hebben. Daarom laat hij hem nog niet banken, maar dat lijkt me ook niet heel lang meer duren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak Sigthorson onder dat bureau van de Boer heeft gekropen... die heeft echt veel krediet zeg.
Ajax mist gewoon iemand die ze er in prikt. Wedstrijd kon beide kanten opvallen.
Iemand heeft de hoofdletter i gebruikt?quote:
Ibra maar terughalen in de winter dan.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Siem niet in vorm en Hoesen is niet beter
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach over 6 minuten kun je PSV uitlachen..
De hoofdletter 0.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iemand heeft de hoofdletter i gebruikt?
Jij gaat me niet wijsmaken dat ze niets in de jeugd hebben dat beter is dan Sigthorsson?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:39 schreef wonton het volgende:
[..]
Siem niet in vorm en Hoesen is niet beter
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie moeten van iedereen natuurlijk weer Serero hebben maar de andere 10 waren ook slecht.
nou nou kom kom niet zo verdrietig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie moeten van iedereen natuurlijk weer Serero hebben maar de andere 10 waren ook slecht.
Niemand heeft nou eens medelijden met ons aller Ajax. Iedereen die niet voor Ajax is gunt Ajax helemaal niksquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.
Gohquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niemand heeft nou eens medelijden met ons aller Ajax. Iedereen die niet voor Ajax is gunt Ajax helemaal niks![]()
![]()
Tegen Celtic kan Ajax hopelijk wel weer alles. Om vervolgens dat weekend weer slecht te spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.
Cilessen was veruit de beste.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een triest Ajax weer. Zeker 10 van de 11 op het veld zijn ajax onwaardig![]()
En met die knakenbijters daar op het kantoor gaat het voorlopig ook niks worden
on the bright side, ik heb maar 80 cent verlies gedraaid vandaag. Zo maar bier gaan drinken dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nou nou kom kom niet zo verdrietig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |