elke wedstrijd zit hij wel te jankenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat is dit nou![]()
Geblesseerd is geblesseerd. Hij heeft tot nu toe gewoon constant gespeeld.
Neuh, vind ik niet. Hij werd ook gewoon flink geramd. Kan zoiets gebeuren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
elke wedstrijd zit hij wel te janken
Dat is inderdaad gewoon rood... wat een bizarre actie weer...quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:07 schreef jepperdeprep het volgende:
Zozo, komt Rekik goed weg met een gele kaart.
0% kans johquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:09 schreef Ajacied7 het volgende:
Rayo komt los. Penalty benut en kopbal op de lat
het zit absoluut niet mee hequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:10 schreef Ajacied7 het volgende:
2-3 wtf
Had net op -3,5 voor Real ingezet VERDOMME____!
katachtige actie wel jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:12 schreef Grandesco het volgende:
Eerste goede actie van Bakalli in 8 weken.
heb het niet opquote:
Zwolle is op dit moment wel gewoon een concurrent hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Grandesco het volgende:
PSV verdedigt met 11 man op eigen helft... tegen Zwolle
De eerste keer in de wedstrijd na 40 minutenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Grandesco het volgende:
PSV verdedigt met 11 man op eigen helft... tegen Zwolle
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zwolle is op dit moment wel gewoon een concurrent hoor
Dit dus. Leuke ploeg om naar te kijken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zwolle speelt beter dan elke normale titelkandidaat.
Ze konden de bal gewoon 2 minuten rondspelen over het hele veld, heb ik de andere clubs nog niet zien doen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik volg geen eredivisie alleen als ajax wintquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dus je volgt het bijna niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik volg geen eredivisie alleen als ajax wint
gr gr
Waarom kan Ajax niet zo spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:28 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:29 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus je volgt het bijna niet?
gr gr
Want ik ben Feyenoord supporter..quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebben
Ajax zit vol met matige voetballers op het momentquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom kan Ajax niet zo spelen
Die gaan er morgen af in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Laten we het maar niet over feyenoord hebben
Omdat Ajax met andere druk te maken heeft, omdat Frank de Boer een veel te terughoudende coach is. En er is te weinig kwaliteit, maar daar hebben andere clubs ook last van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Teveel tering honden die denken dat ze alles al hebben gemaakt in het leven en volgend jaar bij Barca spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ajax mist iemand die goaltjes maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Omdat Ajax met andere druk te maken heeft, omdat Frank de Boer een veel te terughoudende coach is.
Dat is de grootste onzin. Juist de jaren dat Ajax geen topschutter had zijn ze kampioen geworden. De kracht was dat iedereen een doelpunt kon maken en dus niet afhankelijk was van 1 speler, wat je veel makkelijker te bestrijden maakt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ajax mist iemand die goaltjes maakt.
Ze hebben bij Ajax niemand die er in het seizoen 20+ in het mandje legt.
Ik heb het over nu.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin. Juist de jaren dat Ajax geen topschutter had zijn ze kampioen geworden. De kracht was dat iedereen een doelpunt kon maken en dus niet afhankelijk was van 1 speler, wat je veel makkelijker te bestrijden maakt.
Nu scoort niemand meer maar ze spelen wel met een echte goalgetter.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.
Nu scoort niemand meer.
Ga jij maar weer oude koeien uit de sloot rukken...
Wie? Siggi? Die kan er echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu scoort niemand meer maar ze spelen wel met een echte goalgetter.
Nee, die kan er inderdaad niets van. Maar is wel een type goalgetter. Een Finnbogasson zou het niet beter doen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wie? Siggi? Die kan er echt helemaal niks van.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee, die kan er inderdaad niets van. Maar is wel een type goalgetter. Een Finnbogasson zou het niet beter doen.
Ja, heel het team is om hem heen gebouwd. Maar ik denk niet dat wij er gaan uitkomen, daarvoor verschillen we te veel van mening.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.
Jij snapt er ook niet veel van he? Chase doelt op de speelstijl van Ajax, daar zou Finnbogason het waarschijnlijk nog slechter doen dan Siggy.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:36 schreef Grandesco het volgende:
[..]![]()
Finnbogasson is de enige reden dat Heerenveen uberhaubt aanspraak maakt op punten.
Het is gebeurd.quote:
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet veel van he? Chase doelt op de speelstijl van Ajax, daar zou Finnbogason het waarschijnlijk nog slechter doen dan Siggy.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:35 schreef Fuszy het volgende:
geniaal spel dat dumb ways to die op je telefoon
Deze komt wel in mijn top 10 domme posts ooitquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.
Ja dat moet je aan Frankie vragen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat is de speelstijl van Ajax dan? Balletje rondspelen, hem aan de vleugelspeler geven die dan arrogant de bal probeert erin te leggen?
Waarom speel je dan ben een spits, Sigthorsson raakt in de hele wedstrijd iets van 10 ballen.
10 ballen is nog niet verkeerd, als hij er wat mee kan. Al die ballen die hij krijgt zijn bij voorbaat al kansloosquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gomez scoort wel 1 of 2 keer van die 10 ballen die hij krijgtquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
10 ballen is nog niet verkeerd, als hij er wat mee kan. Al die ballen die hij krijgt zijn bij voorbaat al kansloos
Snap je het niet ofzo? Gomez krijgt van de 10 ballen die hij krijgt toch zeker 5 ballen die bruikbaar zijn. Dan ligt het niet aan Sigthorson maar aan die mongolen op de flanken.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gomez scoort wel 1 of 2 keer van die 10 ballen die hij krijgt
Ik had het er niet over of de ballen goed warenquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Snap je het niet ofzo? Gomez krijgt van de 10 ballen die hij krijgt toch zeker 5 ballen die bruikbaar zijn. Dan ligt het niet aan Sigthorson maar aan die mongolen op de flanken.
Ja ik dus wel en daar reageer je op.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik had het er niet over of de ballen goed waren
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Deze komt wel in mijn top 10 domme posts ooit
Het ging er meer over dat je het balletje rondspelen maar als simpel af doequote:Op zaterdag 2 november 2013 21:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Wat moeten die vleugelspelers dan doen? Voorzetten op Siggi? Ik snap de speelstijl niet.. Het enige wat die doen is een actie maken en hem breed leggen of op doel schieten.
Leg het dan uit wat de Boer wilt bereiken met een Spits zoals Sigthorsson. Lijkt me beter dat je dan een mobiele, snelle spits daar neer zet die ook wat kan in de bal.
En dat is niet simpel dan? Ajax speelt met de punt naar achteren en 2 controleurs.. Je moet dan toch op het middenveld een speler over hebben... of ben ik nou zo dom.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het ging er meer over dat je het balletje rondspelen maar als simpel af doe
Ooit in een wedstrijd de bal langer dan 5 minuten in je ploeg gehouden ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En dat is niet simpel dan? Ajax speelt met de punt naar achteren en 2 controleurs.. Je moet dan toch op het middenveld een speler over hebben... of ben ik nou zo dom.
Als ik naar Zwolle kijk is het heel simpel en dat is een ploeg met een budget van 5 miljoen op jaarbasis als het niet al minder is.
Volgens mij gaat het in voetbal om doelpunten scoren. Niet hoeveel % balbezit je hebt. Laten we eerst maar eens beginnen met dat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ooit in een wedstrijd de bal langer dan 5 minuten in je ploeg gehouden ?
Ik heb het er toch over dat jij het makkelijk af doe om de bal in je ploeg te houden ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het in voetbal om doelpunten scoren. Niet hoeveel % balbezit je hebt. Laten we eerst maar eens beginnen met dat.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 21:51 schreef Djeetje het volgende:
En als je balbezit hebt kan je tegenstander toch niet scoren of wel soms ?
O jij scoort altijd als je tegenstander de bal heeft ?quote:
Maher = Aisattiquote:Op zaterdag 2 november 2013 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
Willie
Maher kan echt weinig meer hede simpelste dingen die fout gaan
Nog grote databases ergens?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
zien dat postgresql 100gb inneemt op m'n pc, die shit verwijderen via software. geen mb vrijgekomen
ja denk dat die dus niet verwijderd is dan, maar geen idee waar die te vinden isquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:10 schreef ThadCastle het volgende:
Milan 15 attempts 1 op doel _O
Jozefzoon valt goed in![]()
hahahahahahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
FM; het meest realistische voetbalspel.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het suarez wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Crosspostquote:
Beter dan FIFA.quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:12 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Bronze cups zeker?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze dramatische dag met FIFA heb ik toch nog afgesloten met 4 overwinningen op een rij. 1 vanmiddag en 3 vanavond. Nu dit snel vergeten en weer verder met traden.
Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik dat toernooi niet meer kan spelen. Beter opletten gr grquote:
Vaag?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:36 schreef Fuszy het volgende:
1-1 FT
Wat een vage competitie is het toch ook
quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
http://www.kijktvonline.nl/nederland1.php
voor wie sv wil zien en link van pino niet werkt
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je zou inmiddels wel moeten weten dat ik dat toernooi niet meer kan spelen. Beter opletten gr gr
Elke keer als ik een wedstrijd begin staat er there is an error creating the game session. Dat heb ik trouwens ook in het silver toernooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |