da kan helemaal nie waarom verkop ik noit ietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een Cavani verkocht.
Hoe vaak list je ze wel niet dan ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik hem 4 gelist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe vaak list je ze wel niet dan ?
jij heb een dubelakkount man dit kan egt nie hoe kan da dan johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Op een of andere manier hebben jullie rivaliteit ontwikkeld met elke andere grote stad. Best knapquote:
De hele competitie al konkoveel corners, maar dit is pas de 1e die zit volgens mij..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
vs Roda 25 corners.. PEC 1 en raak
Misschien nu Depay hem niet neemt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De hele competitie al konkoveel corners, maar dit is pas de 1e die zit volgens mij..
Die van Maher en Schaars waren ook constant een drama.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien nu Depay hem niet neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |