Niemand heeft nou eens medelijden met ons aller Ajax. Iedereen die niet voor Ajax is gunt Ajax helemaal niksquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal je zien dat ie er ineens met 7-0 overheen gaan, iedereen lachen en ik weer huilen.
Gohquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:43 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Niemand heeft nou eens medelijden met ons aller Ajax. Iedereen die niet voor Ajax is gunt Ajax helemaal niks![]()
![]()
Tegen Celtic kan Ajax hopelijk wel weer alles. Om vervolgens dat weekend weer slecht te spelen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.
Cilessen was veruit de beste.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:44 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een triest Ajax weer. Zeker 10 van de 11 op het veld zijn ajax onwaardig![]()
En met die knakenbijters daar op het kantoor gaat het voorlopig ook niks worden
on the bright side, ik heb maar 80 cent verlies gedraaid vandaag. Zo maar bier gaan drinken dusquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
nou nou kom kom niet zo verdrietig.
da kan helemaal nie waarom verkop ik noit ietsquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een Cavani verkocht.
Hoe vaak list je ze wel niet dan ?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag heb ik hem 4 gelist.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe vaak list je ze wel niet dan ?
jij heb een dubelakkount man dit kan egt nie hoe kan da dan johquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:46 schreef Chase_Utley het volgende:
[ afbeelding ]
Op een of andere manier hebben jullie rivaliteit ontwikkeld met elke andere grote stad. Best knapquote:
De hele competitie al konkoveel corners, maar dit is pas de 1e die zit volgens mij..quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef ThadCastle het volgende:
vs Roda 25 corners.. PEC 1 en raak
Misschien nu Depay hem niet neemt?quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De hele competitie al konkoveel corners, maar dit is pas de 1e die zit volgens mij..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |