Die van Maher en Schaars waren ook constant een drama.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:51 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Misschien nu Depay hem niet neemt?
Je vergeet Fischer en Sigthorsson.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Serero was niet eens slecht. De Jong, Andersen, Boilesen. Die waren me pas een partij slecht.
Als Higler daar floot was het rood.quote:
1X = Milan niet verliezenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Hoe kan ik inzetten op winst voor Milan of gelijkspel?
[ afbeelding ]
1x als ze thuis spelenquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Fischer viel nog mee. Sigthorsson krijgt geen aanvoer.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je vergeet Fischer en Sigthorsson.
Gewoon 10 euro op elke mogelijkheid, dan win je sowieso iets.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon 10 euro op elke mogelijkheid, dan win je sowieso iets.
Fischer moet die Pattex eens van z'n schoen halen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fischer viel nog mee. Sigthorsson krijgt geen aanvoer.
die over 2,5 van twente kom je wel een beetje laat meequote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
Dan wordt dit mijn laatste bet. (van vandaag)
[ afbeelding ]
[..]
Net te laat jaquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die over 2,5 van twente kom je wel een beetje laat mee
Ik zal nooit voor AZ worden hoor, als je dat soms dacht.quote:Op zaterdag 2 november 2013 20:57 schreef Toefjes het volgende:
Duidelijk nog steeds niet gewend aan verliezen die Ajacieden. Maar dat komt nog welOoit worden jullie net zo gelaten als ik als jullie club verliest.
Flauw ditquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zal nooit voor AZ worden hoor, als je dat soms dacht.
Gratis geld voor Unibetquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik snap deze bet echt nietquote:Op zaterdag 2 november 2013 20:55 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |