Wtf, niet de meest ideale groepssamenstelling voor een gangbang, maar oké.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik, Tjacka, Inso, Fok-it en misschien toto
ohquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wtf, niet de meest ideale groepssamenstelling voor een gangbang, maar oké.
Ik leef de monogaam leef.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef Rodawa het volgende:
De kaarten gaan morgen dus al in de verkoop? Geeneens tijd om na te denken
yolo tochquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:28 schreef Rodawa het volgende:
De kaarten gaan morgen dus al in de verkoop? Geeneens tijd om na te denken
of ik moet 200 eu overmaken naar iemand.quote:
Maar het moet wel geregeld wordenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
of ik moet 200 eu overmaken naar iemand.![]()
maar lijkt me niet verstandig.
wat? bier?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Je kan dat spul zeker niet op accept giro doen
als ik het naar jou doet zuip je het op, fokkie gebruikt het voor zijn studie, en cachet misbruikt mij dan gewoon.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar het moet wel geregeld worden
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik het naar jou doet zuip je het op, fokkie gebruikt het voor zijn studie, en cachet misbruikt mij dan gewoon.
En het is waarschijnlijk niet op tijd bij mij.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik het naar jou doet zuip je het op, fokkie gebruikt het voor zijn studie, en cachet misbruikt mij dan gewoon.
Niet!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kanjerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En het is waarschijnlijk niet op tijd bij mij.
Het zal ruim voor die tijd wel uitverkocht zijn, denk ik zo. Of wellicht reserveren ze een bepaald deel voor deurverkoop, maar dan betaal je veel meer.quote:
Ik kom sws.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik wil wel opzich maar ik heb het idee dat er dan weer paar afhakers zijn als puntje bij paaltje komt
Uiteraardquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat moet voldoende reden zijn fokkie.
je kan mij toch zo traceren.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik zo voor 200 euro aan kaarten besteld betalen jullie net terug of kunnen jullie niet
In het slechtste geval verkoop je met dikke winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb ik zo voor 200 euro aan kaarten besteld betalen jullie net terug of kunnen jullie niet
Hmquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef Tjacka het volgende:
cach als je ze hebt koop ik ze serieus gelijk over ben jij van de onzekerheid af of het doorgaat.
en ik kom ze toch wel kwijt als het niet doorgaat.
rijke tataquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dat niet doequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het slechtste geval verkoop je met dikke winst.
ik wil ze niet voor niets gelijk overkopenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In het slechtste geval verkoop je met dikke winst.
Dus je gaat niet?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wil ze niet voor niets gelijk overkopen
>zutphenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:39 schreef badschaap het volgende:
http://ask.fm/lilianarentsen
bwahaha kijk die meid![]()
serieus zulke aandachtszoekers![]()
bwahahahahaquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
>zutphen
Ik ken dat meisje volgens mij
Kom je ook ezel. Gaan we danschenquote:
ja wel maar dan heb jij geen onzekerheid meer.quote:
Leuke binnenkomerquote:
Pff oke. Hoeveel moet ik er bestellen?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja wel maar dan heb jij geen onzekerheid meer.
en als het niet doorgaat verkoop ik ze met dikke winst. win-win dus daarom vind ik het kut dat ik moet werken.
wou ook kaarten voor one direction maar was te laat puur voor de winst
Ja, maar dat doe ik wel. Paar 10tjes, tegen die tijd maak ik toch standaard money.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Maar moet jij niet speciaal naar Nederland vliegen?
tientallen euros veel vinden als je standaard paar kop maakt op de hossel.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef Rodawa het volgende:
Jullie kunnen beter eerst eens ergens anders meeten waar je geen tientallen euro's aan uitgeeft. Gewoon voor het geval dat. Dan ken je elkaar ook al als jullie naar Avicii gaan.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik wel. Paar 10tjes, tegen die tijd maak ik toch standaard money.
quote:
quote:
Mwa, verschilt per persoon. Daarnaast klopt tientallen euro's niet als één iemand meteen de kaartjes voor 5 of 6 mensen koopt en het later pas terug moet krijgen van iedereen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tientallen euros veel vinden als je standaard paar kop maakt op de hossel.
4quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Pff oke. Hoeveel moet ik er bestellen?
Die tickets verliezen geen waarde iig.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, verschilt per persoon. Daarnaast klopt tientallen euro's niet als één iemand meteen de kaartjes voor 5 of 6 mensen koopt en het later terug moet krijgen van iedereen.
Zeg me dat het geen goed idee is.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, verschilt per persoon. Daarnaast klopt tientallen euro's niet als één iemand meteen de kaartjes voor 5 of 6 mensen koopt en het later pas terug moet krijgen van iedereen.
Ach, denk niet dat er iemand bij zit die nu opeens zijn account verwijdert en nooit meer opkomt dagen nadat ze betaald heeftquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, verschilt per persoon. Daarnaast klopt tientallen euro's niet als één iemand meteen de kaartjes voor 5 of 6 mensen koopt en het later pas terug moet krijgen van iedereen.
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 01-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 255 xcachet
02. 230 Tjacka
03. 218 Toto69
04. 214 VoornaamAchternaam
05. 201 Fok-it
06. 153 Insomnia_
07. 151 DonnieDarkno
08. 149 LittleBrownie
09. 148 Stuart
10. 137 Spatieloos
11. 111 badschaap
12. 068 AldoTheApache
13. 066 gianni61
14. 051 d4v1d
15. 049 OmgevallenFlat
16. 047 supersof
17. 029 Elan
18. 029 Xeor
19. 026 Rodawa
20. 024 Jhali
Reeks-statistieken!
Niet over jouquote:
Klopt, wat dat betreft is het niet eens zo'n risico.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die tickets verliezen geen waarde iig.
stijgen alleen maar.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die tickets verliezen geen waarde iig.
Maak maar. In feest graagquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
beter maken we een besprekingstopic tegen alle doemdenkers.
DAT VROEG IK OOK NIET.quote:
Daarom, stel iemand blijft er mee zitten maakt ie nog een paar tientjes winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft is het niet eens zo'n risico.
Daar doe ik het stiekem eigenlijk wel voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
maar kans is klein dat het je lukt. maar als het je lukt.![]()
dan knuffel ik je hele avond met je.
WEET IK NIET ZULLEN WE HET OVER DAVE GROHL HEBBEN?quote:
Ik denk dat de kans bij jou het grootst is dat je niet komtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar doe ik het stiekem eigenlijk wel voor
voor 10 minuten werk als je op de site zit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom, stel iemand blijft er mee zitten maakt ie nog een paar tientjes winst.
Waarom? Zoiets is toch juist leuk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
waarom gaan jullie niet iets anders doen
en met iets anders bedoel ik iets cheap ass
Het is geen goed idee; straks krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen jij Dr.Nick ging meeten, ik heb verdomme mijn advocatendiploma moeten halen om die hele kwestie op te lossen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen goed idee is.
JA!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WEET IK NIET ZULLEN WE HET OVER DAVE GROHL HEBBEN?
Ja want ik koop de kaartjes dus ik kom niet. Logisch as fuck. Ben geen pussyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans bij jou het grootst is dat je niet komt
tis watquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek een peuk op tegen de stress.
Je krijgt je geld meteen van Tjackiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik koop de kaartjes dus ik kom niet. Logisch as fuck. Ben geen pussy
KSIquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar the fuck gaat het nou over?
Dave Grohl @ Ziggodome.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
avicci meet ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Avicii meetquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Waarom stresst iedereen dan?quote:
I wishquote:
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is geen goed idee; straks krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen jij Dr.Nick ging meeten, ik heb verdomme mijn advocatendiploma moeten halen om die hele kwestie op te lossen.
Nee hoor, ik dol maar wat. Je loopt vrijwel geen risico, daarnaast lijkt het me dat iedereen die hier meegaat er gewoon serieus over is.
Er moet iemand kaarten kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Waarom stresst iedereen dan?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik kom sowieso.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.
YOU GO GIRL.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een slechte humorquote:
beetje jaloers hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek een peuk op tegen de stress.
cachie wilt toch?quote:
quote:
iemand moet voorschietenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er nog steeds wel om lachenquote:
Gelukkig ben jij veilig in je zolderkamerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
iemand moet voorschieten
en meets zijn gedoemd om te falen, jatoggg
Weet niet, nooit naar een meet geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
iemand moet voorschieten
en meets zijn gedoemd om te falen, jatoggg
Gewoon een hoop Kurwa tegen hem zeggen, dan mag hij welquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
Ik bel je baas wel even op in het pools inso. Np.
Denken dat ik er 4 koopquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
ik zie cachet die 4 kaartjes al hebben en dan doorverkopen omdat ze het dubbele ervoor terug krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
hoef niemand meer te meeten, dus ja, veilig schuilenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij veilig in je zolderkamer
heb je wel ooit meat gegeten? kipquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet, nooit naar een meet geweest.
Biefstukquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoef niemand meer te meeten, dus ja, veilig schuilen
[..]
heb je wel ooit meat gegeten? kip
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
neem jij maar zo'n costumeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
Groot fan van User Wotte
en een neger zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KSI. 4 miljoen subs door slap over fifa te ouwehoeren
Ik kan nu niet meer slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
No thanksquote:
w00tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
∞
quote:
Nee dan stel ik jou teleur. Dat doe ik niet. Bedankt dat je zo over mij denktquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
of cachie gaat niet proberen en dan zeggen ja jongens het lukte niet
Als je er zin in hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik maar even flink gaan bezatten? Even 0 fucks geven
wat dacht je van in je bed duiken met een filmpje erbijquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik maar even flink gaan bezatten? Even 0 fucks geven
Ik heb geen zin in vechtpartijen straks hoor, en politiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan stel ik jou teleur. Dat doe ik niet. Bedankt dat je zo over mij denkt
Hu?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in vechtpartijen straks hoor, en politie
BEASTquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KSI. 4 miljoen subs door slap over fifa te ouwehoeren
krijg je al die feel good dingen waar iedereen uiteindelijk supergelukkig is. Wat toch nooit waar isquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat dacht je van in je bed duiken met een filmpje erbij
Ik hoop het ook voor mezelf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop wel dat ik me in kan houden in Amsterdam.
Tussen jullie 2quote:
neem dan een film met een slecht eindquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krijg je al die feel good dingen waar iedereen uiteindelijk supergelukkig is. Wat toch nooit waar is
Na een dagje Hot or Notten heb je vast wel weer wat potentie in je whatsapp-lijstquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
krijg je al die feel good dingen waar iedereen uiteindelijk supergelukkig is. Wat toch nooit waar is
die zijn er?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
neem dan een film met een slecht eind
Potentie? Ik krijg 2 dagen alleen maar complimentjes van die chick. Ik zou superleuk en spontaan zijn. Maar er is een andere dude. En die is leuker.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een dagje Hot or Notten heb je vast wel weer wat potentie in je whatsapp-lijst
Daar gaat het om toch?
Nee, dat zeg je nu. bij die vorige chick zei je ook I`m out, nooit meer daten en vrouwen blabla, dat doet namelijk iedereenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Potentie? Ik krijg 2 dagen alleen maar complimentjes van die chick. Ik zou superleuk en spontaan zijn. Maar er is een andere dude. En die is leuker.
Altijd iemand beter, I'm out
hot or not chicksquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Potentie? Ik krijg 2 dagen alleen maar complimentjes van die chick. Ik zou superleuk en spontaan zijn. Maar er is een andere dude. En die is leuker.
je, is Grease ook, is uiteindelijk ook gewoon een musicalquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat, is ook een film
en heeft toevallig een zielig eind
true. Maar ik ben het gewoon goed zat.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dat zeg je nu. bij die vorige chick zei je ook I`m out, nooit meer daten en vrouwen blabla, dat doet namelijk iedereenKom op en next one gewoon. Het is niet zo dat je nu je hele leven lang single blijft of zo.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
waarom niet gewoon molly?
Greasequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
je, is Grease ook, is uiteindelijk ook gewoon een musical
I'm outquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
GreaseDie kan je niet met West Side Story vergelijken. Dat verhaallijn is gewoon 'vermakelijk'. Overeenkomsten met West Side Story: liedjes, dansjes en een verliefd stelletje. Meer niet.
Kijk The Machinistquote:
Jawel toch?quote:
hij trolledquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel toch?![]()
Ik ben er wel bang voor eigenlijk![]()
Niet voor de werking maar voor het knarsenIk heb verziekte kaken, en ik ben echt bang dat die uit de kom schieten
![]()
beet vorige keer bijna stukje van mijn tand er af.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel toch?![]()
Ik ben er wel bang voor eigenlijk![]()
Niet voor de werking maar voor het knarsenIk heb verziekte kaken, en ik ben echt bang dat die uit de kom schieten
![]()
Klinkt interessant. Op de watchlistquote:
Lolly`s helpen toch?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beet vorige keer bijna stukje van mijn tand er af.
maar was alleen glazuur.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Klinkt interessant. Op de watchlist
quote:
gewoon kauwgom.quote:
Dagje amsterdam toch.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
7 uur savonds begint dat?Wat is dat voor kut tijd.
http://www.livenation.nl/(...)d3god8SMAdA#id475715quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef xcachet het volgende:
Ik ga echt mijn best doen jongens. Wekker staat. Tjacka welke site?
Hoe laat is het afgelopen eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
totquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Maar dus ze vormen een stelletje en 1 van de twee gaat dood of ze kunnen niet meer bij elkaar zijn of whatever.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:06 schreef Ezell het volgende:
[..]Lees het dan zo: twee bendes in New York die rivalen zijn. Groep 1: geboren en getogen in NY, bestaande uit jongeren die zich onbegrepen voelen en daarom zich op straat begeven. Groep 2: immigranten die niet worden geaccepteerd en van die andere bende weg moet. Dus herrieschoppen en shit. Daartussen zit dus een 'stelletje'. En er is geen goed eind.
Kut om te horen, ik snap dat je je dan ook even klote voelt. Maar je moet niet bij de pakken neerzitten. Je moet juist positief blijven en denken: "oke, er komt wel een nieuwe kans."quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja, als ik 3 bier op heb in de trein moet het lukken.quote:
DOE LIEFquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dus ze vormen een stelletje en 1 van de twee gaat dood of ze kunnen niet meer bij elkaar zijn of whatever.
Voor er iets kapot kan gaan moet er iets zijn.
Ik stop wel met zeiken
wowquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kut om te horen, ik snap dat je je dan ook even klote voelt. Maar je moet niet bij de pakken neerzitten. Je moet juist positief blijven en denken: "oke, er komt wel een nieuwe kans."
Even een voorbeeld. Stel jij ziet eruit als Cristiano Ronaldo - heel knap, valt bij vrijwel iedere vrouw in de smaak. Dit is wel een extreem voorbeeld, maar dan snap je het idee. Stel dat jij er zo uitziet als hem, maar dan zonder dat je beroemd bent, je leeft dus gewoon je huidige leven, alleen met zijn 'looks'. Als je er zo uit zou zien, en je ziet iemand die je leuk vindt in een club ofzo, dan zou je er meteen op afstappen. Waarom? Omdat je weet dat 99% van de vrouwen je knap vindt en je dus vrij zeker bent dat je haar kunt krijgen. Mocht ze je dan afwijzen, dan nog geef je er geen neuk om. Je verwacht het misschien niet, maar je weet dat het toch wel goed zit. Het zelfvertrouwen is er, je weet dat je bijna iedereen kunt krijgen, en je stapt dus gewoon weer op de volgende af.
Nu terug naar de realiteit. Geen van ons allen hier ziet eruit als Ronaldo (oke, op Tjacka na wellicht, hij is fucking lekker). Wat is nu het verschil? Ik heb het idee dat jij niet zelfverzekerd bent. Iemand vertelt je dat ze je toch minder leuk vindt dan een ander, en dat is natuurlijke klote, maar so it. Je kan er niks aan veranderen. Wat je nu niet moet doen is bij de pakken neerzitten: je moet jezelf durven blijven. Werk aan je zelfvertrouwen, daar begint het allemaal mee. Als jij goed in je vel zit, dan baal je er nu wel van, maar dan durf je wel je hoofd hoog te houden en te laten zien dat je er niet meteen aan onderdoor gaat. Hoe cliché ook: er zijn meer vissen in de zee. En als jij volgende keer ergens een kans ziet bij een meisje die je wel ziet zitten, dan moet je die grijpen. Sterker nog: gebruik deze ervaring voor een volgende keer, in plaats van vast te houden aan het negatieve gevoel.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoe laat is het afgelopen eigenlijk?
Duurt 3 uur geloof ikquote:
Cristiano Ronaldoquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Kut om te horen, ik snap dat je je dan ook even klote voelt. Maar je moet niet bij de pakken neerzitten. Je moet juist positief blijven en denken: "oke, er komt wel een nieuwe kans."
Even een voorbeeld. Stel jij ziet eruit als Cristiano Ronaldo - heel knap, valt bij vrijwel iedere vrouw in de smaak. Dit is wel een extreem voorbeeld, maar dan snap je het idee. Stel dat jij er zo uitziet als hem, maar dan zonder dat je beroemd bent, je leeft dus gewoon je huidige leven, alleen met zijn 'looks'. Als je er zo uit zou zien, en je ziet iemand die je leuk vindt in een club ofzo, dan zou je er meteen op afstappen. Waarom? Omdat je weet dat 99% van de vrouwen je knap vindt en je dus vrij zeker bent dat je haar kunt krijgen. Mocht ze je dan afwijzen, dan nog geef je er geen neuk om. Je verwacht het misschien niet, maar je weet dat het toch wel goed zit. Het zelfvertrouwen is er, je weet dat je bijna iedereen kunt krijgen, en je stapt dus gewoon weer op de volgende af.
Nu terug naar de realiteit. Geen van ons allen hier ziet eruit als Ronaldo (oke, op Tjacka na wellicht, hij is fucking lekker). Wat is nu het verschil? Ik heb het idee dat jij niet zelfverzekerd bent. Iemand vertelt je dat ze je toch minder leuk vindt dan een ander, en dat is natuurlijke klote, maar so it. Je kan er niks aan veranderen. Wat je nu niet moet doen is bij de pakken neerzitten: je moet jezelf durven blijven. Werk aan je zelfvertrouwen, daar begint het allemaal mee. Als jij goed in je vel zit, dan baal je er nu wel van, maar dan durf je wel je hoofd hoog te houden en te laten zien dat je er niet meteen aan onderdoor gaat. Hoe cliché ook: er zijn meer vissen in de zee. En als jij volgende keer ergens een kans ziet bij een meisje die je wel ziet zitten, dan moet je die grijpen. Sterker nog: gebruik deze ervaring voor een volgende keer, in plaats van vast te houden aan het negatieve gevoel.
De tournee brengt naast een explosieve set van maar liefst 3 uur ook een visueel spektakel met 3D mapping en LED projecties naar de Ziggo Domequote:
Ik vind dronken mensen niet leuk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, als ik 3 bier op heb in de trein moet het lukken.
Ik wist zo gauw even niemand, ik ben beter in het kiezen van leuke vrouwen. Maar daar gaat het ook verder niet om.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo![]()
Kies dan een LEUK iemand.
Ik ben niet dronken na 3 bier.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dronken mensen niet leuk.
3 biertjes en gelijk dronken?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind dronken mensen niet leuk.
Alleen Priscilla en Sylvia vinden Ronaldo 'facking lekker'.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik wist zo gauw even niemand, ik ben beter in het kiezen van leuke vrouwen. Maar daar gaat het ook verder niet om.
ik was na 2 jillz al aangeschotenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 biertjes en gelijk dronken?
oh pak ik daarna een afterquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De tournee brengt naast een explosieve set van maar liefst 3 uur ook een visueel spektakel met 3D mapping en LED projecties naar de Ziggo Dome
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik was na 2 jillz al aangeschoten
Gelukkig is inso mij niet nee.
Jij drinkt er meer?quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
3 biertjes en gelijk dronken?
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik was na 2 jillz al aangeschoten
Gelukkig is inso mij niet nee.
Jaquote:
Ik heb nooit 'facking lekker' en 'Cristiano Ronaldo' in één zin genoemd.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen Priscilla en Sylvia vinden Ronaldo 'facking lekker'.
Je snapt het idee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb nooit 'facking lekker' en 'Cristiano Ronaldo' in één zin genoemd.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen Priscilla en Sylvia vinden Ronaldo 'facking lekker'.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb nooit 'facking lekker' en 'Cristiano Ronaldo' in één zin genoemd.
Bijnaquote:Geen van ons allen hier ziet eruit als Ronaldo (oke, op Tjacka na wellicht, hij is fucking lekker)
True. Okay.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat is netjes.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:16 schreef Tjacka het volgende:
fok it 7 uur gaan deuren open tot 8 daarna 5 uur lang aviciii
True, maar hij is niet alleen `hot'' voor paupers of zoquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
hij draagt een fucking man purse en shit
no way
Maar toch in dezelfde zinquote:
Ik zit nu bijna aan een kwart liter aan vodkaquote:
gewoon minder pakken dan mij en inso geen idee of fok-it eerder drugs heeft gebruikt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat wordt wat
Eerste keer drugs meteen x.
Cach waar ben je mee bezig?
ik zeg van welquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar hij is niet alleen `hot'' voor paupers of zo
Jewel, geen x thoughquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon minder pakken dan mij en inso geen idee of fok-it eerder drugs heeft gebruikt.
neem wel een likjequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon minder pakken dan mij en inso geen idee of fok-it eerder drugs heeft gebruikt.
Niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben kanjer lelijk man doe normaal
Ken ergere mensen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna aan een kwart liter aan vodka
Proost!quote:
quote:
Ik moest lachen om het grapje van het likje irl.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:19 schreef xcachet het volgende:
Dacht inso gaat lachen om mijn grapje
Yesssssquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen om het grapje van het likje irl.
En ik doe alleen als je je pillen laat testenquote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]oke
maar eerst maar eens hopen op kaarten. #prayfortjacka
Bid voor cachiequote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]oke
maar eerst maar eens hopen op kaarten. #prayfortjacka
quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En ik doe alleen als je je pillen laat testen
Wat?quote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 2 november 2013 01:22 schreef xcachet het volgende:
Ik kom alleen niet meer thuis in de nacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |