Weet niet, nooit naar een meet geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
iemand moet voorschieten
en meets zijn gedoemd om te falen, jatoggg
Gewoon een hoop Kurwa tegen hem zeggen, dan mag hij welquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
Ik bel je baas wel even op in het pools inso. Np.
Denken dat ik er 4 koopquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Tjacka het volgende:
ik zie cachet die 4 kaartjes al hebben en dan doorverkopen omdat ze het dubbele ervoor terug krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
hoef niemand meer te meeten, dus ja, veilig schuilenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij veilig in je zolderkamer
heb je wel ooit meat gegeten? kipquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet niet, nooit naar een meet geweest.
Biefstukquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoef niemand meer te meeten, dus ja, veilig schuilen
[..]
heb je wel ooit meat gegeten? kip
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef LittleBrownie het volgende:
neem jij maar zo'n costumeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
Groot fan van User Wotte
en een neger zijn.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KSI. 4 miljoen subs door slap over fifa te ouwehoeren
Ik kan nu niet meer slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
No thanksquote:
w00tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Srsly NickiIs DAT je Halloween costume?
∞
quote:
Nee dan stel ik jou teleur. Dat doe ik niet. Bedankt dat je zo over mij denktquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:54 schreef Tjacka het volgende:
of cachie gaat niet proberen en dan zeggen ja jongens het lukte niet
Als je er zin in hebt.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik maar even flink gaan bezatten? Even 0 fucks geven
wat dacht je van in je bed duiken met een filmpje erbijquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Zal ik maar even flink gaan bezatten? Even 0 fucks geven
Ik heb geen zin in vechtpartijen straks hoor, en politiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee dan stel ik jou teleur. Dat doe ik niet. Bedankt dat je zo over mij denkt
Hu?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in vechtpartijen straks hoor, en politie
BEASTquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
KSI. 4 miljoen subs door slap over fifa te ouwehoeren
krijg je al die feel good dingen waar iedereen uiteindelijk supergelukkig is. Wat toch nooit waar isquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat dacht je van in je bed duiken met een filmpje erbij
Ik hoop het ook voor mezelf.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop wel dat ik me in kan houden in Amsterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |