quote:
Waarom stresst iedereen dan?quote:
I wishquote:
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is geen goed idee; straks krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen jij Dr.Nick ging meeten, ik heb verdomme mijn advocatendiploma moeten halen om die hele kwestie op te lossen.
Nee hoor, ik dol maar wat. Je loopt vrijwel geen risico, daarnaast lijkt het me dat iedereen die hier meegaat er gewoon serieus over is.
Er moet iemand kaarten kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Waarom stresst iedereen dan?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik kom sowieso.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.
YOU GO GIRL.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een slechte humorquote:
beetje jaloers hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek een peuk op tegen de stress.
cachie wilt toch?quote:
quote:
iemand moet voorschietenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er nog steeds wel om lachenquote:
Gelukkig ben jij veilig in je zolderkamerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
iemand moet voorschieten
en meets zijn gedoemd om te falen, jatoggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |