DAT VROEG IK OOK NIET.quote:
Daarom, stel iemand blijft er mee zitten maakt ie nog een paar tientjes winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Klopt, wat dat betreft is het niet eens zo'n risico.
Daar doe ik het stiekem eigenlijk wel voorquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
maar kans is klein dat het je lukt. maar als het je lukt.![]()
dan knuffel ik je hele avond met je.
WEET IK NIET ZULLEN WE HET OVER DAVE GROHL HEBBEN?quote:
Ik denk dat de kans bij jou het grootst is dat je niet komtquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar doe ik het stiekem eigenlijk wel voor
voor 10 minuten werk als je op de site zit.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom, stel iemand blijft er mee zitten maakt ie nog een paar tientjes winst.
Waarom? Zoiets is toch juist leuk?quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Ezell het volgende:
waarom gaan jullie niet iets anders doen
en met iets anders bedoel ik iets cheap ass
Het is geen goed idee; straks krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen jij Dr.Nick ging meeten, ik heb verdomme mijn advocatendiploma moeten halen om die hele kwestie op te lossen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zeg me dat het geen goed idee is.
JA!quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WEET IK NIET ZULLEN WE HET OVER DAVE GROHL HEBBEN?
Ja want ik koop de kaartjes dus ik kom niet. Logisch as fuck. Ben geen pussyquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans bij jou het grootst is dat je niet komt
tis watquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek een peuk op tegen de stress.
Je krijgt je geld meteen van Tjackiequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja want ik koop de kaartjes dus ik kom niet. Logisch as fuck. Ben geen pussy
KSIquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Waar the fuck gaat het nou over?
Dave Grohl @ Ziggodome.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
avicci meet ofzoquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Avicii meetquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:
Waarom stresst iedereen dan?quote:
I wishquote:
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Het is geen goed idee; straks krijgen we weer hetzelfde gezeik als toen jij Dr.Nick ging meeten, ik heb verdomme mijn advocatendiploma moeten halen om die hele kwestie op te lossen.
Nee hoor, ik dol maar wat. Je loopt vrijwel geen risico, daarnaast lijkt het me dat iedereen die hier meegaat er gewoon serieus over is.
Er moet iemand kaarten kopen.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Waarom stresst iedereen dan?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik kom sowieso.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.
YOU GO GIRL.quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ze niet betalen zijn ze flikkers en ga ik met tjacka en verkoop ik hun tickets met winst.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een slechte humorquote:
beetje jaloers hierquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik steek een peuk op tegen de stress.
cachie wilt toch?quote:
quote:
iemand moet voorschietenquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Ik moet er nog steeds wel om lachenquote:
Gelukkig ben jij veilig in je zolderkamerquote:Op zaterdag 2 november 2013 00:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
iemand moet voorschieten
en meets zijn gedoemd om te falen, jatoggg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |